• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Topics
    Rollentopics 1
    Praattopics 1
    Speeltopics

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 19:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Raccoon schreef:
    (...)

    I liked sebastian stan more tbh :c


    but idk sebastian stan doesn't really match my idea of daley ;c


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Hij lijkt beetje op jesse hahahaha c;


    Nee maar jij hebt hem toch ook gebruikt met dat internaat dingetje? Met Toran? Toch?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil toch even zeggen en ik bedoel NIET dat er een fout in je post zit Sanne, maar Jeadens adoptie ouders zijn ook rijke tatta's. Voel je niet aangevallen want misschien begrijp ik het gewoon verkeerd. Dat is ook zeer mogelijk.c':.
    Jeaden is heel lui. Mag hij mee gereden zijn met Valentijn? eheheh ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik wil toch even zeggen en ik bedoel NIET dat er een fout in je post zit Sanne, maar Jeadens adoptie ouders zijn ook rijke tatta's. Voel je niet aangevallen want misschien begrijp ik het gewoon verkeerd. Dat is ook zeer mogelijk.c':.
    Jeaden is heel lui. Mag hij mee gereden zijn met Valentijn? eheheh ^^


    Oh haha, dat wist ik niet. Maar dan kunnen ze wel samen gereden zijn! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb even de vrijheid genomen om er een dag met mooi weer van te maken. x'D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik heb even de vrijheid genomen om er een dag met mooi weer van te maken. x'D


    Haha dat mag! (: Ik reageer morgen met Martine!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sempre schreef:
    Ik heb even de vrijheid genomen om er een dag met mooi weer van te maken. x'D


    Eindelijk een RP met een mooi weer het eerste dag van het jaar. ehehe (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Okay ik heb heel snel getypt zodat ik nog even kon posten – hoop dat het niet al te shitty is xd

    en één leraar is hierbij een man midden in de midlife crisis – er net uit.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 23:14 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik reageer morgen waarschijnlijk. Heb het enorm druk met school en heb amper wat tijd voor mezelf gehad vandaag


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik reageer morgen waarschijnlijk. Heb het enorm druk met school en heb amper wat tijd voor mezelf gehad vandaag


    Doe maar rustig! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben eindelijk (eigenlijk niet maar ik ben school moe) klaar met mij werk :') Ik lees even alles door en reageer dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    '' Echter was de eerste persoon die ik zag Martine en automatisch trok ik mijn neus afkeurend op. Ik mocht haar TOTAAL niet, maar bij haar stond Daley waar ik af en toe nog eens een peuk van wist te grabbelen. Maar het was best gênant gezien hij me 'misbruikt' heeft. ''


    Sorry maar om dat laatste stukje lig ik nu in een deuk x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Sorry maar om dat laatste stukje lig ik nu in een deuk x'D


    :') Ik kwam niet echt op een beter woord, vertrouwen schenden is dan ook zo vaag :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    :') Ik kwam niet echt op een beter woord, vertrouwen schenden is dan ook zo vaag :')


    haha indd. ben allang blij dat ik niet zoals eerder vandaag vol in de straat in de lach schiet, maar eenzaam en alleen op mijn kamer. c':

    Hannes moet maar even wachten op zijn peuken. Jeaden is pretteh druk met Momootje.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh ja nog iemand voor Manami ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH