• Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!

    Het spel gaat zo: iemand neemt een voorwerp in gedachten en de rest moet aan de hand van vragen proberen te raden wat het is.
    Let op: Het mogen alleen ja/nee-vragen zijn. De persoon die uiteindelijk het voorwerp heeft weten te raden, is dan aan de beurt. Indien de persoon niet binnen de 24 uur reageert, is de eerstvolgende die 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet' zegt, aan de beurt.

    WINNAARS & VOORWERPEN
    Wasikowska - paashaas
    Gandhi - Jane Eyre
    Wolstenholme - Forest Gump

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 23:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wahaha. Nee.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Is 't van Agatha Christie of niet? Ik weet het echt niet meer haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Is 't van Agatha Christie of niet? Ik weet het echt niet meer haha.


    Neen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Jeez, ik weet het officieel niet meer nu. :'D Naar mijn weten ben ik alle schrijvers van klassiekers afgegaan dus ofwel heb ik één overgeslagen, ofwel ken ik hem of haar simpelweg niet. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    De schrijfster die jullie zoeken wordt vaak in een adem genoemd met haar zussen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Een van de Brontë zussen, dan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh, Jane Eyre? Als dat het is, sla ik mezelf. Dat ik daar nog niet aan gedacht had. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Oh, Jane Eyre? Als dat het is, sla ik mezelf. Dat ik daar nog niet aan gedacht had. :'D


    Jaaaaaaaaaaa. Het was Jane Eyre.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Jaaaaaaaaaaa. Het was Jane Eyre.


    OH WOW. Dat heeft lang geduurd, haha. :'D Maar ik ben blij dat ik het gevonden heb. c: Ik ga op zoek naar wat nieuw, en nu heb ik tenminste wat meer schrijvers leren kennen na al dat opzoekwerk, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zie, ik zie wat jij niet ziet. Begin maar met lustig te raden! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is het een beroemd persoon?


    You are my piece of paradise.

    Is het een voorwerp?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Nope, geen beroemd persoon! En die tweede is moeilijk om op te antwoorden, want het is te zien hoe je het bekijkt. Maar goed, ik zou zeggen ja, als je het puur theoretisch bekijkt.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 21:13 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Nope, geen beroemd persoon! En die tweede is moeilijk om op te antwoorden, want het is te zien hoe je het bekijkt. Maar goed, ik zou zeggen ja, als je het puur theoretisch bekijkt.


    Is het dood?


    You are my piece of paradise.

    Chocoladekoekje schreef:
    (...)

    Is het dood?


    Neen, want het heeft nooit geleefd. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried