• Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!

    Het spel gaat zo: iemand neemt een voorwerp in gedachten en de rest moet aan de hand van vragen proberen te raden wat het is.
    Let op: Het mogen alleen ja/nee-vragen zijn. De persoon die uiteindelijk het voorwerp heeft weten te raden, is dan aan de beurt. Indien de persoon niet binnen de 24 uur reageert, is de eerstvolgende die 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet' zegt, aan de beurt.

    WINNAARS & VOORWERPEN
    Wasikowska - paashaas
    Gandhi - Jane Eyre
    Wolstenholme - Forest Gump

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 23:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uit een strip?


    <3

    Dus het is de naam van een stuk?
    Or I'm fuckin stupid x)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 21:25 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Nee & neen. Haal twee woorden uit de zin en je krijgt de perfecte aanwijzing. ^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is het bekend over de wereld?


    You are my piece of paradise.

    Inclination schreef:
    Dus het is de naam van een stuk?


    Uh, wel, niet per se.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    (...)

    Nope, maar het begint de juiste richting uit te gaan. ^^


    Is het een bepaald iets dat gebruikt wordt tijdens een opvoering?


    Heaven is a place that we all have

    Stripnaam?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 21:26 ]


    You are my piece of paradise.

    Chocoladekoekje schreef:
    Is het bekend over de wereld?


    Wel, op mijn leeftijd denk ik dat iedereen er op z'n minst van gehoord heeft en het kent. Het is iets bekend, ja.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het komt voor in een film/boek?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    SmaII schreef:
    (...)

    Is het een bepaald iets dat gebruikt wordt tijdens een opvoering?


    Neen, sorry!
    @Chocoladekoekje: geen stripblad en ik heb geen idee wat een naamstuk is.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Staat het geschreven?


    Heaven is a place that we all have

    Wasikowska schreef:
    Het komt voor in een film/boek?


    Puur technisch gezien, ja, maar het is meer dan een element dat voorkomt in een film/boek. Het is ... (vul aan waar jullie al de hele tijd mee bezig zijn)?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is het iets abstract?


    <3

    SmaII schreef:
    Staat het geschreven?


    Neen. Wel, ja, maar de geschreven versie is niet waar het hier om draait.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amica schreef:
    Is het iets abstract?


    Totaal niet. ^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried