• Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!

    Het spel gaat zo: iemand neemt een voorwerp in gedachten en de rest moet aan de hand van vragen proberen te raden wat het is.
    Let op: Het mogen alleen ja/nee-vragen zijn. De persoon die uiteindelijk het voorwerp heeft weten te raden, is dan aan de beurt. Indien de persoon niet binnen de 24 uur reageert, is de eerstvolgende die 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet' zegt, aan de beurt.

    WINNAARS & VOORWERPEN
    Wasikowska - paashaas
    Gandhi - Jane Eyre
    Wolstenholme - Forest Gump

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 23:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wordt het op een bepaalde plek gebruikt?


    Heaven is a place that we all have

    SmaII schreef:
    Wordt het op een bepaalde plek gebruikt?


    Bedoel je: op een specifieke plek of op gewoon een plek in het algemeen? Wel, de enige manier waarop je het kan "gebruiken" is inderdaad op een bepaalde plek. Je kan het niet op elke plek gebruiken (nou ja, toch niet naar wat de eigenlijke bedoeling ervan is. ). :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is het iets uit een boek/film?


    You are my piece of paradise.

    Chocoladekoekje schreef:
    Is het iets uit een boek/film?


    Het is niet uit een boek of film, buit we're coming close.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Uit een serie?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 21:20 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Een musical/theaterstuk?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Inclination schreef:
    Uit een serie?


    Neen, je zoekt het te ver, haha. Of ja, niet dat we dichtbij het ding op zich zitten, maar wel bij iets dat je een duidelijke richting gaat geven in te zoeken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wasikowska schreef:
    Een musical/theaterstuk?


    Bijna bijna! Wel, zoals ik zei, bijna in de juiste richting, want ik zou mezelf een faal vinden mochten jullie het nu al weten haha.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 21:22 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Een figurant?


    Heaven is a place that we all have

    Een decor?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Gandhi schreef:
    (...)

    Bijna bijna! Wel, zoals ik zei, bijna in de juiste richting, want ik zou mezelf een faal vinden mochten jullie het nu al weten haha.


    Toneelstuk? Poëzie? Een redevoering?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 21:23 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Romeo en Julia?


    You are my piece of paradise.

    Nope, nope en nope.
    Als ik jullie een tip mag geven: lees m'n antwoord op Chocoladekoekjes vraag nog eens terug. "Het is niets uit een boek of film."


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Chocoladekoekje schreef:
    Romeo en Julia?


    Nope, maar het begint de juiste richting uit te gaan. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Een game? lol, nope.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 21:25 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28