• Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!

    Het spel gaat zo: iemand neemt een voorwerp in gedachten en de rest moet aan de hand van vragen proberen te raden wat het is.
    Let op: Het mogen alleen ja/nee-vragen zijn. De persoon die uiteindelijk het voorwerp heeft weten te raden, is dan aan de beurt. Indien de persoon niet binnen de 24 uur reageert, is de eerstvolgende die 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet' zegt, aan de beurt.

    WINNAARS & VOORWERPEN
    Wasikowska - paashaas
    Gandhi - Jane Eyre
    Wolstenholme - Forest Gump

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 23:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is het Mega Mindy?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Want het is geen vliegtuig want het is niet van metaal en het is ook geen vogel want het is niet eetbaar. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Is het Mega Mindy?


    Almost :Y) Het is Opa Fonkel. *kidding*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is het van hout?


    My fake plants died because I did not pretend to water them

    Gandhi schreef:
    Want het is geen vliegtuig want het is niet van metaal en het is ook geen vogel want het is niet eetbaar. :Y)


    Wie zegt dat het niet eetbaar is (wbw)

    Is het van hout?


    Het is niet van hout

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 19:08 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is het stof?


    You are my piece of paradise.

    Troje schreef:
    (...)

    Almost :Y) Het is Opa Fonkel. *kidding*


    HAHAHAHAHAHA. Is het dan niet commissaris Migraine? Kamiel, niet zijn broer? En jij zei dat het niet eetbaar was haha.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 19:11 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHA. Is het dan niet commissaris Migraine? Kamiel, niet zijn broer? En jij zei dat het niet eetbaar was haha.


    Oh, lol :'D Ja, dat zei ik whoops xd laten we zeggen dat het wel eetbaar is, maar dat mensen het niet bepaald doen x)

    En het is geen stof.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is het groen?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    lero schreef:
    Is het groen?


    Normaal gezien niet, tenzij je ze schildert xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    Normaal gezien niet, tenzij je ze schildert xd


    Wat ben jij een hulp, zeg. :'D "Is het groen?" "Nou ja, puur technisch gezien kan het groen zijn als je het schildert, maar ja, normaal gezien niet dus." Zo kan je bij alles zo'n uitleg verzinnen haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    (...)

    Wat ben jij een hulp, zeg. :'D "Is het groen?" "Nou ja, puur technisch gezien kan het groen zijn als je het schildert, maar ja, normaal gezien niet dus." Zo kan je bij alles zo'n uitleg verzinnen haha.


    Mja... :'D We moeten precies blijven. Anders geef ik een tip; het leeft. :') Tenzij het dood gaat, dan leeft het niet meer, hé..


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is het een muisje? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is het een hamster?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Een rat, een konijn, een kat, een hond...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand