• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci


    Dit is het speeltopic voor de 3 mannen in een relatie, en de 3 vrijgezelle vrouwen.



    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    O N D E R K O M E N S.
    Het gemeenschappelijke huis. Hier zullen ze overdag de tijd doorbrengen. Hier bevindt zich ook de keuken, en de badkamers en dergelijke.
    Dit zijn hun slaapvertrekken. Dit is hun stukje privé op het eiland.
    Dit is de opstelling. Dus het gemeenschappelijke huis in het midden, met aan weerszijden drie huisjes. Alles staat in verbinding met elkaar.

    In ieder huis bevind zich ook een aparte ruimte, waar de mannen & vrouwen die in een relatie zitten, elke avond rond een uur of 8/9 naar beelden van hun partner op het andere eiland kunnen kijken. Ze krijgen dan zo'n 15/20 minuten aan beeldmateriaal te zien.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.




    T O P I C S.
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1 & #2
    Speeltopic: #1 & #2



    B E G I N.
    [justify]We beginnen bij het punt dat iedereen net afscheid genomen heeft en zich net gesetteld heeft in hun slaapvertrekken. Iedereen kan bij elkaar binnen lopen, of naar het gemeenschappelijke huis gaan.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:31 ]


    Faith is everything.

    June Jennifer Melcom

    Ik keek even naar hoe de rest het briefje bekeek dat ik op tafel had gegooid, voordat ze terug gingen naar hun eigen bezigheden. Vanessa ging ook enthousiast kijken naar met wie zij op date zou gaan, terwijl het eerste voedsel al op tafel kwam te staan. Met een kleine glimlach keek ik hoe Giovanni terug kwam van zijn slaapvertrek, met nieuwe kleren. Ik liet mijn ogen nog even over hem heen glijden. Nu ik wist dat ik op dat zou gaan met hem, had ik ergens de drang op zijn minst wel iets te proberen kwa verleiding, hoe erg ik ook op donker haar viel. Ik deed mijn warrige knot uit en maakte er nu een nette knot van achter op mijn hoofd. Geen haren in het eten. Zei mijn grootmoeder altijd. Koken was iets wat ze maar al te graag deed, vooral uit landen rond de middellandse zee. En Fenakrijk natuurlijk.
     "Waar heb je zin in qua pasta. Roep maar." zei Giovanni, en zijn passie voor koken was vanaf dat moment al te merken. Ik glimlachte en dacht even na.
    "Ik denk zomaar, dat ik bucatini of Tagliolini et lekkerst vindt," glimlachte ik, al lang blij dat ik een aantal pasta soorten bij naam kende, in plaats van dat ik een vage desciptie moest geven van.
    "Wat maak jij graag, bella?" was zijn volgende vraag. Ik keek even frontend voor mij uit, voordat ik het antwoord had bedacht.
    "oh Mon cheri, Griekse gerechten spreken mij 'eel erg aan, maar ook Spaanse en Italiaanse gerechten. Mijn favoriet om te koken is denk ik Roti, of Souvlaki, maar toetjes vind ik leuker, " zei ik met een twinkeling in mijn ogen en een glimlach op mijn gezicht. Erg goed in koken was ik niet, voor mijn gevoel, maar toetjes vond ik wel heel leuk om te doen.
    "Wat maak jij het liefst? En wat kan ik doen om te 'elpen?" vroeg ik. Op een aantal centimeter afstand stopte ik met lopen, terwijl ik even mijn blik over het eten lieg glijden.
    "Niet dat ik denk dat je mijn' ulp nodig ebt, et ziet er eerlijk uit!'


    We've lived in the shadows for far too long.



    II Jazmín Valeria Fuensanta II
    “I'm not playing hard to get, I'm just not that easy...”


          Terwijl de rest bezig was met hun ding — het maken van het eten op de barbecue of in de keuken zelf — ging ik op zoek naar de borden het bestek. Stilletjes genoot ik van de stemmen om mee heen en terwijl ik zo nu en dan een keer op keek naar diegene die rondlopen wist ik uit een van de kastjes een stapel borden tevoorschijn te halen. De geur van warme hamburgers drong mijn neus binnen en maakte het dat mijn maag zachtjes rommelde ten teken dat ze honger had; wat me zacht deed grinniken. Ondertussen plaatste ik één voor één de borden op de tafel om daarna op zoek te gaan naar vorken, messen en lepels die ik er netjes langs legde. Zodra deze op de tafel stonden plukte ik uit een ander kastje een stapeltje servetten, waarop ik deze samen met enkele sauzen op de tafel neerzetten.
          ”Zo,” glimlachte ik tevreden als op datzelfde moment Jack besluit aan de tafel te gaan zitten. Tevreden plaatste ik mijn handen kort op heupen en liet mijn poelen over de net gedekte tafel heen glijden alvorens ik naar Giovanni en June keek — die beide met het eten bezig waren — en naar buiten blikte om te zien of er al vlees aankwam. Glimlachend wendde ik mijn blik van hen af en slaakte een zachte zucht terwijl ik mijn wijnglas vastpakte.
          ”Wil er verder iemand nog wat te drinken, of hebben jullie nog?” vroeg ik terwijl ik mijn glas verruilde voor een longdrink en deze vulde met wat bronwater uit de koelkast. Veel zin om me op de eerste avond al te bezatten had ik niet en hoewel mijn lichaam aardig wat wijntjes toestond besloot ik deze voor nu even te laten. Wellicht later op avond, als mijn buik gevuld was met een goede maaltijd en we met z’n alle rond een verwarmend vuur zaten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    * Vanessa Rosa Flemming *




    Ik liep terug naar het gezelschap die rond de barbecue. Ik zag Jack rondkijken, onze blikken kruisten. Zijn ogen hadden de mijne gevonden. Hij glimlachte naar mij, ik glimlachte terug. Daarna keerde we onze blikken weer af. ’Ik hoop maar dat niemand aan mijn kookkunsten twijfelt, ik wil er op wedden dat het geweldig smaakt' zei Daniel. Mijn buik rommelde, maar als ik als eerste zou pakken voelde ik me zo'n vreetzak. Ik deed een blik op de schaal burgers, ze zagen er lekker uit. Ik zag Giovanni en June in de keuken. 'Sembra divertente... Klinkt leuk, bella.' Zei Giovanni tegen June. 'Waar heb je zin in qua pasta. Roep maar.'
    'Ik denk zomaar, dat ik bucatini of Tagliolini et lekkerst vindt.' Antwoordde June. Zo gingen ze nog even door over het eten. Het zag er naar uit dat ze het erg gezellig hadden. Ze hadden er schijnbaar beide verstand van.
    De tafel werd gedekt door Jazmín en Jack was de eerste die zat. Ik verplaatste me zelf ook naar de tafel en nam plaatst op de stoel naar Jack. 'Wil er verder iemand nog wat te drinken, of hebben jullie nog?' Vroeg Jazmín. Ik had nog niet gedronken en Jazmín's voorstel klonk nog niet zo gek. 'Ja, ik lust wel een wijntje,' zei ik terwijl ik opstond, 'maar ik pak zelf wel, doe geen moeite.' Ik glimlachte in het voorbij gaan even vriendelijk naar Jazmín en Jack. Ik twijfelde of Jack moest vragen of hij wat wou drinken, maar ik wou Jazmín niet in de weg zitten. Ik liep naar de keuken om wijn voor mezelf in te schenken, als Jack ook wat wou zou ik het wel horen. In de keuken glimlachte ik even naar het stel, maar besteedde verder geen aandacht aan hen. Ik pakte een glas uit de kast en schonk wat wijn in. Ik nam een slokje, 'mmm', lekker wijn. Ik pakte het glas op en liep ermee weer terug naar de tafel. Er was nog niemand bij komen zitten en ik nam weer plaats op de plek waar ik net ook had gezeten. Ik zette het glas voor me neer en glimlachte even vriendelijk naar Jack, daarna keek ik naar Jazmín die er nog steeds stond, met haar water, en glimlachte ook even naar haar. Daarna wende ik me weer tot Jack, nog steeds kende ik hem nog niet zo goed. Ik ging op date met Daniel, dat zou mij een kans bieden Daniel wat beter te leren kennen. Jack leren kennen moest ik dus zelf doen. Ik bekeek hem nog eens goed en haalde mijn hand door mijn haar. 'Heb je het een beetje naar ze zin hier?' Vroeg ik hem. Een beetje een slechte openingszin, maar ik wist zo even niks beters te verzinnen. Als hij wou praten, dan zou ik dat wel merken. Als hij een vraag stelde, kon ik er op in gaan. De geur van burgers drong zich naar de tafel toe. 'Mmm, dat ruikt goed.' Zei ik terwijl ik me neus ophaalde.


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Daniel Turner


    ‘’Ach, volgens mij geniet je er zelf ook van,’’ sprak hij rustig waardoor ik even kort op mijn wang had gebeten en mijn schouders had opgehaald. Er waren veel dingen die ik niet moest flikken bij mijn vriendin en het nagapen van andere meisjes was daar een van geweest.
          ‘’De burgers zijn klaar,’’ riep ik vervolgens en legde het op een schaal, ik wist wel zeker dat dit niet het enigste waren wat we gingen eten. De Italiaanse knul had waarschijnlijk zelf al het hef in handen genomen wat me niks verbaasde.
          ‘’Wil er verder iemand nog wat te drinken, of hebben jullie nog?’’ Vroeg Jazmín en mijn blik volgde Jack die was neergeploft op het bankje. Ik legde nadenkend even een hand in mijn nek en zette de burgers vervolgens met plaat en al op tafel, ‘’ik pak zelf nog wel een biertje,’’ sprak ik vervolgens kalmpjes en liep naar de koelkast om een biertje er uit te vissen en het lepeltje door te drukken waardoor er een suizend geluid vrij kwam. Ik nam nu ook plaats aan de tafel en had mijn overhemd weer aangetrokken maar met de knoopjes los aangezien ik geen zin had in dat verstikkende ding.
          Ik glimlachte zwakjes en speelde even met de ring rondom mijn vinger, ‘’dus, wat is jullie eerste indruk?’’ Vroeg ik en keek ieder even afwachtend aan. ‘’Ik kneep hem wel even toen ik met zulke mooie dames zat.’’ Ondertussen pakte ik wat borden en bestek om er vervolgens een burger op te gooien. De burgers waren dan ook volledig zoals het recept van mijn oma in Boston gemaakt, vol met vet maar overheerlijk.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    JACK NICHOLAS AODTH
    • Not all those who wander are lost •

    Daniel zette een plaat met de hamburgers op tafel en ik moest moeite doen om niet hongerig aan te vallen. Het zag er erg goed uit en mijn buik rommelde zacht waarna ik snel een bord van Daniel aanmaakt. "Ziet er goed uit," complimenteerde ik hem waarna ik twijfelend van de burger naar het huisje keek, waar Giovanni nog met June aan het koken was. Nu begreep ik niet helemaal waarom er ook pasta werd gemaakt, maar gezien ik bij wijze van spreken wel een paard op kon, kon ik er niet om zeuren.
          Jazmín vroeg of iemand iets wilde drinken, maar gezien ik nog mijn wijn had schudde ik mijn hoofd. "Nee bedankt," zei ik met een glimlach en nam ondertussen een slok van de wijn. Ik hield wel van een goede, rode wijn.
          Vanessa kwam naast me zitten zitten en weer vormde er een glimlach op mijn lippen. Ik weet niet wat het was met haar, maar ik vond haar erg interessant terwijl ze niet eens direct mijn type was. "Heb je het een beetje naar je zin?" Vroeg ze en ik knikte voor ik antwoord gaf. "Ja, eigenlijk wel. Het is nog leuker dan ik had gehoopt," vertrouwde ik haar toe waarna ik haar even aan keek. "En, hoe vind jij het hier?" Vroeg ik haar vervolgens.
          Ook Daniel had zich ondertussen bij ons gevoegd en legde een hamburger op zijn bord nadat hij vroeg wat onze eerste indruk was en vertelde dat hij hem kneep toen hij met zulke mooie vrouwen zat. De charmeur, bedacht ik met een glimlach bij mezelf en even vroeg ik me af wat zijn reden was om mee te doen aan Temptation Island.
          Kijk, ik was hier immers met mijn eigen redenen en daardoor voelde ik me ook tot niks verplicht ten opzichte van Addison. Ja, ze zou vast schrikken, maar ergens geloofde ik ook niet dat zij mij wel trouw zou blijven. Ze had immers al een keer eerder een misstap begaan en ik vond het vrij naïef van haar om te denken dat ik het echt allemaal had vergeven en was vergeten. Gelukkig had het me wel een vrijkaart opgeleverd voor deze tien dagen en ik had het vermoedde dat ik met deze drie prachtige vrouwen wel veel plezier zou hebben. Ook de andere twee mannen waren prima kerels, althans in mijn ogen.
          "Ik had het niet beter kunnen wensen," zei ik uiteindelijk als reactie op Daniels vraag, waarna ik wachtte tot de rest van het eten klaar was om in de tussentijd hongerig naar mijn bord te staren.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2016 - 0:01 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.


    Giovanni Rafaele Vinci
    Ik was benieuwd nat June's kennis van de keuken. Ze had mee willen helpen, en toen ik hoorde dat ze haar pasta's beter kende dan alleen spaghetti en ravioli, deed me goed. Ik vroeg haar dus wat zij het liefst maakte, want ik was best benieuwd. Het zou waarschijnlijk iets Frans zijn, maar wat er uit haar mond kwam herkende ik niet, en het klonk ook niet echt Frans. Ik bleef intussen af en toe in de sauzen roeren en begon het pastadeeg uit te rollen. Ze vroeg nog waarmee ze kon helpen, en complimenteerde me dat het er goed uit zag. "Wat denk je van una insalata? Lekker veel groentes erin." zei ik tegen haar. Eigenlijk net erna vroeg Jazmin of iemand iets wilde drinken. Ik keek naar het aanrecht en zag daar de fles wijn staan die ik uit de koelkast had gehaald. Natuurlijk pakte Vanessa net de fles weg toen ik nog een glas wilde inschenken. Ik zuchtte en ging verder met het eten. De burgers geurden al lekker, maar ik had het zelf meer op vis. Ik sneed een deel van de pasta in lange slierten voor Tagliolini, en rechthoekjes om op te rollen voor Pasta alla Norma. Toen ze klaar waren, gingen ze allebei een pan met kokend water en roerde nu rustig in alle 4 pannen waar ik mijn ogen op had. Ik had gelukkig een grote familie, dus wist wat het was om voor velen te koken. De anderen zaten intussen al aan tafel, maar gelukkig was de pasta bijna klaar, en een salade duurde meestal niet zo lang. Ik goot simpel de pasta af en deed deze bij de bijbehorende saus. Snel roerde ik die erdoor, voor ik hetzelfde met de andere pasta deed. Zo waren ze klaar en kon het gas uit. "Andiamo. Laten we gaan." zei ik tegen June, die hopelijk ook klaar was. Ik pakte de twee pannen op, en liet er voorzichtig mee naar de tafel. "Mangiare" zei ik met ene glimlach, terwijl ik de pannen op tafel zette. Nog even liep ik terug naar de keuken om mijn glas, de fles wijn, en opscheplepels te pakken, waarna ik ook aanschoof. Ik schonk mezelf nog en flink glas van de rode wijn in, en pakte toen zelf ook een burger van de stapel, met een flinke schep van de Pasta alla Norma. Ik merkte nu pas hoeveel trek ik eigenlijk had.


    Bowties were never Cooler



    II Jazmín Valeria Fuensanta II
    “I'm not playing hard to get, I'm just not that easy...”


          ”Ja, ik lust wel een wijntje,” klonk het antwoord die afkomstig was van Vanessa. Echter, veel tijd om het voor haar in te schenken kreeg ik niet daar ze zelf tevens direct aangaf het te gaan pakken. Glimlachend liep ze me voorbij terwijl ik losjes mijn schouders ophaalde. “Graag of niet, zoveel moeite was het niet,” mompelde ik halfjes en glimlachte vaag terwijl ik haar kort nakeek. “Ik pak zelf nog wel een biertje,” hoorde ik Daniel zeggen en voor heel even betwijfelde ik of het überhaupt wel nut had om drinken aan te bieden — niet dat ik niet vlot iets voor een ander zou doen, op dit moment leek het echter een overbodige vraag gezien ieder besloot voor zichzelf iets te pakken.
          Ook Daniel bedankte me glimlachend en toen er van June en Giovanni geen reactie leek te komen besloot ik het op te geven. Langzaamaan ging ieder één voor één aan de tafel zitten en vulde de ruimte zich met de geur van het eten. Met een zacht plofje liet ik me op één van de laatst lege stoelen zakken en nam een slok van mijn bronwater alvorens ik het glas weer op tafel besloot te zetten. Verlekkerd gleden mijn poelen over het eten heen en bleven kort hangen op de pasta die Giovanni enkele tellen eerder op tafel had gezet. Wellicht dat het geen perfecte combinatie was met het gebarbecued vlees, maar het zag er lekker uit — wat exact hetgeen was dat me besloot er een schep van te nemen.
          Her en der ving ik om me heen enkele woorden op van Vanessa, die één gesprek aan probeerde te gaan met Jack, evenals de vragen van Daniel. Een zachte grinnik rolde over mijn lippen heen bij het horen van zijn ‘knijpende’ opmerking en moest daarbij eerlijk toegeven dat het mijn ego een zachte streling gaf. Tenslotte waren we hier met een doel en hoewel ik niet van plan was een gezonde relatie naar de knoppen te helpen, wilde dat niet zeggen dat een gesneuvelde relatie de poging waard was om hem van tafel te vegen zodat de brokstukken de prullenbak in konden.
          Na een hap te hebben genomen van de pasta — die overheerlijk maakte — en mijn mond leeg was nam ik een nieuwe slok van mijn water terwijl mijn poelen nogmaals rond gleden, om vervolgens te blijven hangen op Giovanni. Het was ergens een verrassing geweest dat de jongen zo goed kon koken, wat me direct af deed vragen wat de reden van zijn deelname zou zijn. Met een kleine glimlach rondom mijn lippen vulde ik mijn vork opnieuw met wat pasta.
          ”En hoe bevalt het jou tot nu toe, Giovanni, mis je je vriendin al een beetje?”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    * Vanessa Rosa Flemming *




    'Heb je het een beetje naar je zin?' Had ik Jack gevraagd. Meteen knikte hij en zei hij 'Ja, eigenlijk wel. Het is nog leuker dan ik had gehoopt,' Ik glimlachte en zei dat ik het goed vond dat te horen. Ik draaide me iets bij en legt elleboog op tafel, waarna ik mijn hand gebruikte om mijn hoofd op te steunen. 'En, hoe vind jij het hier?' Even trok ik een gezicht waar ik mee ik liet zien dat het vandaag niet allemaal roze geur en maneschijn was geweest. 'Achja,' zei ik toen, 'op wat kleine puntjes na geniet ik hier wel.' Ik keek hem even strak aan en haalde toen kort mijn wenkbrauwen op. Met mijn hand streelde ik kort over zijn bovenarm. Die voelde best gespierd. 'Maar gelukkig ben jij er,' zei ik op een zwoele toon. Daniel liep naar ons toe en plante een bord burgers op tafel. Hij haalde voor zichzelf een biertje en kwam er toen bij zitten. 'Dus, wat is jullie eerste indruk?' vroeg hij, waarna hij meteen zijn eigen vraag beantwoorden. Niet veel later antwoordde Jack 'Ik had het niet beter kunnen wensen.' Toen kwamen Giovanni en June naar de tafel gelopen met pannen, pasta en salade. 'Mangiare' zei Giovanni. geen idee wat het betekende of wat hij er mee bedoelde, maar ik was ook niet van plan het hem te vragen. Niet na alles wat er vandaag tussen ons gebeurt is. Gelukkig hoefde ik me niet lang zorgen te maken over Giovanni want Jazmín zat naast hem en nam hem al snel onder handen door hem te vragen: 'En hoe bevalt het jou tot nu toe, Giovanni, mis je je vriendin al een beetje?'


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!