• Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!

    Het spel gaat zo: iemand neemt een voorwerp in gedachten en de rest moet aan de hand van vragen proberen te raden wat het is.
    Let op: Het mogen alleen ja/nee-vragen zijn. De persoon die uiteindelijk het voorwerp heeft weten te raden, is dan aan de beurt. Indien de persoon niet binnen de 24 uur reageert, is de eerstvolgende die 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet' zegt, aan de beurt.

    WINNAARS & VOORWERPEN
    Wasikowska - paashaas
    Gandhi - Jane Eyre
    Wolstenholme - Forest Gump

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 23:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gandhi schreef:
    Is het Regi Penxten? Met die tanden kan hij volgens mij ook als knaagdier geclassificeerd worden. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 20:10 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Troje schreef:
    Oh my god, jullie zoeken het allemaal veel te ver x) nee.

    En Leah, lord of knaagdieren, jij zoekt het zeker te ver :'D


    Ik ga dan ook voor de "you tried" ster. (joehoe)
    Uhm, is het een muis? Of een rat?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 20:10 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is het een haas?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Wasikowska schreef:
    (...)



    YUUUUUSH! Goal achieved!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Woestijnrat?


    "Not my daughter, you bitch!"

    lero schreef:
    Is het een haas?


    Volgens mij hebben we een bijna-winner


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is het een konijn?


    My fake plants died because I did not pretend to water them

    PAASHAAS


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Troje schreef:
    (...)

    Volgens mij hebben we een bijna-winner


    Dwergkonijn?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wasikowska schreef:
    PAASHAAS


    DAT DUURDE LANG //notallcaps


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wasikowska schreef:
    PAASHAAS


    Dat ging mijn eerste gok geweest zijn maar ik heb het maar niet gedaan haha. Als het dat is: proficiat. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wasikowska schreef:
    PAASHAAS


    Gefeliciteerd! Had nooit aan paashaas gedacht, maar is wel logisch nu ik het hoor ;3


    "Not my daughter, you bitch!"

    Krijg ik nu een ei?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Krijg ik nu een ei?



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)



    Dankjewel.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28