• Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!

    Het spel gaat zo: iemand neemt een voorwerp in gedachten en de rest moet aan de hand van vragen proberen te raden wat het is.
    Let op: Het mogen alleen ja/nee-vragen zijn. De persoon die uiteindelijk het voorwerp heeft weten te raden, is dan aan de beurt. Indien de persoon niet binnen de 24 uur reageert, is de eerstvolgende die 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet' zegt, aan de beurt.

    WINNAARS & VOORWERPEN
    Wasikowska - paashaas
    Gandhi - Jane Eyre
    Wolstenholme - Forest Gump

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 23:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Origineel Engels, ja.


    Is de schrijver van Europa?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    Is de schrijver van Europa?


    Neen. Niet het vasteland, alleszins.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Neen. Niet het vasteland, alleszins.


    Is-ie van Engeland?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Harry Potter?


    You are my piece of paradise.

    Gandhi schreef:
    (...)

    Is-ie van Engeland?


    'Ie' is van Engeland.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Romeo and Juliet?
    Hamlet?
    Macbeth?
    Othello?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Romeo and Juliet?
    Hamlet?
    Macbeth?
    Othello?


    Aww, Shakespeare was gonna be my guess ):
    Ik ben weer eens te sloom zoals altijd (x


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Nope.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hoe moeilijk kan je 't maken hahaha. Is het van Shakespeare?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is het heel bekend? x)

    Moby Dick?


    What would Emma do?

    Lord of the Rings? The Hobbit? Road Dahl? De GVR (weet de Engelse benaming niet)? Danny the World Champion? Mathilda? The Witches?


    Deep inside, I've never felt alive

    *poof*

    *alive*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nog niet geraden. De schrijver is een schrijfster.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wuthering Heights?


    Some people are art and do art at the same time

    Ten Little Niggers?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried