• † I N T R O

    Het is tijd voor een experiment. Veertien mensen hebben zich vrijwillig aangemeld om bestudeerd te worden op hun meest prominente eigenschap, één van de zeven zonden. Ze zitten in een groot research lab buiten Los Angeles, maar hebben geen contact met elkaar. Als ze op dag twee wakker worden, merken ze dat het gebouw verlaten is. Letterlijk iedereen is weg, het ziet ernaar uit dat ze in haast vertrokken zijn. De kandidaten ontmoeten elkaar en proberen erachter te komen wat er aan de hand is en waarom niemand hen ingelicht heeft. Als ze de televisie aandoen en het noodsignaal zien, is het wel duidelijk. The United States of America is under attack. 's Nachts zijn er chemische wapens op Amerika gevallen, zelfs dicht in de buurt Los Angeles. Het noodsignaal maant mensen tot kalmte en zegt ze vooral binnen te blijven. De kandidaten hebben nog geen idee wat dit betekent, maar ze moeten een keuze maken. Blijven ze hier, of wagen ze een kans in de onbekende buitenwereld?



    † R O L L E N

    Mannen
    • Lust † Gaige Gibson † 25 † SAWFT † 1,1 •
    • Vanity † Rhett Byers † 22 † glxria † 1,6 •
    • Greed † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Sloth † Lucius Heller † 30 † Mattel † 1,2 •
    • Wrath † Anthony Carter † 39 † lovelyreads † 1,2 •
    • Envy † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Pride † Connor Mario Harris † 26 † Ursula † 1,2 •


    Vrouwen
    • Lust † naam † leeftijd † Dumbledore † 1,8 •
    • Vanity † Jasmine Tavana † 23 † Jinxxx † 1,3 •
    • Greed † Isadora de la Roche † 25 † Nerwen † 1,6 •
    • Sloth † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Wrath † Juveline Avanza Ayres † 28 † MaIfoys † 1,5 •
    • Envy † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Pride † Elena Rose † 26 † glxria † 1,8 •



    † I N V U L L E N

    Sin:
    Naam:
    Leeftijd: 21+
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:



    † R E G E L S

    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Maximaal twee personages per persoon in variatie.
    • Geen Mary Sue's of Gary Sue's.
    • Geen andere personages besturen (enkel met toestemming) of godmodden en hou het realistisch.
    • 18+ is toegestaan.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Spreek van te voren geen dingen af die nog moeten gebeuren.



    † E X T R A









    † T O P I C S

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 18:07 ]


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Nippon schreef:
    (...)
    Haha, ik wilde net zeggen dat ik het niet handig vind als ik mee doe en ik er dus vanaf zie :'D Ik wilde alleen wel vragen wat het verschil is tussen Greed en Gluttony, want Vanity was toch ook een van de 7 zondes? Maar die staat er niet bij, anders had ik die graag gehad.


    Vanity valt eigenlijk onder Pride, maar ik zie inderdaad dat sommige Gluttony voor Vanity inwisselen. Het verschil zit volgens mij in de historische en de gelovige sins, een of andere paus had besloten dat Vanity onder Pride valt.
    Het verschil tussen Greed en Gluttony is dat Greed gaat om het willen van het materiële en Gluttony is het consumeren van teveel/te duur eten en dingen in die richting.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Daiki schreef:
    (...)
    Greed is hebberig zijn, Gluttony is meer het verlangen naar voedsel c:
    Ziet er een leuke RPG uit trouwens, mijn applaus aan de maker ^^ Ik kan helaas geen extra persoon meer aan (no_chears)


    Dankjewel!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    (...)

    Vanity valt eigenlijk onder Pride, maar ik zie inderdaad dat sommige Gluttony voor Vanity inwisselen. Het verschil zit volgens mij in de historische en de gelovige sins, een of andere paus had besloten dat Vanity onder Pride valt.
    Het verschil tussen Greed en Gluttony is dat Greed gaat om het willen van het materiële en Gluttony is het consumeren van teveel/te duur eten en dingen in die richting.

    Ja, dat weet ik wel, maar ik vroeg het me even af, omdat ik het verder wel veel op elkaar vind lijken haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Ja, dat weet ik wel, maar ik vroeg het me even af, omdat ik het verder wel veel op elkaar vind lijken haha.


    Het lijkt ook wel erg op elkaar, hoor. Ze zouden net zo goed onder elkaar kunnen vallen. Als niemand Gluttony wilt, kan ik het altijd nog naar Vanity veranderen.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    (...)

    Het lijkt ook wel erg op elkaar, hoor. Ze zouden net zo goed onder elkaar kunnen vallen. Als niemand Gluttony wilt, kan ik het altijd nog naar Vanity veranderen.

    Het is even aankijken dus, haha. Het is jouw rpg tho, dus jij mag weten wat je ermee doet. Dan heb ik maar pech, haha c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Het is even aankijken dus, haha. Het is jouw rpg tho, dus jij mag weten wat je ermee doet. Dan heb ik maar pech, haha c:


    Ik denk dat Vanity wel meer mensen aan zal trekken dan Gluttony...


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mag 'k mijn vrouwelijke rol omwisselen voor het mannelijke?


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    Mag 'k mijn vrouwelijke rol omwisselen voor het mannelijke?


    Natuurlijk.

    Ik heb Gluttony ook omgewisseld voor Vanity. Lijkt me toch een beter idee om de rollen vol te krijgen.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 20:04 ]


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Ik schrijf me uit, I'm sorry.


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    Sin:
          Pride — Hoogmoed.
          “Ten diepste is hoogmoed het verlangen om neer te kijken op alle anderen, of anders gezegd: de weigering om de aanwezigheid, gelijkheid of zelfs superioriteit te herkennen en te erkennen van welk ander wezen dan ook.”

    Naam:
    Connor evenwel bekend als Mario Harris, vanwege zijn vurige karakter.
          — “Lover of hounds”
          — “Variatie van Marius — The God of War”

    Leeftijd: 26 jaar —
          Geboren op 7 oktober, te Houston, Texas.

    Geslacht:
          Van het mannelijk geslacht.

    Uiterlijk:
          Connor Haris, je kunt hem herkennen aan zijn donkerbruine haren die hij vrijwel altijd netjes achterover heeft gekamd. Zijn ogen zijn lichtblauw, maar wat deze anders maken zijn toch dat beetje arrogantie dat doorschijnt in zijn ogen. Het stoppelbaardje dat hij heeft geeft hem dat meer “badness” in zijn uiterlijk — dat ruige en ruwe aanzicht.
          De man is vaak te vinden in een sportzaal om aan zijn lichaam te werken en wanneer er iets gebeurd dat hem een erge verwonding en/of kneuzing geeft, wuift hij dit gemakkelijk weg. Er kan hem namelijk niks gebeuren, hij is onoverwinnelijk — zo denkt hij. Maar wat niet weet, wat niet deert, toch?
          Zijn kleding bezit een stoere doch nette voorkomen. Hij weet een stoer, leren jasje goed te combineren met een goed zittende spijkerbroek en een simpel shirt of blouseje. Zelf houdt hij het simpel met de accessoires: een armband, een ring om zijn vinger en soms een ketting — het ligt vooral aan of hij naar zijn werk gaat of niet. Mocht dit gebeuren, trekt hij het liefst een net pak aan.

    Innerlijk:
          Velen vragen het zich af: Wat zit er toch achter dat ruwe uiterlijk? Wat heeft hij nog meer in zijn karakter zitten, dan dat pedanterie van hem? Laat mij je vertellen dat hoogmoed natuurlijk niet betekend dat hij daadwerkelijk een arrogante zak is, hij is eigenlijk een hele aardige gozer.
          Laat ik beginnen met zijn negatieve karaktereigenschappen, gezien zijn positieve dit overwinnen. Naar zijn mening heeft hij er geen, maar dat kan hem soms weleens tegenwerken. En waar heb ik het over? Jazeker, zijn koppigheid. Hij is koppig, zo koppig, dat hij af en toe de gordels van het voertuig een andere koers nemen.
          Hij is net een vulkaan onder een kalm oppervlakte: je verwacht het niet, maar hij kan elk moment uitbarsten. Wat betekend dat er een ingehouden agressie in hem schuilt, een immense kracht.
          Hij is een volhardende, wilskrachtige man en kan erg passievol overkomen. Soms zo erg dat het kan overweldigen bij anderen. Vanzelfsprekend zijn dit goede, positieve dingen die hij bezit, toch is hij erg gevoelig en kan hij gemakkelijk beledigd raken en in woede uitbarsten. Wat een andere vijand van hem kan maken, maar hij is bovendien te koppig om een eenmaal geveld oordeel weer te laten varen.
          Connor is een veeleisende man en kan andermans tekortkomingen maar moeilijk vergeven, en dat terwijl hij zelf vaak niet eens bewust is van zijn eigen tekortkomingen.
          Toch, als hij je mag, dan heb je een goede vriend. De man kan misschien een charismatische persoonlijkheid hebben en erg sociaal zijn, toch heeft hij van die doordringende ogen die recht door men kan heen kijken — wat de gesprekspartner weleens ontzettend naakt of weerloos kan laten voelen. Hij is een volhardende, wilskrachtige man en kan erg passievol overkomen. Soms zo erg dat het kan overweldigen bij anderen.

    Verleden:
    Later.

    Extra:
          Connor heeft een Duitse staande (korthaar) hond, die hij Sem heeft genoemd.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 21:26 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    † L U C I U S      H E L L E R †





    † UITERLIJK †


    Luc is 1,89 lang en lichtelijk gespierd. Hij heeft een blanke huid die niet snel bruin wordt. Ondanks dat ziet hij er niet erg verzorgd uit. Hij heeft weinig verstand van mode en draagt vaak erg random kleding dat niet erg schoon is. Winkelen doet hij niet graag en wassen al helemaal niet. Hij heeft geen tatoeages of piercings en is hier ook niet in geïnteresseerd.

    Luc heeft donkerbruin haar dat hij vaak enkel kamt met een beetje gel zodat het een beetje blijft zitten. Zijn stoppels hebben dezelfde donkere kleur. Zijn sympathieke ogen hebben een amber kleur en lijken wel gesmolten goud als het licht erin schijnt. Hij heeft een hoekig gezicht met een rechte neus en redelijk volle lippen. De rimpels in zijn gezicht beginnen duidelijker te worden nu hij ouder is, maar hij doet er verder niks aan.


    † INNERLIJK †


    Lucius is een extreem lui en ongemotiveerd persoon. Hij heeft nergens zin in en probeert alles tot een minimum te beperken. Je zal hem niet snel gemotiveerd krijgen om iets te doen wat hij zelf niet wilt. Dit maakt Luc echter enorm vindingrijk. Het lijkt alsof hij weinig doet, maar de makkelijkst weg vinden naar iets is soms meer werk dan hij zelf beseft. Liever lui dan moe is zijn levensmotto. De meeste talenten zal hij hierdoor onbenut laten en meestal is hij echt niet vooruit te branden. Het wordt vaak gezien als egoïsme. Maar als hij zelf echt iets wilt, is hij wat minder lui. Hij stopt redelijk wat tijd in zijn hobbies, als hij daar zin in heeft.

    Verder is Luc best een aardige gozer. Hij is te vertrouwen, maar niet erg loyaal. Hij is intelligent, maar gebruikt dat niet altijd op een handige manier. Doordat hij lui is, laat hij kansen vaak liggen en heeft hij geen doorzettingsvermogen. Als je naar hem toekomt, kan hij erg gezellig zijn en zelfs innemend. Hij lacht graag en heeft een luchtig gevoel voor humor. Hiermee laat hij zien dat hij best sociaal kan zijn, als hij er zin in heeft. Hi is sympathiek, tot een bepaalde lengte en komt vaak relaxt over. Hij is chaotisch en een rommelkont.


    † VERLEDEN †


    Door zijn luiheid heeft Luc altijd een middelmatig leven geleid. Hij was een middelmatige student, ondanks zijn intelligentie, omdat hij weinig zin had om er moeit voor te doen. Hij was enigst kind, dus kreeg hij vaak wat hij wilde van zijn ouders zonder er iets voor te moeten doen. Zijn ouders namen hem nog wel eens mee op vakantie of andere sociale dingen, maar hij vond er nooit zoveel aan. Nadat hij zijn diploma gehaald had, is hij naar de plaatselijke College gegaan en daarna op zichzelf nadat hij een baan kreeg.

    De enige sociale cirkel die hij daarna had, waren zijn collega's met wie hij weinig doet. Hij stak weinig tijd in het onderhouden van relaties en deed weinig na het werk. De eerste jaren nadat hij op zichzelf ging, is hij flink wat aangekomen. Gelukkig ontdekte hij daarna iets wat hij wel leuk vind en wat hem weinig extra moeite kost, sporten. Door de jaren heen heeft hij echter altijd ongezond gegeten en zal dat ook blijven doen, gewoon omdat het makkelijker is.


    † EXTRA †


    — Sport
    — Videogames
    — Motorrijder
    — Kantoorbaan
    — Onzeker over seksualiteit
    — Weinig partners

    † SIN †


    Sloth


    † NAAM †


    Lucius Heller
    — Lucius stelt zichzelf doorgaans voor als 'Luc'
    Origin: Latin
    Gender: Male
    Meaning: Light


    † LEEFTIJD †


    30 jaar — 21 april


    † GESLACHT †


    Mannelijk




    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 20:49 ]


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    (...)

    Ik denk dat Vanity wel meer mensen aan zal trekken dan Gluttony...

    Nouja, je mag het zelf weten
    Oooh, nvm. Ik zie dat je het al veranderd hebt, hehe. Dan zou ik toch graag mee willen doen met een vrouw die vanity heeft c:

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 21:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Nouja, je mag het zelf weten
    Oooh, nvm. Ik zie dat je het al veranderd hebt, hehe. Dan zou ik toch graag mee willen doen met een vrouw die vanity heeft c:


    Ik ben blij dat je besloten hebt om nog even rond te blijven hangen!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    (...)

    Ik ben blij dat je besloten hebt om nog even rond te blijven hangen!

    Er lopen op dit moment ook dingen waar ik niet zomaar weg kan gaan, maar dan ga ik verder aan geen RPG mee doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ANTHONY CARTER (39)
    ~-~ WRATH ~-~



    UITERLIJK

    ''Every fairytale needs a good old-fashioned villain..."

    Anthony is 1,72m lang en heeft een slank postuur. Hij heeft donker kortgeknipt haar dat hij vaak opzij of achterover kamt. Anthony heeft donkerbruine, soms bijna zwart lijkende ogen en een waas van stoppels boven zijn bovenlip en op zijn kin. Ondanks zijn wat kleine gestalte, maakt Anthony altijd wel indruk als hij ergens binnenstapt. Zijn karakteristieke gezichtsuitdrukking - een combinatie van trots, arrogantie en mysterie - trekt de aandacht, met name zijn scheve glimlachje dat voortdurend op zijn gezicht geplakt lijkt te zijn. Verder is hij een opvallende verschijning door de manier waarop hij zich kleedt en verzorgt. Het is duidelijk te zien dat hij aandacht besteedt aan zijn uiterlijk. Je zult hem niet zo gauw zien verschijnen in een joggingbroek of een verwassen shirt. Hij draagt het liefst kleding die anderen kunnen imponeren, zoals strak in pak bijvoorbeeld.

    INNERLIJK

    ''I may be on the side of the angels, but don't think for one second that I am one of them..."

    ~ Egoïstisch, kort lontje, sociaal aangepast, wraakzuchtig, ontvlambaar, obsessief, intelligent, sarcastisch, onrustig, vastberaden, afstandelijk, wantrouwend ~
    Anthony is nogal erg met zichzelf bezig en heeft weinig oog voor anderen. Zijn eigen geluk staat bij hem voorop, ook als dat ten koste gaat van anderen. Het lijkt hem allemaal niet veel te deren. Hij heeft bepaalde doelen, bepaalde plannen, een bepaalde visie. Hij kan het niet hebben als iemand hem hierin in de weg staat. Als dat wel het geval is, kan hij over lijken gaan voor zijn eigen gewin. Hij voelt zich op dit soort momenten benadeeld door de ander, wat hem enorm woedend kan maken.
    Niets gaat bij Anthony zonder gevolgen. Als iemand hem benadeelt of wanneer hij het gevoel heeft dat hij benadeeld wordt door de ander - het hoeft dus niet eens altijd ook echt zo te zijn - komen zijn gevoelens van woede en ook wraak omhoog. Daar is overigens niet veel voor nodig. Iemand hoeft maar verkeerd naar hem te kijken of een opmerking te maken die hem niet zint, en het kan al extreme negatieve gevoelens bij hem losmaken. Deze gevoelens toont hij niet altijd, maar in zijn hoofd gebeurt er een heleboel en maakt hij ook plannen om het de ander betaald te zetten. Deze plannen zijn intelligent, geniepig, gemeen te noemen en vaak ook te extreem in vergelijking met de situatie. Deze plannen voert hij ook uit, vaak in het geheim en op zo'n manier dat het onduidelijk is wie de dader is. Soms gaat hij minder voorzichtig en slim te werk. Wanneer zijn woede en wraakgevoelens in een te sterke mate aanwezig zijn en gaan overheersen, verliest Anthony zijn kalmte en kan behoorlijk uit zijn dak gaan. Hij is dan ook moeilijk af te remmen.
    Anthony ondervindt veel last van zijn eigen gedrag. Hij kan zich heel sociaal opstellen en vriendelijk zijn in het contact, maar zodra mensen dichterbij komen wordt het lastig. Hij is enorm op zijn hoede en gaat altijd uit van het slechte in de mens, hierdoor houdt hij mensen bewust op afstand. Hij heeft één persoon wel een keer toegelaten in zijn hart. Hij leerde van die - zoals hij het zelf noemt - fout. Het was voor hem de bevestiging dat anderen niet te vertrouwen zijn. Hij maakt zichzelf wijs dat zijn houding naar anderen het beste voor hem is, maar soms snakt hij zoals ieder mens naar liefde of vriendschap. Dit probeert hij te onderdrukken. Het brengt hem tenslotte niets goeds, denkt hij.
    Anthony komt over als een kil, gemeen en berekenend persoon die zich anders voordoet dan hij in werkelijkheid is, maar eigenlijk is hij diep van binnen een gekwetste, eenzame en gefrustreerde man.

    VERLEDEN

    ''Did you miss me?"

    Anthony komt uit een gezin van in totaal zes mensen. Hij zelf was de jongste van het stel en heeft veel te verduren gekregen van zijn drie oudere broers. Als het jongste kind zijnde, was hij vaak het slachtoffer van plagerijen en pesterijen van zijn broers David, Hayden en Nicholas. Hun ouders bagatelliseerden de streken van de drie jongens tegenover Anthony en onderschatten de impact hiervan. Zij beweerden dat het Anthony sterk zou maken. Anthony daarentegen ondervond er veel last van, maar liet het er niet bij zitten. Vanaf toen begon hij sterke gevoelens van wraak te ontwikkelen en begon hij al snode plannetjes te smeden en ook uit te voeren.
    Op zijn veertiende waren zijn broers inmiddels allemaal het huis uit. Het was rustiger thuis, maar niet in Anthony's hoofd. Op school kon hij goed meekomen: hij haalde goede cijfers en later ook zijn diploma, maar vrienden maken was een ander verhaal. Jongens uit zijn klas en uit de buurt vonden hem maar een vreemde jongen met zijn enorm hoge cijfers, teruggetrokken en stille houding. Een jongen met de naam Darryl maakte gebruik van de wat vreemde reputatie van Anthony en heeft hem lang gepest. Op zijn zestiende besloot Anthony dat het genoeg is geweest en nam wraak op Darryl. Deze - bijna uit de hand gelopen - wraakactie maakte dat anderen ontzag kregen voor Anthony en hem met rust lieten. Hij werd gezien en vermeden. Dat laatste dit keer niet doordat ze hem raar vonden, maar doordat ze hem vreesden. Een heerlijk gevoel, vond Anthony.
    Op zijn negentiende ging Anthony het huis uit en naar de universiteit voor de opleiding Psychologie. Hiervoor heeft hij zijn diploma gehaald, al heeft hij er op de arbeidsmarkt nooit wat mee gedaan. Hij ging aan het werk als administratief medewerker binnen een ICT-bedrijf. Hij vond dit werk niet heel geweldig, maar het betaalde redelijk en hij vond het fijn hier zelfstandig te kunnen werken. Hij maakte altijd wel een praatje met collega's, maar had geen diepgaande contacten op zijn werk.
    Op zijn achtentwintigste ontmoette Anthony de charmante Charlotte tijdens een borrel op het werk. Zij was de eerste die hij in zijn hart toeliet. Hij vond het geweldig deze liefde te voelen, maar het ging niet lang goed. Anthony had zo zijn woede- en wraakproblemen die Charlotte niet zo op prijs stelde. Charlotte nam steeds meer afstand van hem, maar Anthony had dit niet door. Hij had het idee dat het goed ging tussen hen en hield zielsveel van haar. Totdat hij er achter kwam dat Charlotte in het geheim een andere man ontmoette. Anthony betrapte hen op heterdaad en raasde uit in woede. Enkel deze woede was voor hem niet voldoende, Anthony zinde op wraak. Wat deze wraakactie is, zal naar mate de RPG vordert, duidelijk worden. Anthony heeft geen spijt van deze daad, maar verlangt soms wel terug naar de oprechte liefde tussen Charlotte en hem. Sinds Charlotte heeft Anthony wel hier en daar gedatet, maar geen enkele romantische relatie hield lang stand.

    EXTRA

    "In a world of locked rooms, the man with the key is king. And honey, you should see me in a crown."


    Likes: literaire thrillers, detectiveseries, pasta, regen, klassieke muziek, psychologie, schaken, nacht.
    Dislikes: tegenslagen, fast food, mensen, gekwetst worden, reptielen, bemoeizucht

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 17:02 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass