• † I N T R O

    Het is tijd voor een experiment. Veertien mensen hebben zich vrijwillig aangemeld om bestudeerd te worden op hun meest prominente eigenschap, één van de zeven zonden. Ze zitten in een groot research lab buiten Los Angeles, maar hebben geen contact met elkaar. Als ze op dag twee wakker worden, merken ze dat het gebouw verlaten is. Letterlijk iedereen is weg, het ziet ernaar uit dat ze in haast vertrokken zijn. De kandidaten ontmoeten elkaar en proberen erachter te komen wat er aan de hand is en waarom niemand hen ingelicht heeft. Als ze de televisie aandoen en het noodsignaal zien, is het wel duidelijk. The United States of America is under attack. 's Nachts zijn er chemische wapens op Amerika gevallen, zelfs dicht in de buurt Los Angeles. Het noodsignaal maant mensen tot kalmte en zegt ze vooral binnen te blijven. De kandidaten hebben nog geen idee wat dit betekent, maar ze moeten een keuze maken. Blijven ze hier, of wagen ze een kans in de onbekende buitenwereld?



    † R O L L E N

    Mannen
    • Lust † Gaige Gibson † 25 † SAWFT † 1,1 •
    • Vanity † Rhett Byers † 22 † glxria † 1,6 •
    • Greed † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Sloth † Lucius Heller † 30 † Mattel † 1,2 •
    • Wrath † Anthony Carter † 39 † lovelyreads † 1,2 •
    • Envy † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Pride † Connor Mario Harris † 26 † Ursula † 1,2 •


    Vrouwen
    • Lust † naam † leeftijd † Dumbledore † 1,8 •
    • Vanity † Jasmine Tavana † 23 † Jinxxx † 1,3 •
    • Greed † Isadora de la Roche † 25 † Nerwen † 1,6 •
    • Sloth † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Wrath † Juveline Avanza Ayres † 28 † MaIfoys † 1,5 •
    • Envy † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Pride † Elena Rose † 26 † glxria † 1,8 •



    † I N V U L L E N

    Sin:
    Naam:
    Leeftijd: 21+
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:



    † R E G E L S

    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Maximaal twee personages per persoon in variatie.
    • Geen Mary Sue's of Gary Sue's.
    • Geen andere personages besturen (enkel met toestemming) of godmodden en hou het realistisch.
    • 18+ is toegestaan.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Spreek van te voren geen dingen af die nog moeten gebeuren.



    † E X T R A









    † T O P I C S

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 18:07 ]


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    [sorry ik had de afgelopen dagen het echt superdruk dus ik kon even geen tijd vinden voor mijn rol]

    I don't think it is wrong, I don't think it is right, but love's never good when it is at first sight.
    Elena Rose - Pride




    God is no competition for me.



    Naam: Elena Rose - "Snowwhite"
    Leeftijd: 26 jaar, geboren op 23 mei, wat haar een Tweelingen maakt. Elena gelooft heilig in sterrenbeelden.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Verleden:
    Elena is opgegroeid zonder vader. Haar moeder heeft de bewuste keuze gemaakt zwanger te raken door een spermadonor. Haar moeder, Louise Rose, heeft haar bachelor in statistiek gehaald, en weet maar al te goed dat één derde van alle huwelijken kapot gaat. Ze wilde haar kind niet laten opgroeien met een vader en moeder die niet meer samenzijn, omdat ze zeker wist dat die statistieken haar ook zouden treffen.
    Als kind was Elena altijd anders dan anderen. Op de één of andere manier leek ze veel volwassener te zijn dan de anderen. Op de middelbare school zette ze haar zinnen op een vooruitstrevend college. Om ervoor te zorgen dat ze toegelaten zou worden, nam ze deel aan de theaterclub. Ze ontdekte dat ze hier een talent voor had, en wist dit in te zetten om haar doel te bereiken.
    Elena werd inderdaad toegelaten op dat college, om Engelse literatuur te studeren. Die keuze werd beïnvloed door haar liefde voor boeken, en religieuze teksten. Nadat ze afstudeerde, ging ze op zichzelf wonen, maar zakte langzaam weg in een depressie.
    Depressiviteit speelt al haar hele leven een rol. Elena heeft nooit echt vrienden gehad, en hoewel haar moeder er altijd voor haar was, het voelde alsof ze iets miste. Toen ze een baan kreeg in een hotel in de stad, die ze maar voor lief nam, vanwege geldtekort, begon ze visioenen te dromen. Visioenen waarin ze telkens weer voor een dilemma stond. Ze moest kiezen tussen licht en duisternis,(goed en kwaad). Telkens als ze aangevallen werd van beide kanten, schrok ze wakker.
    Elena ging bij een psychiater langs, die haar medicijnen bood voor de rusteloosheid en depressie, en raadde haar aan iemand te zoeken die meer wist over voorspellende dromen. Dit advies volgde ze op.
    Deze 'dromenkenner' hielp haar door middel van hypnose. De vrouw zorgde ook voor Elena's interesse in sterrenbeelden en horoscopen. De voorspellende dromen zijn nooit weggegaan, maar wel verminderd. Ze werkt nu in een museum, op de literaire afdeling. Via via kwam ze in aanraking met dit wetenschappelijke onderzoek, waarvoor ze zich opgaf.


    Yeah it is true, he was the most beautiful of them all; but even with his outer perfection, he was still determined to fall.



    Innerlijk:
    Elena is een verstandig persoon, die alle keuzes overweegt. Dit maakt haar dus een echte denker. Ze is zeer democratisch, voor haar staat eerlijkheid hoog in het vaandel. Ze is vrij dominant, wat er ook voor zorgt dat ze graag de leiding neemt..
    Ondanks deze kant, kan ze in geval van nood onredelijk worden. Ze kiest vaak de dingen die voor haar voordelig zijn, wat haar egocentrisch maakt. Ze is heel erg jaloers, over alles, maar voornamelijk over aanzien. Elena wil graag macht, ze wil dat mensen naar haar opkijken.
    Ze is vaak in conflict met zichzelf. Aan de ene kant wil ze graag goed doen, en aan de andere kant voelt het alsof er een kwaad iets in haar is. Haar kwaadaardigheid uit zich in hoe ze anderen kan behandelen alsof ze niet zijn, en vooral dat ze anderen naar beneden trapt. Haar goede kant uit zich in een empathisch vermogen, dat men vaak niet van haar verwacht.
    Arrogantie en zelfverzekerdheid zijn twee dingen die op de voorgrond staan in haar persoonlijkheid. Elena is trots en zal het nooit toegeven als ze verliest. Ze heeft een harde buitenkant, niks lijkt haar te raken, maar van binnen is ze zoekende en heel soms zelfs een erg zachtaardig persoon.





    Uiterlijk:
    Elena wordt door sommige snowwhite genoemd. Dit is niet zo vreemd: haar huid is vrij blank, met een koele gloed, terwijl haar haren diepbruin zijn. Haar haren raken tot iets over haar schouders en hebben van nature een beetje slag, maar Elena krult het graag om het een beetje een fifties-vibe te geven. Haar ogen zijn groot en rond, als een pop, met chocolade-kleurige irissen. Haar neus is vrij laag geplaatst, en wipt een klein beetje. Haar lippen zijn hartvormig en met een zeer gedefinieerde cupidoboog. Elena is niet groot, maar 1m65, maar door haar lange benen en slanke taille lijkt ze langer. Ze heeft het typische zandloper-figuur, met zoals de eerder gezegde slanke taille, maar wel brede heupen en grote borsten. Ze draagt het liefst comfortabele jeans, maar ze is ook gek vak two-piece outfits met rokjes. Haar kleding is vaak kleurrijk, maar ze houdt het altijd classy. Ze beschrijft haar stijl als "a housewife who performs in a circus".


    I like the cold, because it seems so pure, like a virgin. It just feels clean and soothing. Call me crazy: I already know I am.

    Extra:
    - Ze is heteroseksueel
    - Elena heeft weinig langdurige relaties gehad, omdat de meeste mannen het niet met haar uithouden
    - Hoewel ze het nooit zal toegeven, heeft Elena vele angsten: Onweer, kleine ruimtes, hoogtes, vogels, spinnen en vliegtuigen.
    - Ze is geen christen, maar heeft wel het idee dat God en de duivel echt bestaan. Haar sympathie voor Lucifer kan ze moeilijk omschrijven.


    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 15:31 ]


    She loops the looping around my mind

    Asuka » SAWFT.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mattel schreef:
    Ik ga vanavond het topic openen. Gaat het eigenlijk altijd zo raar op Quizlet? Mensen die hun rollen niet maken, niemand die zich aanmeld, zulke dingen? Of ligt het aan mijn rpg?

    Yeah, daarom gaat mijn voorkeur ook vooral uit naar de ORPG's.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RabidKiller schreef:
    (...)
    Daarom dat ik me ook uitschrijf. Ik zou het zonde vinden mochten jullie nodeloos op mij wachten zodat het rpg niet eens zou starten. Er zijn altijd mensen die zich aanmelden en vervolgens nooit meer iets van zich laten weten, zodat de topicstarter er altijd op moet wachten.
    Jammer genoeg heb ik het echt te druk en weet ik nu al dat ik niet vaak zal kunnen reageren, en -eerlijk gezegd- uit eerdere ervaringen met rpg's hier op Q, steek ik te veel tijd in een personage aan te maken, zonder dat het rpg echt van start gaat. En dat vind ik dan zonde van mijn tijd. Niet dat ik jouw rpg daarop viseer, maar het is eenmaal Quizlet en dat gaat de laatste tijd echt vaak zo.

    Maar okay, ik ga jullie met rust laten en ik hoop dat het rpg toch vlot zal verlopen c: Veel plezier ermee!

    Maar is dat juist niet een goede reden om door te blijven gaan met een roleplay, om er zo verandering in proberen te brengen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ooh well, als zij daar zich wat fijner bij voelt. Ik ben wel excited voor het speeltopic tho! c:

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 11:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    Ooh well, als zij daar zich wat fijner bij voelt. Ik ben wel excited voor het rollentopic tho! c:

    speeltopic*
    Was verder ook niet als belediging bedoeld.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    (...)
    speeltopic*
    Was verder ook niet als belediging bedoeld.

    Verdomde autocorrect. En ik had het niet tegen jou. Ik weet dat je dat niet zo bedoeld.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry, internet had me weer eens verlaten! Ik ga nu meteen het topic aanmaken.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    † Speeltopic

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 17:07 ]


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Zit dit al vol?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Zit dit al vol?


    Nee, nog niet. Het speeltopic is net geopend, maar er mogen nog rollen ingevuld worden.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    (...)

    Nee, nog niet. Het speeltopic is net geopend, maar er mogen nog rollen ingevuld worden.


    Zou ik dan de vrouw van envy mogen? Misschien een stomme vraag, maar dit is jaloezie toch?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Zou ik dan de vrouw van envy mogen? Misschien een stomme vraag, maar dit is jaloezie toch?


    Dat klopt! En graag, we kunnen wel een vrouw erbij gebruiken.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Hadley Jolene Montgomery
    "I felt like an animal, and animals don’t know sin, do they?"



    Naam
    Hadley Jolene Montgomery. Ze is eigenlijk naar niemand vernoemd, haar ouders hebben voor deze naam gekozen omdat ze het een mooie en aparte naam vonden. Daarnaast is haar tweede naam Jolene ook willekeurig gekozen.


    Leeftijd
    Ondanks dat mensen haar vaker jonger schatten, is Hadley al vierentwintig. Vaak denken mensen dat ze pas achttie nof negentien is, omdat ze een vrij kinderlijk gezicht heeft. Ze is geboren op de tiende van de maand juni, dit geeft haar het sterrenbeeld Tweelingen.


    Geslacht
    Vrouw


    Sin
    Lust


    Innerlijk

    Uiterlijk

    Verleden
    Vader: Nicolas Jonathan Montgomery | 44 jaar
    Moeder: Yaël Michelle Montgomery (Née Rutherford) | 44 jaar


    Aan de leeftijd van Hadley's ouders te zien is het duidelijk dat ze jong waren toen ze Hadley kregen. Ze waren beiden slechts 20 jaar oud toen Yaël bevielvan hun dochter.


    Extra

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 19:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh ik zie nu dat lust ook nog vrij is, zou mijn vrouw daarbij mogen? (Sorry voor het ongemak, haha)


    Big girls cry when their hearts are breaking