• Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!

    Het spel gaat zo: iemand neemt een voorwerp in gedachten en de rest moet aan de hand van vragen proberen te raden wat het is.
    Let op: Het mogen alleen ja/nee-vragen zijn. De persoon die uiteindelijk het voorwerp heeft weten te raden, is dan aan de beurt. Indien de persoon niet binnen de 24 uur reageert, is de eerstvolgende die 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet' zegt, aan de beurt.

    WINNAARS & VOORWERPEN
    Wasikowska - paashaas
    Gandhi - Jane Eyre
    Wolstenholme - Forest Gump

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 23:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kunnen we al weer vragen stellen voor de volgende? Of moet die nog bedacht worden?


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is een klassieker.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Is het levend?


    "Not my daughter, you bitch!"

    Is het groot? (meer dan een meter)


    What would Emma do?

    Wasikowska schreef:
    (...)


    Is een Klara cd van de ultra top 100 2015? (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is het een paasei?


    You are my piece of paradise.

    IS HET MISS PIGGY?


    You dare to gaze upon me?

    Is het een boek?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Troje schreef:
    (...)

    Is een Klara cd van de ultra top 100 2015? (cat)


    Nu da's inderdaad klassieke muziek maar om te zeggen dat 't een klassieker is is misschien net zo accuraat als van de veronderstelling uitgaan dat Regi een knaagdier is. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    (...)

    Nu da's inderdaad klassieke muziek maar om te zeggen dat 't een klassieker is is misschien net zo accuraat als van de veronderstelling uitgaan dat Regi een knaagdier is. :'D


    Dat vind ik een redelijk accurate vaststelling. (cat)


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Dat vind ik een redelijk accurate vaststelling. (cat)


    Ja ok je hebt een punt. Volgens mij is het een josephoartigasia monesi, trouwens, want josephoartigasia monesi.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het is een boek. (Dat geeft antwoord op zowat alle vragen. Denk ik.)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Het is een boek. (Dat geeft antwoord op zowat alle vragen. Denk ik.)


    Le tour du monde en 80 jours?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is het een Engels boek? (of is het nu al helemaal geraden?)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Jane Austen, Pride and Prejudice


    #WWED - What Would Emma Do?