• † I N T R O

    Het is tijd voor een experiment. Veertien mensen hebben zich vrijwillig aangemeld om bestudeerd te worden op hun meest prominente eigenschap, één van de zeven zonden. Ze zitten in een groot research lab buiten Los Angeles, maar hebben geen contact met elkaar. Als ze op dag twee wakker worden, merken ze dat het gebouw verlaten is. Letterlijk iedereen is weg, het ziet ernaar uit dat ze in haast vertrokken zijn. De kandidaten ontmoeten elkaar en proberen erachter te komen wat er aan de hand is en waarom niemand hen ingelicht heeft. Als ze de televisie aandoen en het noodsignaal zien, is het wel duidelijk. The United States of America is under attack. 's Nachts zijn er chemische wapens op Amerika gevallen, zelfs dicht in de buurt Los Angeles. Het noodsignaal maant mensen tot kalmte en zegt ze vooral binnen te blijven. De kandidaten hebben nog geen idee wat dit betekent, maar ze moeten een keuze maken. Blijven ze hier, of wagen ze een kans in de onbekende buitenwereld?



    † R O L L E N

    Mannen
    • Lust † Gaige Gibson † 25 † SAWFT † 1,1 •
    • Vanity † Rhett Byers † 22 † glxria † 1,6 •
    • Greed † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Sloth † Lucius Heller † 30 † Mattel † 1,2 •
    • Wrath † Anthony Carter † 39 † lovelyreads † 1,2 •
    • Envy † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Pride † Connor Mario Harris † 26 † Ursula † 1,2 •


    Vrouwen
    • Lust † naam † leeftijd † Dumbledore † 1,8 •
    • Vanity † Jasmine Tavana † 23 † Jinxxx † 1,3 •
    • Greed † Isadora de la Roche † 25 † Nerwen † 1,6 •
    • Sloth † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Wrath † Juveline Avanza Ayres † 28 † MaIfoys † 1,5 •
    • Envy † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Pride † Elena Rose † 26 † glxria † 1,8 •



    † I N V U L L E N

    Sin:
    Naam:
    Leeftijd: 21+
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:



    † R E G E L S

    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Maximaal twee personages per persoon in variatie.
    • Geen Mary Sue's of Gary Sue's.
    • Geen andere personages besturen (enkel met toestemming) of godmodden en hou het realistisch.
    • 18+ is toegestaan.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Spreek van te voren geen dingen af die nog moeten gebeuren.



    † E X T R A









    † T O P I C S

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 18:07 ]


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    (...)

    Ik wilde het speeltopic eigenlijk aan het einde van deze week openen, vrijdag of zaterdag.

    Dat is goed voor mij. Ik weet alleen niet of ik direct kan reageren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe gaat het met de rollen die nog niet af zijn?


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    Hoe gaat het met de rollen die nog niet af zijn?

    Ik ben erover na aan het denken haar fc te veranderen. I'm so picky.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    (...)
    Ik ben erover na aan het denken haar fc te veranderen. I'm so picky.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Neem je tijd, ik open hem vandaag toch nog maar niet. Er moeten nog wat rollen afgemaakt worden.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Ik schrijf me uit wegens te weinig aandacht voor deze rpg

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 18:03 ]


    all because i liked a girl

    Tarix schreef:
    Ik schrijf me uit wegens te weinig aandacht voor deze rpg.

    Wat jammer :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil nog wel een rol, een vrouw met de zonde van trots, pride. Kunnen we de rpg ook sneller later starten :)


    She loops the looping around my mind

    Nippon -> Jinxxx.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het spijt me, ik ga me toch uitschrijven voor dit rpg. Sorry!


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    Het spijt me, ik ga me toch uitschrijven voor dit rpg. Sorry!

    Nou :c Dat is echt heel erg jammer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga vanavond het topic openen. Gaat het eigenlijk altijd zo raar op Quizlet? Mensen die hun rollen niet maken, niemand die zich aanmeld, zulke dingen? Of ligt het aan mijn rpg?


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    Ik ga vanavond het topic openen. Gaat het eigenlijk altijd zo raar op Quizlet? Mensen die hun rollen niet maken, niemand die zich aanmeld, zulke dingen? Of ligt het aan mijn rpg?

    Dat gaat altijd zo, jammer genoeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mattel schreef:
    Ik ga vanavond het topic openen. Gaat het eigenlijk altijd zo raar op Quizlet? Mensen die hun rollen niet maken, niemand die zich aanmeld, zulke dingen? Of ligt het aan mijn rpg?


    Fijn dat je vanavond het topic gaat openen! Ik was al bang dat dit rpg zou doodbloeden voor ie uberhaupt gestart was...


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Mattel schreef:
    Ik ga vanavond het topic openen. Gaat het eigenlijk altijd zo raar op Quizlet? Mensen die hun rollen niet maken, niemand die zich aanmeld, zulke dingen? Of ligt het aan mijn rpg?


    Daarom dat ik me ook uitschrijf. Ik zou het zonde vinden mochten jullie nodeloos op mij wachten zodat het rpg niet eens zou starten. Er zijn altijd mensen die zich aanmelden en vervolgens nooit meer iets van zich laten weten, zodat de topicstarter er altijd op moet wachten.
    Jammer genoeg heb ik het echt te druk en weet ik nu al dat ik niet vaak zal kunnen reageren, en -eerlijk gezegd- uit eerdere ervaringen met rpg's hier op Q, steek ik te veel tijd in een personage aan te maken, zonder dat het rpg echt van start gaat. En dat vind ik dan zonde van mijn tijd. Niet dat ik jouw rpg daarop viseer, maar het is eenmaal Quizlet en dat gaat de laatste tijd echt vaak zo.

    Maar okay, ik ga jullie met rust laten en ik hoop dat het rpg toch vlot zal verlopen c: Veel plezier ermee!


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?