• Hey,
    Ik heb dus een klein probleempje.
    Op donderdag 10 maart houd ik mijn spreekbeurt, alleen heb ik dus nog geen onderwerp. Het moet zegmaar een probleemstelling zijn en vandaaruit moet je info geven over het onderwerp en je moet argumenten voor of tegen geven..
    Nou was mijn vraag of iemand suggesties had.. Leuke interessante probleemstellingen ofzo?
    x

    ____________________________________

    In plaats van 10 maart heb ik hem nu 11 maart. ik heb een onderwerp en ben al bijna klaar maar nu heb ik nog jullie hulp nodig. ik wil graag weten of jullie het eens zijn met de stelling:
    De kijkwijzer is onnodig
    Willen jullie erbij zeggen waarom jullie ermee eens of oneens zijn?
    xx

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 19:55 ]


    Oh my God, Becky. Look at her butt.

    Oh, ik hou mijn spreekbeurt over de megastallen. Grote stallen waar ze dieren in willen proppen. Politieke partijen zijn er tegen en voor en zoek jij dat maar uit, want dat heb ik nog niet gedaan. Ik heb hem pas op 20 april, ofzo. (:


    wth.

    Jeej, beetje laat er mee? Of ben ik dat dan weer.

    Eh, wij hadden laatst in de klas een stelling: 'de overheid moet kunnen controleren wat je op internet doet', bedoel je zo iets, of begrijp ik het niet helemaal?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik doe mijn werkstuk over Anne Frank.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik gaa mijn spreukbeurt over wicca houden .(ik heb hem 22 maart)
    Misschien is dat iets?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het koningshuis van Nederland.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    MissWanda schreef:
    Ik gaa mijn spreukbeurt over wicca houden .(ik heb hem 22 maart)
    Misschien is dat iets?


    Het zou wel leuk zijn. Zelf weet ik er niet veel van maar mijn vriendin heeft dat zelf ook voorgesteld. Wat zou de probleemstelling dan kunnen zijn?


    Oh my God, Becky. Look at her butt.

    Echo schreef:
    Jeej, beetje laat er mee? Of ben ik dat dan weer.

    Eh, wij hadden laatst in de klas een stelling: 'de overheid moet kunnen controleren wat je op internet doet', bedoel je zo iets, of begrijp ik het niet helemaal?


    Ja, het is inderdaad zoiets ja.. opzich wel een goeie stelling


    Oh my God, Becky. Look at her butt.

    gewoon ter plekke wat verzinnen, deed ik ook altijd.
    gwn de nacht van te voren ff bedenken waar je het over gaat houden en dan neem je iets moeilijks en lul je maar wat. Dan snappen ze er geen hol van en denken ze:
    ze heeft iets moeilijks gekozen, dan zal het wel goed voorbereid zijn ofzo.
    bij mijn werkte het (soms)

    wel of geen boerkaverbod

    DieForYou schreef:
    (...)

    Het zou wel leuk zijn. Zelf weet ik er niet veel van maar mijn vriendin heeft dat zelf ook voorgesteld. Wat zou de probleemstelling dan kunnen zijn?


    Mensen die aan Wicca doen zijn heksen? ; )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ga eens kijken in het 'Stelling van de dag-forum'.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik doe mijn spreekbeurt dinsdag over Andy Warhol :')

    Maar uhm... misschien iets van 'Nederland moet geen geld schenken aan landen die getroffen zijn door een natuurramp, tot we zelf uit de crisis zijn.'


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    chocolade(A)


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    (doeg)


    Oh my God, Becky. Look at her butt.