• Schrijvers ID van Laura

    Hai :Y)
    Mijn naam is Laura en ik ben eenentwintig jaren jong. Ik vind het leuk om te schrijven en hoop hier later ook iets mee te mogen doen, maar voor nu is Q daar de ideale plek voor.

    Ik ben geboren te Hengelo op 13 maart 1996. Hier woon ik overigens nog steeds. Ik ben gek op bakleverworst, chocolade, lays sensations thai sweet chili en cheesecake. Ook heb ik een voorliefde voor vampiers, maar dat weten de meesten hier al wel denk ik. Ik houd van de vakantie, dat betekend voor mij vaak een periode zonder zorgen. Ook houd ik van reizen, al doe ik dit nog niet bijster vaak (toch mag ik niet klagen, want ik heb al heel veel mogen zien en ervaren). Oh - ik zie de bioscoop als een tweede thuis trouwens. Ik ben gek op films kijken in de bios, omdat je er dan helemaal in zit en de wereld even vergeet. Ik verheug me er dan ook altijd enorm op wanneer er weer een biosavond gepland staat.

    Anyways, heb je vragen, opmerkingen of wil je gewoon een keer kletsen: mijn pb staat open voor u allen. Bye!


    Her voice
    Afgerond


    Londen. Een echte wereldstad die ongetwijfeld veel geheimen met zich mee brengt.

    Sarah is een jonge violiste die niets liever doet dan mensen inspireren met haar liedjes. Dagelijks heeft ze ontzettend veel toeschouwers, maar niet iedere toeschouwer maakt zichzelf graag kenbaar. Totdat het noodlot toeslaat. Sarah wordt de lugubere onderwereld van Londen ingetrokken. En er is maar één iemand die haar kan redden: de stille aanbidder die haar al die tijd bewonderd heeft vanuit de duisternis.


    Learn to appreciate the little things in life. It might just prevent you from falling into darkness.


    • Doet mee aan SOTY 2016
    • Genre: Alternate Universe
    • Bevat vampiers
    • Songteksten zijn mijn eigendom
    • Soundtrack
    • Mijn inspiratiebron
    • Ook te vinden op Wattpad

    Her choice
    Tijdelijk gepauzeerd



    Sarah's wereld staat op de kop. Sinds ze ontdekt heeft dat niets is als wat het lijkt, moet ze de confrontatie met de waarheid aangaan. En terwijl ze met behulp van de vampiers Ambrose en James steeds meer over zichzelf ontdekt, komt haar lugubere verleden akelig dichtbij. Ondertussen heeft de vampierjager Michael de taak gekregen om zoveel mogelijk jagers op te sporen voor het plan van Ambrose.
    Het zal niet lang meer duren voordat Sarah ondervindt wat vriendschap, vertrouwen en liefde precies inhoudt.



    Do what reason won't allow and don't wonder if you'll regret it tomorrow.


    • Songteksten zijn mijn eigendom
    • Soundtrack
    • Mijn inspiratiebron
    • Lees deel één hier: Her voice

    Stand alones

    Deze story gebruik ik voornamelijk voor alle
    losse verhalen die ik schrijf en nergens anders
    kan plaatsen. Sommige verhalen zijn al vrij
    gedateerd, maar verdienen toch een plekje om
    te kunnen rusten.
    Book of horror
    • The chair
    • The silence
    • Fountain coins
    • Control
    • Das omen


    I am the weapon • Bucky Barnes
    Tijdelijk gepauzeerd





    “You’re my mission,” he’d said before he mercilessly punched Steve repeatedly across his face. “You’re my mission!” he’d repeated.
          “Then finish it,” Steve had simply stated.
          Bucky had raised his fist, ready to strike, when Steve decided to say one last thing:


    “Cause I’m with you ‘til the end of the line.”

    That sentence had caused Bucky to stop dead in his tracks. He’d blinked a couple of times before looking deeply into Steve’s eyes. Something had made a vague connection in his brain. But he hadn’t been given much time to think about it – the bottom of the Helicarrier came crashing down, plunging Steve into the river below.



    • Verhaal vindt plaats na Captain America: The Winter Soldier.
    • Engels geschreven - wat ik niet dagelijks doe, dus je mag me best op mijn fouten wijzen.
    • Zal misschien wat kleine spoilers bevatten van Captain America: Civil War. Dit geef ik wel aan.









    Kiss of Death
    Lopend

    Een lang zwart gewaad, een vlijmscherpe zeis en een geraamte waar de wind zijn eigen gure lied op kon bespelen, ik presenteer u: Magere Hein. Althans, dat was hoe ze hem door de eeuwen heen beschreven hadden. Niet dat hij echt bestond, want hij was maar een verzinsel om mensen bang te maken voor de dood, toch?

    Fout.

    Wat als de dood tastbaarder was dan dat wij dachten? Wat als de dood niet alleen een eindbestemming was, maar ook daadwerkelijk een persoon in levenden lijve? Hoewel levend misschien het verkeerde woord was.

    Imogen Royce was de gelukkige meid die nog een date met hem tegoed had. Al was het wel een date waarbij er levens op het spel stonden en speelde het zich af in een psychiatrisch ziekenhuis. En oh, had ik al vermeld dat de Dood haar patiënt was?

    • • •

    • Geïnspireerd door Harley & Mr J.
    • Sexy soundtrack (;

    Hij was de pijnlijke waarheid.


    De Zielensteler
    Lopend

    Vluchtend voor een bende dieven, glipt Elizabeth het duistere kasteel binnen waar iedereen in haar dorp haar altijd voor gewaarschuwd heeft: “Wat je ook doet Eliza, kom nooit in de buurt van het slot bij de rand van het bos! Nooit!” “Maar waarom dan niet?” Maar Elizabeth heeft nooit antwoord gekregen op haar simpele vraag. En nu het noodlot haar gedwongen heeft om zichzelf te verstoppen achter de immense deuren van het kasteel, worden er dingen in gang gezet waar iedereen in het dorp zo voor gevreesd heeft.




    Een legende zo oud als
    de weg naar Rome, wordt
    ontwaakt door een onwetende
    jonge vrouw.




    ✦ Doet mee aan Story of the Year 2017.
    ✦ Minimaal 1000 woorden per upload.
    ✦ Opbouwende kritiek is welkom!
    ✦ Gothic.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 14:45 ]

    UPDATE

    Yesyes momenteel bezig met een Bucky story. Heb ik al zo lang willen doen. :9~
    Titel wordt misschien nog veranderd.

    Ken Bucky niet, maar voor her voicew updates is dit zeker een goed tpoic om in de gaten te houden


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    Ken Bucky niet, maar voor her voicew updates is dit zeker een goed tpoic om in de gaten te houden

    Updates van het verhaal zelf komen waarschijnlijk nog gewoon altijd in het topic van de story te staan. ^^ Anders spam ik dit topic straks helemaal dood met nieuwe hoofdstukken haha.
    Klik

    Dit ziet er echt heel goed uit qua vormgeving! Sjiek! Kan ik nog wat van leren, lol.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Dit ziet er echt heel goed uit qua vormgeving! Sjiek! Kan ik nog wat van leren, lol.

    Oh ik zie dit nu pas haha.
    Thanks c:

    UPDATE

    I am the weapon • Bucky Barnes staat al een tijdje gepauzeerd - zal ook nog wel even zo blijven.

    UPDATE

    Nieuw verhaal geactiveerd: Kiss of Death. Nog niet bekend wanneer ik ga uploaden!

    UPDATE

    Kiss of Death is ondertussen al lopend en bevat al een aantal delen.

    UPDATE

    Her voice is afgerond.

    -> Opnieuw geopend op aanvraag


    When time and life shook hands and said goodbye.

    UPDATE

    Mijn SotY toegevoegd in het topic + het schrijven is weer hervat voor mijn lopende stories.

    UPDATE

    Kiss of Death loopt eindelijk weer. Ik hoop hem eigenlijk binnen max twee maand af te ronden.