• Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!

    Het spel gaat zo: iemand neemt een voorwerp in gedachten en de rest moet aan de hand van vragen proberen te raden wat het is.
    Let op: Het mogen alleen ja/nee-vragen zijn. De persoon die uiteindelijk het voorwerp heeft weten te raden, is dan aan de beurt. Indien de persoon niet binnen de 24 uur reageert, is de eerstvolgende die 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet' zegt, aan de beurt.

    WINNAARS & VOORWERPEN
    Wasikowska - paashaas
    Gandhi - Jane Eyre
    Wolstenholme - Forest Gump

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 23:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is het een muisje? :3

    Is het een hamster?

    Een rat, een konijn, een kat, een hond...


    nope en idk waarvoor het beletselteken staat maar nee


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is het wel een dier?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 19:46 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    lero schreef:
    Is het wel een dier?


    het is een dier ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leeft het in water?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Troje schreef:
    (...)

    nope en idk waarvoor het beletselteken staat maar nee


    Holahola zomaar moeilijke woordenschat gaan gebruiken Qing. (A) Is het een eland?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is het een knaagdier?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    IS HET EEN AMOEBE?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leeft het in water?


    Het is niet zijn gebruikelijke habitat, nee :'D

    Holahola zomaar moeilijke woordenschat gaan gebruiken Qing. (A) Is het een eland?


    Je kent me (cat) leven woordenboek en zo en nee (cat)

    Is het een knaagdier?


    Dingding!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gandhi schreef:
    IS HET EEN AMOEBE?


    check, lol nee ;D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is het een chinchilla?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Is het een cavia?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is het een eekhoorn? XD


    "Not my daughter, you bitch!"

    Guinnees biggetje?


    You are my piece of paradise.

    Is het Regi Penxten? Met die tanden kan hij volgens mij ook als knaagdier geclassificeerd worden. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh my god, jullie zoeken het allemaal veel te ver x) nee.

    En Leah, lord of knaagdieren, jij zoekt het zeker te ver :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys