• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Rollen
    Naam | User | Leeftijd | Niveau | Pagina
    Naam: De personages komen uit Nederland. Engelse namen zijn mogelijk, maar over het algemeen heeft iedereen een Nederlandse (achter)naam
    Leeftijd: We houden leerlingen in het examenjaar aan, dus: 16/17/18
    Niveau: Vmbo-tl, havo of vwo
    Vakkenpakket: Nederlands, Engels en wiskunde zijn verplicht
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Relaties: Deze worden besproken in het praattopic of via PB/GB
    Thuissituatie: Niet iedereen heeft een heftige thuissituatie, houd daar rekening mee
    Extra: Denk aan hobby's, angsten, doelen in het leven etc.

    Vrouwen TIJDELIJKE STOP TOTDAT ER MEER MANNEN ZIJN
    • Ella Loraine van Riddershoven | Sempre | 17 | Havo | 1.2
    • Martine Justine Hester | Dumbledore | 16 | Vmbo | 1.2
    • Naomi Catarina DiMarco | Falahee | ? | 1.2
    • Tessa Lieke Martens | DownTheRoad | 16 | Vmbo | 1.5
    • Milou van der Linden | IncroyabIe | 16 | Vwo | 1.5
    • Manami Akiyama | Raccoon | 16 | Vwo | 1.5
    Mannen
    • Valentijn Robbert van Gestel | Dumbledore | 18 | Havo | 1.4
    • Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven | Philip | 17 | Havo | 1.3
    • Shane de Jong | Mirin | 17 | Vmbo | 1.1
    • Daley van Beek | watahmaloehn | 17 | Vmbo | 1.2
    • Mohammed Fatih Idrissi | Falahee | 18 | Havo | 1.2
    • Johannes Frederick Joncker | Raccoon | 17 | Havo | 1.5
    • Beau ter Ham | IncroyabIe | 17 | Vwo | 1.5

                                                                                                                     

    Regels
    • We hanteren de huisregels van Quizlet
    • Reserveringen blijven drie dagen staan
    • Je beheerst genoeg kennis van de Nederlandse taal om zo foutloos mogelijk te schrijven
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    • Houd geslacht en niveaus gelijk
    • Geen perfecte personages
    • Je schrijft minimaal 300 woorden
    • Vragen? Stel ze!
    • Veel plezier



    Topics
    Rollentopics 1
    Praattopics 1
    Speeltopics


    Begin
    We beginnen op maandag 19 september. Dit is alweer de derde week van het schooljaar, wat betekent dat de leerlingen weer een beetje gewend zijn aan het schoolleven. Er zullen onderhand toetsen opgegeven worden. We spelen vanaf 13:00 dat de bel gaat om middagpauze te gaan houden, wat alleen voor de bovenbouw is.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 20:28 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mohammed Fatih Idrissi
    Havo - Outside



    Ik voelde zijn fronsende blik op me branden en ik kan het niet laten om eventjes te grijnzen. ‘’Pardon?’’ Vroeg hij lachend en ik keek hem aan. ‘’Martine? Alsjeblieft, hou op. Alsof die…’’ Nu keek hij me ook lachend aan. ‘’Je neemt me in de maling.’’ Ik haal nonchalant mijn schouders op en steek een sigaret op, waarna het niet lang duurde voor deze losjes tussen mijn lippen hing. ‘’Trouwens, je hebt Hannes toch niet uitgenodigd? En die Jaeden?’’ hoor ik hem zeggen en ik bijt even op mijn lip wanneer ik zijn naam hoor. 'Ze zaten in die groep?' zeg ik en ik wrijf even over mijn nek.
    ‘’Ik wil er op wedden, tien euro, dat hij homo is.’’ hoor ik hem zeggen en ik inhaleer net iets te diep, waardoor ik even hoest. Ik kijk naar onze handen en dan op naar hem. ‘’wedden?’’. Nou... Daar hoef ik eigenlijk niet om te wedden... Maar extra geld kan altijd goed van pas komen, al is het maar een tientje. ‘’Hij is een aardige knul daar niet van, maar echt z’n zacht eitje.’’ hoor ik hem nog zeggen en ik knik. Hij weet niks.. 'Ik wed dat die gay is ja. Duh' zeg ik en ik haal nonchalant mijn schouders op. Ik drink mijn biertje op en kijk naar de kaarten. ‘’Heb je niet wat sterkers te drinken?’’ Ik knik en sta op. 'Natuurlijk. Doe jij dat even?' zeg ik en ik knik naar de kaarten. Vervolgens loop ik naar de keuken en pak twee flessen 'absolut vodka', voor ik weer naar Daley loop. Een trillende telefoon in mijn zak houd me echter tegen en snel pak ik hem. Jeaden... Ik frons even en open het, waarna mijn mond net niet open valt. Well okay... Not complaining at all... 'Damn...' stuur ik dan ook snel, voor ik de telefoon weg stop en verder loop.'Voila´ zeg ik en ik gooi een van de flessen op zijn schoot. Zelf open ik ook een fles en ik neem een slok. ´Let´s play...´


    Naomi Catarina DiMarco
    Havo - Party - Outfit



    "Best wel, maar ik had het geen probleem gevonden om hier te blijven." zei hij en ik knik glimlachend. "Maar nu ik zie welk mooi gezelschap er zal zijn, vind ik het al leuker worden'' vervolgt hij en hij geeft me een knipoogje. Ik lach zachtjes en kijk even naar beneden. Het duurt echter niet lang voor ik een hand door mijn haar haal en weer naar hem opkijk. 'Jij bent ook niet zo slecht meneer Joncker..' zeg ik met een speelse grijns, een knipoogje kan ik ook niet tegenhouden. Voor ik echter nog wat kan zeggen is Jeaden al terug. ‘Jeaden is in de buurt, niet vieze dingen doen die ik veel te graag wil doen, jongens.’ Riep hij en ik rol lachend mijn ogen, voor ik hem weer aankijk. Hij draaide een rondje en ik knikte. ‘Like?’ vroeg hij, 'love' antwoord ik al snel met een glimlach.
    Ik pak even mijn mobiel en open het gesprek met mijn vader. 'Was bij Jeaden. Nu met hem en Jo naar het feest x' stuur ik snel en ik stop mijn telefoon weer weg. ‘I guess we can go now, tenzij jullie als een oud koppeltje hier op de bank willen blijven zitten.’ zegt Jeaden opeens en ik grijns even. 'Oh, dat klinkt echt geweldig,' zeg ik en ik sla mijn armen om Jo, 'je mag wel alleen gaan Jay.' grijns ik plagend. Ik laat hem weer los en volg hem dan naar de deur, waarna ik naar buiten loop. Zijn arm haakte al snel in die van mij en zo liepen we door naar Mo's huis. De muziek was al aan het einde van de straat te horen. Ook het geroep en gejoel viel niet te missen, evenals de felle lichten. 'Idrissi weet wel van uitpakken..' lach ik en het duurt niet lang voor we binnen staan. Hier en daar herken ik wel wat mensen, zowel van school als van Mo's vriendengroep, en die geef ik een snelle knuffel. 'Ik pak het drinken wel.' glimlach ik en ik verdwijn in de menigte, de twee jongens laat ik even achter. Het duurt echter niet lang voor ik terug kom met drie felgekleurde drankjes. 'There ya go.'


    El Diablo.


    Johannes Frederick Joncker
    Havo || 17 || Enthousiast




    Noami haalde een hand door haar blonde lokken voordat ze me weer aankeek en een glimlachje haar lippen sierden.'Jij bent ook niet zo slecht meneer Joncker..' zei ze terug en haf e ook een knipoogje waardoor ik kort grijnsde. Het geluid van trappelende voetjes was te horen waardoor ik meteen wist dat Jeaden er over 3 seconden zou zijn en ja hoor. ‘Jeaden is in de buurt, niet vieze dingen doen die ik veel te graag wil doen, jongens.’ Riep hij plagend en een lachje verliet mijn lippen. Eens hij in mijn gezichtsveld kwam zag ik zijn outfit en knikte ik goedkeurend. "Zeker like." zei ik grijnzend waarna ik toekeek hoe de jongeman kort een bericht naar iemand stuurde en daarna zijn zinnen zette op mijn overvolle tas. Als een bloedhond die zijn prooi geroken had grabbelde hij in mijn zak en haalde een doos vol donuts uit. ‘Donuts!’ murmelde hij over enthousiast, en propte er haast meteen een in zijn mond waardoor een lachje mijn lippen verliet. "Like always, ik red je van het suikerloze huis " zei ik plagend waarbij ik mijn handen in mijn zakken stak. Nog steeds begreep ik niet hoe hij zoveel suiker kon binnensteken en toch geen gram aankwam. Ik daarentegen hield niet zo van suikerwaar, daar kreeg ik snel puistjes van.
    ‘I guess we can go now, tenzij jullie als een oud koppeltje hier op de bank willen blijven zitten.’ plagend stak hij zijn tond uit waarom Naomi haar armen om me heen sloeg wat ik dan ook terug deed. 'je mag wel alleen gaan Jay.' zei ze terug en plagend drukte ik een kusje op haar wang. "Ja ik zit wel goed hier zo." grijnsde ik terug. We lieten elkaar gauw weer los en stonden op waarbij Jeaden ons aan elk een arm mee naar buiten begeleide. Ik zat dan ook aan de donutloze kan waardoor ik af en toe plagend met mijn hand naar zijn donuts rijkte.
    Erg ver lagen de huizen niet van elkaar en na zo'n 10 minuten kon je de muziek al horen waardoor er spontaan een brede glimlach mijn lippen sierde en ik meteen zin had om te dansen. Helaas had ik mijn pilletje genomen en mocht ik dus niets drinken, anders telde 1 drankje, voor 2 alcoholische drankjes en dat was echt balen. Tenzij ik vanavond ladderzat wilde doorbrengen dan kon ik zuipen zoveel ik wilde. 'Idrissi weet wel van uitpakken..' zei Naomi. "Zeg dat wel, zijn feestjes blijven verbazen." zei ik enthousiast en trok de twee haast mee. Eens daarbinnen was het enorm druk en ik wist dat er nog een pak volk bij zou gaan komen. Spontaan begon ik mensen die ik kende te begroeten door hen een speciale handdruk te geven of een fistbump en meteen voelde ik mijn lichaam al meebewegen met het ritme van de muziek. Lachend keek ik Naar Jeaden en trok hem wat mee naar de dansvloer en begon wat te dansen, al gauw kwam Naomi naar ons toe met wat drankjes en hoewel ik beter niet zou drinken nam ik het kleurrijke drankje wel aan. "Thanks bae" zei ik met een grijnsje en keek even rond. Zolang ik Daley niet zag kwam het wel goed.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    Manami Akiyama
    Vwo || 16 || What am I doing here...




    Na mijn haren gekruld te hebben met mijn krultang en keek nog een laatste keer keurend in de spiegel. Mijn outfit bestond uit een strakke zwart skinny met een bloemen bloejse en daarboven een leren vest. En ook had ik voor het eerst nog eens hakjes aan. Clementine had me kunnen overtuigen om naar het feest te gaan en ik had de toestemming van mijn ouders gekregen, mits ik niet dronken thuis zou komen. Dat ging wel lukken, ik dronk toch amper alcohol. Veel te bitter.
    Net toen ik opstond om me naar beneden te wenden voelde ik mijn mobiel trillen en keek ik op het schermpje. Een berichtje van Jeaden. 'Got to work or going to the party, darling?’ stond er en een glimlachje sierde mijn lippen waarna ik een berichtje terugstuurde .' I'm going, can't be drunk tho and i still smell like raw fish and seaweed. muh (akward smiley) ' stuurde ik terug. Hoe hard ik ook mijn best deed, de geur van de zee was altijd wel te vinden bij me. Helaas. Maar dat was beter dan rijken naar een overdosis slechte parfum.
    De bel ging en dat was dus Clemmie. Ik liep naar beneden en begroette haar enthousiast voordat ik met haar de auto in ging en naar het feest reed.
    Na enkele minuten kwamen we aan en liepen we naar binnen. Njah wat nu?


    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 21:15 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven
    Examenjaar • Havo • Zestien jaar

    'I have written his name on my heart because God did not wrote his name in my destiny.'



    Plagend gleed Hannes hand onderweg naar Mo’s huis, naar mijn donut. Ik liet dan ook een verontwaardigde geluidjes horen, tot ik deze uiteindelijk in mijn mond stak en misschien toch iets trotser dan ik moest zijn, Hannes aankeek. Echter keek ik niet lang naar de jongen gezien we de straat van Mo inliepen. Zelfs zonder de luide muziek, geroep en gejoel had ik het herkend. Meteen voelde ik het zenuwachtige gevoel versterken in mijn maag. Misschien had ik toch beter geen twee donuts kunnen nuttigen gezien ik het gevoel had dat deze elk moment er uit konden gaan komen.
    Voor ik echter tegen kon gaan stribbelen, brachten Naomi en Hannes me mee naar binnen.
    Zenuwachtig wist ik een klein lachje te slagen toen Naomi en Hannes het feestje van Mo al complimenteerde voor ze deze in persoon gezien hadden. Ik keek daarbij ook direct om mij heen, terwijl ik een hand door mijn haar haalde. Misschien had ik toch een pet mee moeten nemen.
    Naomi verdween in de mensenmassa met de melding dat ze wat te drinken ging halen. Hannes leek het al druk te hebben met mensen gedag zeggen, waardoor ik zijn voorbeeld maar volgde. Ik kende veel mensen hier door het mee gaan met trainingen van Mo en omdat ik over het algemeen een poos geleden altijd bij Mo te vinden was. Daarnaast was ik tegenwoordig redelijk populair op school te noemen, waardoor ik mensen begroetten algauw eerder zat was dan gewend.
    Algauw voelde ik wat trillen in mijn broekzak, waar ik mijn mobiel uitviste. Mo, Manami en mijn vader. Meteen drupte ik op Mo’s naam, waar enkel Damn… stond geschreven. Ik wist dat ik geen enkel reden had om me onzeker nu te voelen, maar toch wist ik niet wat hij hiermee bedoelde. Mijn hersenen gingen dan ook meteen kronkels vormen. Om mijn gedachten af te leiden klikte ik dan ook Manami open, wat toch een klein lachje op mijn gezicht bracht. Ik besloot maar niet te antwoorden omdat ik er op rekende dat ik haar zomenteen zeker zou zien. Op mijn vader reageerde ik echter kort dat ik moest werken en het interesseerde me momenteel niet of hij dit ging geloven of niet. Ik had huisarrest wel over voor Mo en daarnaast was mijn vader veel te vroeg thuis naar mijn mening. Nog een keer opende ik het gesprek met Mo, voor mijn vingers aarzelend over het scherm begonnen te glijden.

    To Mo: Can we talk somewhere private for like two seconds, please? I only came here for you.

    Snel drukte ik op send maar voordat ik kon twijfelen over bijpassende emoji’s, trok Hannes me de dansvloer op. Ik stak mijn mobiel weer in mijn zak, terwijl Hannes al de hele vloer gestolen had. Ik had echter momenteel te veel spanning om mijn lichaam mee te laten bewegen op de ritme van de muziek. Iets wat ik zelden had. Body above mind, Jeaden. C’mon. Als geroepen kwam Naomi dan ook terug met drie drankjes. Ze overhandigde me dan ook een van de felgekleurde drankjes. Ook gunde ze Hannes er een. ‘Thanks bae.’ Ik schudden kort mijn hoofd, voor ik een slok van mijn flesje nam en het flesje van Hannes afpakte. ‘Omdat jij niet mag drinken vanavond, drink ik wel voor twee. Mijn nieren mogen wel verpest worden.’ Ik stak plagend mijn tong uit, voor ik nog een slok nam. Ik wist dat ik niet zo goed tegen drank kon. Mager en tenger was ik gebouwd waardoor alcohol een aanval op mijn lichaam was. Echter deerde me dit feit niet. Ik wist dat ik echter niet losser nu ging worden zonder een joint of drank en gezien ik momenteel geen keuze had voor het eerste greep ik de tweede met beide handen aan. Kort wierp ik nog een blik op Hannes en Naomi, voor ik een gemaakte grijns op mijn gezicht wist te brengen. ‘Well I better leave you two love birds alone.’ Voor een van beide kon klagen, baande ik mijzelf al een weg door de menigte. Zo nonchalant mogelijk probeerde ik aan de rand van het groepje wat danste te gluren. Ik nam een slok van het aangebroken flesje die ik algauw in een mum van tijd leeg had. Ik zetten deze dan ook op een willekeurig kastje, terwijl ik mezelf toch wel iets rustiger voelde worden door mijn trouwe vriend, alcohol. Ik keek even naar de deur waar Manami naar binnen kwam gelopen. Ik nam nog een slok uit het flesje van Hannes, voor ik op het meisje af liep die al haarzelf al in de eerste seconden ongemakkelijk leek te voelen. ‘Manaaammm.’ Riep ik dan ook iets joviaal uit, voor ik het meisje in een omhelzing trok. Ik zorgde er echter wel voor dat mijn drankje er niet aan ging, waardoor ik haar na een korte omhelzing en een zachte snuif in haar nek, het meisje los liet. ‘mmmmh. Smell of raw fish and seaweed. I love it. Rawr.’ ik gunde het meisje een knipoog, voor ik naar haar hand trok. Middels had ik wel zin om te dansen, gezien ik wist dat ik toch de vloer zou stelen. Het was weliswaar dansen zoals in een club, maar wat geschuur hier en daar kon ik ook heus wel. Daarnaast was mijn taak tot Mo gereageerd had om Manami te laten dansen en hier plezier in te laten beleven. Echter rook ik ook dat er overduidelijk sisha gerookt werd in de tuin, maar daar kon ik later wel heen. Ik wist dat ik niet hoefde te vragen aan Hannes of Manami om heen te gaan. Het zou zo en zo niet gezond voor beide zijn om in mijn ongezonde gedrag mee te gaan. Ik gaf misschien niet om mijn eigen gezondheid, maar dat betekende niet dat ik dat van hun wilde verpesten.
    Ik dronk snel Hannes flesje op, voor ik het meisje verder de dansvloer op trok. Ik pakte nu ook haar andere hand en begon zelf al te bewegen op de ritme van de muziek, waar ik haar op mee probeerde te laten bewegen. Ik kroop dan even ook dicht tegen haar aan, waar ik mijn lippen vlak naast haar oren hield omdat ik anders bang was dat ze me niet kon verstaan. ‘Just don’t be nervous and follow my league. Het komt wel goed. Gewoon wat zelfvertrouwen hebben en dan lijkt ieder beweging professioneel.’ Expres liet ik het meisje even los om zelf een rare beweging uit te voeren, voor ik mijn tong uit stak en een welbekende grijns over mijn gezicht prijkte. Mijn handen gleden over haar heupen, waar ik haar verder in mijn ritme trok en ze geen andere keuze had dan met mij te blijven dansen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Naomi Catarina DiMarco
    Havo - Party - Outfit



    "Thanks bae" zei Jo met een grijns en ik grinnik. 'No problem sweetie..' grijns ik met een knipoogje en ik neem een slok van het drankje. Zoals verwacht was het erg zoet en dat liet me alleen maar sneller drinken. Ik hield van zoet. Ik had ook altijd wel iets van suiker op zak. Van een zak haribo snoepjes tot felroze kauwgom. Ik vond het veel beter dan het zoute, waar mijn beste vriendin weer anders over leek te denken. Oh well... ‘Well I better leave you two love birds alone.’ hoor ik Jeaden opeens zeggen en ik kijk op, maar voor ik iets kan zeggen is hij al weg.
    Ik lach wat en kijk naar Jo. 'Volgens mij hebben we een officiële shipper..' lach ik en ik hou mijn hoofd wat schuin terwijl ik naar de jongen voor me kijk. Lelijk was hij zeker niet en ik kan dan ook niet ontkennen dat hij soms mijn aandacht wat steelt in de les. Het is maar goed dat mijn vader dat niet weet. Ik moet focussen zegt hij altijd. Een goede toekomst en dan pas letten op de bijzaken. Het is eigenlijk maar een goed iets dat hij buiten mijn privé zaken blijft. Maar ik blijf ook uit zijn privé zaken. Meestal. Ik weet enkel toevallig dat hij vanavond een date heeft. Ahum. Ik beweeg mee op de muziek en glimlach naar hem. 'Toch blij dat je hier bent?' vraag ik hem. Ondertussen doe ik mijn leren jasje uit en leg hem bij de anderen op een stoel. Ik vind hem wel aan het einde van de avond, denk ik. Hoop ik.


    El Diablo.


    Johannes Frederick Joncker
    Havo || 17 || Enthousiast




    'No problem sweetie..' grijnsde Noami met een knipoogje nadat ik haar bedankt had voor het kleurrijke drankje, echter werd deze haas meteen bij me weggekaapt door Jeaden die nu met twee flesjes stond waardoor ik hem vragend aankeek. ‘Omdat jij niet mag drinken vanavond, drink ik wel voor twee. Mijn nieren mogen wel verpest worden.’ verklaarde hij en stak plagend zijn tong uit voordat hij een slokje nam en ik even lachte. "Bedankt." zei ik lichtjes sarcastisch maar drukte wel uit dank een iets overdreven kus op zijn wang. "En ik zorg er wel voor dat je een levenslange voorraad aan donuts hebt." grijnsde ik terwijl ik zat te dansen op het ritme.
    ‘Well I better leave you two love birds alone.’ zei hij plots en voordat ik hem kon vragen waarom hij ons verliet, was hij al verdwenen. Er was iets mis met de jongen, maar gezien hij er niet naar vroeg vernam ik dat het iets was waar hij liever niet mijn aanwezigheid bij had. Ik besloot maar niet om van het ergste uit te gaan en keek vrolijk naar Naomi die wat lachte om de opmerking. 'Volgens mij hebben we een officiële shipper..' zei ze lachend en keek me even schijn aan waardoor ik grijnsde. "Hmm, ja dat lijkt er wel op ja. Een officiële Jonomi shipper." zei ik speels en hoewel ik het puur bedoelde om te lachen, zou ik er zeker geen problemen in zien om met Naomi iets te starten. Ze was bloedmooi, aardig en had een goed gevoel voor humor, daarnaast leek ze ook geen problemen te hebben met mij dus dat was mooi meegenomen. 'Toch blij dat je hier bent?' vroeg ze me met een glimlachje en deed ondertussen haar vestje af. "Ja echt wel, niets gaat boven een goed feest." zei ik tevreden en ging wat dichter bij haar dansen. "Nog geen spijt dat je hier met mij zit te dansen?" vroeg ik haar lichtjes plagend terwijl ik met haar begon te dansen.









    Manami Akiyama
    Vwo || 16 || What am I doing here...




    Erg lang stond ik nog niet binnen of ik hoorde al mijn naam door de ruimte wat me even verschrikt deed opkijken ‘Manaaammm.’ Jeaden kwam naar me toe gestrompeld en omhelsde me erg enthousiast waardoor ik meteen doorhad dat de jongen toch al wat binnen had, daarbij viel het kleurrijke drankje in zijn handen wel op. ‘mmmmh. Smell of raw fish and seaweed. I love it. Rawr.’ grijnsde hij wat me deed lachen en zijn knipoog deed me met mijn ogen rollen "The perks of being me." zuchtte ik met een glimlachje en werd meegetrokken door de jongen dus liep ik maar met hem mee door de menigte.
    Alsof het zoete limonade was dronk Jeaden nog het flesje alcohol op en nam me mee naar de dansvloer waardoor ik er nogal beschaamd stond. Ik kon totaal niet dansen en zeker niet als je Jeaden naast me zette, hij was geweldig in dit en ik... zelfs een dode tak kon beter bewegen dan ik. Jeaden betrad mijn persoonlijke bubbel waardoor ik ietswat dichtklapte en begon rond me heen te dansen waardoor ik de jongen bang aankeek. Hij wist dat ik niet kon dansen en al zeker niet hier , waar iedereen me kende en de vernedering het zwaarst zou zijn. Jeaden bracht zijn lippen naar mijn oor waardoor ik naar beneden keek. Oh gosh, straks zouden mensen nog eens denken dat we meer waren dan goede vrienden en ik wilde zijn reputatie niet op het spel zetten. ‘Just don’t be nervous and follow my league. Het komt wel goed. Gewoon wat zelfvertrouwen hebben en dan lijkt ieder beweging professioneel.’ zei hij waarna hij me los liet en zelf begon te dansen. Gezien ik nu de kans had zette ik een grote stap achteruit zodat ik weer mijn veilige bubbel had en glimlachte heel zachtjes naar hem. "Ehm okay, maar ik wil niet in de weg staan voor jou, je bent overduidelijk veel beter hierin dan ik." riep ik haast gezien de muziek erg luid stond en bewoog wat mee op de muziek. Hij mocht blij zijn dat ik niet enkel mijn befaamde bijtrekpas deed. Echter toen hij zijn handen over mijn heupen liet gaan om me wat beter te laten bewegen duwde ik hem haast automatisch iets van me af bij zijn schouders en keek hem beschaamd aan. Als ik Jeaden niet had gekend, had hij vrijwel meteen een klap van me gekregen. "Ik eh... Sorry..." mompel ik en kijk weg. Ik voelde niets voor Jeaden dan gewoon vriendschap en ik mocht hem graag maar niet als hij te aanhankelijk werd. "Kun je me niet iets anders aantonen? Zoals de makarena? Die kan ik wel." probeerde ik mijn actie weg te doezelen, hopend dat dit hem niet had gekwetst.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naomi Catarina DiMarco
    Havo - Party - Outfit



    "Hmm, ja dat lijkt er wel op ja. Een officiële Jonomi shipper." had hij speels gezegd en voor ik erg in had, had er een speels lachje over mijn lippen gerold. 'Mhm... That sounds good..' zeg ik vervolgens, waarna een snelle knipoog volgt. Hij was zeker geen slechte jongen. Hij was ongelofelijk knap om mee te beginnen, wat veel meiden op school natuurlijk met me eens waren. Daarnaast als je hem ook echt kende aardig, grappig en soms wel charmant. Mocht er ooit iets gebeuren zou ik zeker niet klagen, de andere meiden misschien wel maar wat maakt dat uit.
    "Ja echt wel, niets gaat boven een goed feest." zei hij tevreden en ik knik met een brede glimlach. Hij kwam wat dichterbij en ik bleef bewegen op de muziek. "Nog geen spijt dat je hier met mij zit te dansen?" vroeg hij plagend en ik grijns naar hem. 'Not at all..' zeg ik en ik zet een stap naar hem, waarna ik weer dans. Dan hoor ik een van mijn favoriete nummers opkomen en een vrolijke lach verlaat mijn mond weer. 'Ik hou echt van dit nummer..' glimlach ik vrolijk en ik voel mijn lichaam bewegen op het ritme. Ik kijk op naar hem en hou mijn hoofd wat schuin. 'En jij.. Spijt dat je opgescheept zit met mij?' zeg ik met een speelse toon en ik grijns even naar hem. Ik drink snel het laatste beetje van mijn drinken en zet mijn glas weg, waarna ik weer met een brede grijns naar hem kijk.


    El Diablo.

    Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven
    Examenjaar • Havo • Zestien jaar

    'I have written his name on my heart because God did not wrote his name in my destiny.'



    Ik boog mijn hoofd zodat deze tegen haar voorhoofd rusten. Ik was gelukkig niet echt lang voor een jongen waardoor deze handeling mogelijk was. Mijn handen rusten op haar heupen, terwijl ik haar meetrok in mijn ritme. Dansen was niet zo moeilijk. Je moest alleen zelfvertrouwen hebben. Echter drukte het meisje me van haar af. Ik trok even een wenkbrauw op, voor er een lachje over mijn lippen gleed toen ik haar zag stamelen. Wat ze stamelde kon ik echter niet verstaan, maar het interesseerde me ook vrij weinig op dit moment. Vaag hoorde ik haar praten over de makarena, wat mij enkel mijn hoofd deed schudden. Ik verminderde de afstand tussen ons, door naar haar handen te grijpen. Teder drukte ik een kus op haar voorhoofd. ‘Don’t worry. It ‘ll be fine. Maar we kunnen wel even wat drinken halen. I’m thirsty.’ Speels keek ik even naar het meisje, voor ik haar mee trok. Dit was echt niet mijn eerste feestje bij Mo, hoewel ik dan altijd naast of dichtbij hem geplakt zat. Nu had ik hem nog steeds niet gezien en dat frustreerde me enorm en maakte me toch wel argwanend. Ik trok het meisje de keuken in, waar weer zoals altijd enorm veel drank uitgestald stond. Ik wist dat ik dorst had, maar geen haar op mijn hoofd twijfelde momenteel om sterke drank te drinken dan wat limonade. Het spul wat Naomi me gegeven had was dan ook enorm zoet geweest en ik wist zeker dat het een weinig percentage aan alcohol bezat. Toch voelde ik me al lichtelijk aangeschoten. Fuck. Ik haatte dat ik slecht tegen alcohol kon. Ik werd ook niet dik van donuts dus ik vond dat een paar percentages alcohol me ook niet dronken moest gaan maken. Ik liet Manami’s hand los toen mijn oog gleed op wodka. Ik wist dat Mo dit wel eens dronk en dat het sterk was. Echter had ik het zelf nooit geprobeerd. Ik draaide de fles open, waar ik het goedje aan mijn lippen zetten. Ik had het amper weten door te slikken of ik moest al hoesten door het goedje. Fuck. Dat mensen dit konden zuipen. Misschien kon dat mij ook lukken als ik er een pak suiker in gedaan zou hebben. Snel zetten ik de fles weer terug, zonder zijn dop erop te draaien. Ik was al geen ster om in het donker de sleutel in de sleutelgat weten te krijgen dus ik vermoedde dat momenteel rustig het dopje op lippen van de fles ook niet zo succesvol ging lukken. Ik voelde mijn mobiel weer in mijn zak weer trillen en gretig greep ik naar deze. In plaats van Mo te zien staan zag ik mijn vader. Alweer. Yuck. Even keek ik weer naar de pictogrammen voor ik zonder na te denken Mo aan klikte. Fuck it. Het boeide me niet alsof ik wanhopig over kwam. Ik was wanhopig. Dat had de jongen ook wel geweest als hij in mijn schoenen gestaan had. Mijn vingers tikte op het toetsenbord voor ik weer send drukte.

    To Mo: I just want to be with you. Werether we label it again or not. You are worth the most to me.

    Even knipperde ik nog naar de tekst voor ik mijn mobiel weer in mijn zak stak. Ik liet mijn blik even weer over de drankflessen gaan, voor ik weer naar mijn fles wodka greep. Yolo. Als andere mensen dit konden drinken dan kon ik het ook. Ik zetten het weer aan mijn lippen en duwde een flesje die Naomi mij eerder gegund had in Manami’s handen. Ik was nog nuchter genoeg om haar niet in mijn eigen slechte gedrag mee te trekken. Ik nam haar weer mee de dansvloer op, waar ik een korte blik wierp op Naomi en Hannes. Ergens wist ik dat ik vrolijk voor de twee moest zijn, maar als ik Mo niet kon krijgen dan zou niemand Hannes mogen hebben. Ik wist ergens dat deze gedachten te ziek was voor woorden, maar ik kon het niet laten om het te denken. Ik was eenmaal enorm claimerig aangelegd. Ik zetten de lippen van de fles weer tegen dat van mij aan en nam een ietwat grotere slok. Het schroeide prikkelend in mijn keel maar ik wist wel dat ik hier wel aan kon wennen. Ik legde mijn armen in Manami’s nek, waar ik even in haar bruine kijkers staarde. ‘Dus wie heeft je zo gek weten te krijgen om naar dit feest te komen als je niet van dansen houd. Je dacht toch niet dat ik jou aan de kant liet staan, toch. Je kent me.’ Ik grijnsde even naar het meisje, voor ik nog een korte blik op Naomi en Hannes wierp. Wie had nou gedacht dat die twee ooit bij elkaar gingen komen. Mijn beste vriendin en beste vriend.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Martine Justine Hester
    Vmbo | Artistieke weirdo | Outfit


    'Godverdomme' vloek ik tegen mezelf als ik mijn telefoon uit mijn handen laat vallen. Alles gaat mis, werkelijk alles. Ten eerste ben ik veel te laat voor het feest van Mohammed en hoewel ik nooit echt van de tijd ben, heb ik nu geen zin om te laat te komen. Daarnaast kan ik geen goede outfit vinden en wil mijn haar niet meewerken. Ik grijp mijn telefoon van de grond af en bekijk gauw hoe laat het is - allang tijd om op de fiets te zitten. Tot mijn grote ergernis vis ik dan maar een willekeurig jurkje uit mijn kast, trek deze aan en bekijk mezelf in de spiegel. Is het fantastisch? Zeker niet. Kan het ermee door? Vast. Gauw vind ik mijn haren in een strakke staart en trek een aantal plukjes aan de voorkant los om het een rommelig effect te geven. Ik heb mijn make-up van de rest van de dag gewoon laten zitten. Ik ben nooit zo op mijn uiterlijk gesteld geweest en dat zal voor een feestje ook niet veranderen. Ik stap in mijn zwartje laarsjes en haast de trap af.
          'Mam, pap. Ik ben weg' roep ik voordat ik de deur opentrek en daarna weer achter me dicht doe. Gehaast pak ik mijn fiets en begin op een hoog tempo te trappen richting het huis van Mohammed. Eenmaal daar aan gekomen smeer ik toch wat rode lippenstift op mijn lippen en dan loop ik naar binnen. Acuut ga ik op zoek naar Ella. Zonder haar overleef ik geen feestje met al die sukkels van onze school. Ik kijk rond, maar zie haar niet. Dan besluit ik haar een berichtje te sturen.
          Ellaaaaaaaaaaa, waar ben je?


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Johannes Frederick Joncker
    Havo || 17 || Enthousiast





    Een grijns speelde op haar volle lippen eens ze een stap dichterbij zette. 'Not at all..' de woorden verlieten haar lippen wat me deed grijnzen en eens het liedje versprong wist ik me meteen al te veranderen qua dans. 'Ik hou echt van dit nummer..' glimlachte ze vrolijk wat me automatisch ook deed glimlachen. "Het heeft een geweldige beat." deelde ik mee en liet mijn handen lichtjes over haar heupen en lenden strelen terwijl ik redelijk verleidend met haar danste al had ik het niet echt door. Misschien een beetje wel...
    'En jij.. Spijt dat je opgescheept zit met mij?' vroeg ze met terug op een speelse toon wat me zacht deed lachen en even kort schudde ik mijn hoofd. "Neh, je kunt goed dansen en bent leuk om naar te kijken, dus ik heb er geen erg in." zei ik iets plagend en lichtelijk flirtend eens de muziek dan ook op een lage beat was, die zeer intens aanvoelde kon ik het niet laten om mijn lichaam iets tegen haar aan te schuren, maar op een rustige manier zodat het niet opdringerig overkwam. Dansen moest je laten relaxen en je geest openzetten voor eventuele emoties.
    Ik nam haar hand en draaide haar zo in mijn armen dat ze met haar rug tegen mijn borst geleund zat en plagend bracht ik mijn lippen naar haar oor " Let's make it a fun night." fluisterde ik grijnzend en danste wat met haar. Ik zou zo wel wat drinken, mijn pillen zouden toch zo meteen uitgewerkt zijn en zo niet, dan ging ik het me morgen gewoon niet meer herinneren.







    Manami Akiyama
    Vwo || 16 || What am I doing here...




    Jeaden merkte mijn onzekerheid op en drukte geruststellend een tedere kus op mijn voorhoofd waardoor ik zachtjes ontspande doormiddel van een zucht. ‘Don’t worry. It ‘ll be fine. Maar we kunnen wel even wat drinken halen. I’m thirsty.’ Speels keek hij me aan en trok me dan mee naar de keuken waar al het drank stond. Ik besloot de jongen gewoon te volgen en er een leuke avond van te maken, ookal voel ik me ongemakkelijk. Eens we in de keuken aankwamen die Jeaden met gemak wist te vinden nam hij meteen een fles vodka. Ikzelf nam dan maar een ander gekleurd drankje, die zoet rook en nam er een slokje van. Het goedje brandde zowat in mijn keel en ik merkte dat er genoeg vodka in zat. Jeaden had er ook gretig zijn lippen op de fles gezet en had al zowat de helft van de fles naarbinnen gekieperd. Ik dronk nog mijn drankje op en kreeg van de jongen een nieuw flesje drank in mijn handen geduwd voodrat hij me weer meesleurde naar de dansvloer. Oh wel, ik besloot me gewoon te laten meeslepen en begon wat te dansen met Jeaden die niet veel later zijn armen om mijn nek heensloeg zodat ik de jongen wel moest aankijken. ‘Dus wie heeft je zo gek weten te krijgen om naar dit feest te komen als je niet van dansen houd. Je dacht toch niet dat ik jou aan de kant liet staan, toch. Je kent me.’grijnsde hij en ik haalde mijn schouders op. "Jij bent één van die mensen" grinnikte ik en zuchtte even kort. "Ik hoopte hier ook Beau aan te treffen, maar helaas." mompelde ik daarna.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven
    Examenjaar • Havo • Zestien jaar

    'I am not as think as you drunk I am.'



    Ik bewoog rustig mee op de muziek, terwijl mijn armen nog in Manami’s nek hingen. Ik probeerde mij aandacht enkel op het meisje te richten, maar dit leek nog moeilijker dan gedacht. Ze was een goede vriendin van mij, maar ze betekende niet zoveel voor me als Hannes.
    ‘Jij bent één van die mensen.’ Ik hoorde haar zachtjes grinniken. Ik wierp het meisje een korte blik, waar een kleine glimlach op mijn gezicht getekend stond. Echter leek Manami even afwezig als mij, gezien ze zachtjes bekende dat ze Beau hier hoopte te vinden. Ik wist wel beter. Beau zou hier waarschijnlijk niet dood gevonden willen worden. Het had me ook al enigszins verbaasd dat Manami gekomen was, want ook bij haar had ik het niet verwacht. Toch was ik wel blij om het meisje te zien, maar je kon wel zien dat ze haarzelf niet op gemak voelde, ook al had ik haar toch aan het dansen gekregen. Ik boog weer naar de oor van het meisje, zodat ik de afstand niet hoefde te overschreeuwen. ‘Je mag kijken of Beau er is en anders ga je naar zijn huis toe. Hij is vast nog wel wakker. Jullie zijn schattig samen..’ liefkozend drukte ik een kus tegen haar slaap, voor ik het meisje los liet. Het had geen zin om haar tegen te houden en daarnaast kon ik mijn aandacht even niet bij haar houden gezien Mo deze nog gestolen had net zoals Hannes die middels tegen het meisje aan het schuren was. Het liefst was ik dan ook verder gegaan met mijn zoektocht naar Mo, maar het beeld van Naomi en Hannes was nog op mijn netvlies gebrand en daarnaast waren hun al in zicht.
    Fuck it. Ik wurmde me tussen de mensen door, om vervolgens Naomi en Hannes uit elkaar te halen. Ik nam nog een slok van de wodka, voor ik een plek zocht om deze ergens kwijt te kunnen. Ik besloot dat ik het maar beter in mijn hand kon houden, gezien de menigte te groot was geworden om een flesje drank op een kruk te zetten zonder dat deze gestolen werd. Het was haast niet te geloven dat ik eerder nog een kilo suiker in het goedje had willen doen. Toch zou ik niet nee zeggen tegen een goedkoop zoet drankje of sisha natuurlijk. Ik vermoedde dat Mo er geen wiet in had gestopt maar van die zoete marrokaanse smaakjes die zeer lekker waren. ‘Well… ik liep behoorlijk kansloos langs de rand en besloot maar mijn twee beste vrienden lastig te vallen op het dansvloer. Naomi kan zo en zo wel een speed cursusje in dansen van mij gebruiken.’ Plagend stak ik mijn tong naar haar uit, voor ik speels mijn arm rond de middel van het meisje neerlegde. Ik trok haar wat dichter naar mij toe, hoewel ik hier verder totaal geen bij bedoelingen had. Ik deinsde nog wat mee op het muziek en kon het niet laten om mijn blik al gauw van Naomi naar Hannes te laten gaan. Mijn lippen vormde zich in een uitdagende grijns, waar ik algauw Naomi los liet om wat dichter bij Hannes te gaan dansen. Mijn vrije hand gleed zachtjes over zijn middel, waar deze op zijn bewegende lichaam bleef rusten. Een persoon die niet beter wist zou dit vreemd kunnen vinden, maar iedereen wist dat ik en Hannes redelijk handtastelijk naar elkaar waren. Daarnaast had ik toch al genoeg alcohol in mijn bloed vloeien om er geen zier om te deren..

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 0:25 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Naomi Catarina DiMarco
    Havo - Party - Outfit



    "Neh, je kunt goed dansen en bent leuk om naar te kijken, dus ik heb er geen erg in." zei hij ietwat plagend en flirtend waardoor mijn grijns nog wat breder werd. Ik bewoog mijn lichaam op de beat en voor eventjes sluit ik mijn ogen. Ik open mijn ogen weer als ik zijn lichaam tegen de mijne voel en ik kan het niet laten op hem even een uitdagende grijns te geven. 'Mhm... Dat geld ook voor jou...' zeg ik en ik knipoog speels. Hij nam opeens mijn hand en draaide me zo in zijn armen zodat ik zijn borst tegen mijn rug voel. Een verrast geluidje verlaat ondertussen mijn mond en ik lach even. " Let's make it a fun night." fluisterde hij in mijn oor en ik draaide mijn hoofd. 'Let's...' zeg ik en ik geef hem een speelse glimlach terwijl ik weer wat dans.
    Ik wou me net weer omdraaien als Jeaden ons uit elkaar haalt. ‘Well… ik liep behoorlijk kansloos langs de rand en besloot maar mijn twee beste vrienden lastig te vallen op het dansvloer. Naomi kan zo en zo wel een speed cursusje in dansen van mij gebruiken.’ zei hij waarna hij plagend zijn tong uitstak, iets waarbij ik al snel zijn voorbeeld volgde. Zijn arm sloeg vervolgens om mijn middel om me wat dichter naar hem toe te trekken. Ik grijns even en sla een arm om zijn nek waarna ik even met hem dans, en hem dan ook los laat. Ik kijk toe hoe hij wat dichter bij Jojo gaat dansen en ik lach. Ik kijk even om me heen en zie verderop de dranktafel staan, waar ik nog zo'n felgekleurd, zoet drankje pak. Ik neem een slok en kijk om me heen, in de tuin was het ook wel druk. Shisha tijd moet nog even wachten dus..


    El Diablo.


    Johannes Frederick Joncker
    Havo || 17 || Enthousiast




    'Mhm... Dat geld ook voor jou...' zei ze met een speelse knipoog wat me deed grijnzen. Eens ik haar in mijn armen had leek ze even verrast 'Let's...' glimlachte ze speels terug waarna we samen dansten tot Jeaden zich als een paling tussen ons wurmde wat me iets verbaasde maar toch grijnzend naar mijn vriend keek. Noami had ik ondertussen losgelaten gezien Jeaden zijn armen om haar heengeslagen had. Ondertussen bleef ik doordansen terwijl ik naar zijn uitleg luisterde.
    ‘Well… ik liep behoorlijk kansloos langs de rand en besloot maar mijn twee beste vrienden lastig te vallen op het dansvloer. Naomi kan zo en zo wel een speed cursusje in dansen van mij gebruiken.’ Zei hij plagend en een lachje verliet mijn lippen. "Dat kan ze natuurlijk leren van de beste eah." lachtte ik en woelde even door zijn haren. De twee knuffelden elkaar haast plat wat echt een grappig zich was, pas als Jeaden haar los liet zijn zijn hand op mijn buik hield terwijl ik aan het dansen was deed me pas echt lachen waarna ik zijn heupen vast nam en hem soort van dichterbij me trok. "Hell yeah, dance with me!" kirde ik vrolijk en trok dan ook Naomi dichterbij al had ik het gevoel dat ze beiden zin hadden om naar buiten te gaan.
    "Is er wat?" vroeg ik hen dan ook en trok een wenkbrauw op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven
    Examenjaar • Havo • Zestien jaar

    'I am not as think as you drunk I am.'



    Ik trok een pruillipje toen ik een hand door mijn haar voelde gaan. Daar gingen alle rechten plukjes. ‘Dat kan ze natuurlijk leren van de beste eah.’ Zachtjes lachte ik om zijn opmerking, voor ik mijn hoofd schudden. Zijn handen gleden over mijn heupen, voor de jongen me dichterbij trok. Ik plaatse mijn gezicht even in zijn nek, waar ik plagend even likte. Niet dat de jongen dat deerde, gezien deze maar op de beat mee bleef deinzen en algauw Naomi er weer bij trok. Echter had ik Hannes lichaam al grotendeels gestolen, die op zijn beurt vroeg of er wat is. Ik keek even op, waar ik een opgetrokken wenkbrauw zag. De ware intensie van deze vraag had ik echter niet door. Ergens wist ik wel dat ik het moment tussen Naomi en Hannes enorm verstoorde en hoewel ik eerst dacht dat ik jaloers op de twee was, merkte ik nu pas op dat ik meer jaloers was dat ze elkaar hadden en ik niemand. Ik liet mijn handen van de jongens middel afglijden, waar mijn blik automatisch de menigte rond ging, op zoek naar een licht getinte jongen met de mooiste kastanjebruine ogen ooit. Kort liet ik mijn blik weer over het stelletje voor me gaan, waana ik iets mompelde over drinken halen. Moeizaam wist ik mezelf een weg te banen tussen de menigte, waar ik weer naar Mo begon te zoeken. Met moeite wist ik nog een beetje normaal te lopen, hoewel dit al de nodige inspanning kostte.
    Net wanneer ik mijn hand in mijn zij zetten om nog een slok uit de fles te nemen, viel mijn blik op inktzwarte tatoeages die diep gegraveerd lagen op een set gespierde armen, die elk moment uit zijn blouseje leken te kunnen knappen. De kraag van de blouse stond nog iets open, waardoor ik zelfs van deze afstand genoeg plezier van mijn uitzicht kon hebben. Echter niet genoeg. Binnen een paar passen stond ik voor de jongen en trok deze zonder te waarschuwen uit de bank, om in een stevige omhelzing te trekken. ‘Mooooooohooooo.’ riep ik enthousiast uit, voor ik nu pas besefte dat Mo ongetwijfeld met mensen hier zat. Ik herkende dan ook direct Daley en Ella. Die zouden me toch niet kwalijk nemen als ik Mo meenam en anders had het me toch niet geïnteresseerd.
    ‘Ik heb even Mo nodig dus…. Ehm… doei.’ Wierp ik het laatste met een kleine giechel, voor ik Mo bruut bij het stelletje wegtrok. Ik nam de jongen mee aan de rand van de dansvloer, waar ik deze speels een wiebelwenkbrauw gunde. ‘Is it just me or is it getting hot in here.’ Ik trok zo verleidelijk mogelijk mijn spijkerjasje zonder mouwen uit, voor ik even plagend mijn lippen tuitte. Ik was van boven nog enkel bedekt met een tanktop die nogal losjes rond mijn lichaam stond met een gekke print zoals gewoonlijk. Mijn armen legde ik weer rond de jongen heen, waar ik speels al bewegingen op de muziek begon te maken en automatisch Mo in mijn ritme trok, voor ik deze grijnzend aanstaarde. Hij was toch zo ongelofelijk knap. ‘Niemand wilt met mij dansen, Mo. Ze zijn allemaal bang dat jij ze wat aandoet….dus jij moet jezelf maar opofferen..’

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 10:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya