• Ik heb een hele lieve vriend: B. Hij begint steeds jaloerser te doen en controleert me ook vaak. Bijna heel de dag door. Hij vraagt elke dag: 'Wat doe je morgen?' Ik: 'Blablabla (iets wat ik die volgende dag doe). Hij:'Oke, en overmorgen?' Ik: 'Blabalablab(iets wat ik de volgende volgende dag doe). En ik weet, mijn agenda zit vol gestampt. Alleen voelt het nu gewoon rot hoe vaak hij me controleert. Binnenkort hebben we vakantie en we zijn verschillende weken weg. Ik ben bang dat hij me gaat controleren op vriendschappen met andere jongens.
    Wat moet ik doen?


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Vraag hem waarom hij zo doet. Praat er met hem over.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je het zo druk hebt, kan t niet gewoon zijn dat ie ook es wat samen wil doen? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Zeg gewoon dat je je er aan irriteert. Hij moet niet zo op je letten, je hebt je eigen leven. Ik snap dat hij dat doet, hij wil er gewoon voor je zijn en je niet verliezen, maar hij doet het misschien iets té.

    Gewoon tegen hem zeggen dat je het vervelend vind.


    Destroy what destroys you.

    Misschien heeft hij gewoon niets om over te praten of misschien wil hij gewoon afspreken? Of misschien vraagt hij het omdat hij in je geïnteresseerd is?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 13:11 ]


    Life is hard and then we die

    Hè? wat heeft vragen naar wat je morgen/overmorgen doet te maken met jaloersheid? Nouja, ik zou met hem praten. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Smalth schreef:
    Hè? wat heeft vragen naar wat je morgen/overmorgen doet te maken met jaloersheid? Nouja, ik zou met hem praten. :')

    Het is inderdaad eerder bezitterig dan jaloers.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sjiriki schreef:
    Als je het zo druk hebt, kan t niet gewoon zijn dat ie ook es wat samen wil doen? (cat)


    Dat dacht ik ook.
    Waarschijnlijk wil hij gewoon met je afspreken, en dat is toch normaal?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sjiriki schreef:
    Als je het zo druk hebt, kan t niet gewoon zijn dat ie ook es wat samen wil doen? (cat)

    This^^

    Het klinkt niet echt als jaloers gedrag, als hij nou echt letterlijk zou vragen met wie je allemaal omgaat op een dag zou ik dat wel raar vinden.
    Zoals meerderen al zeggen, misschien wil hij je gewoon graag weer zien!
    En als je er niet zeker van bent, praat er met hem over, stel hem gerust dat hij de enige is die jij ziet staan.


    You are beautiful, you are love.

    Volgends mij wilt hij gewoon bij je zijn. Probeerd een datum te prikken, alleen lukt niet.

    Bezitterig is: Als iemand je zo wat claimt dat je niks mag en die soort dingen.


    Some angels have no wings.

    Misschien is hij wel een verrassing voor jullie twee aan het plannen? Of wil hij gewoon wat leuks doen maar kan hij (zoals de andere al zeiden) geen datum prikken omdat jij zo'n drukke agenda hebt. Ik zou er als ik jou was met hem er over praten en vragen waarom hij dat vraagt.


    Physics is awesome

    Jaloezie bij jongens is schattig, maar hij hoeft ook niet te weten wat je elke dag doet. Je bent een individueel persoon, je zit niet geplakt aan hem.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is toch eerder gewone interesse, een gespreksonderwerp...
    Als je agenda zo vol zit, wil hij waarschijnlijk ook gewoon wat meer tijd met je doorbrengen.
    Zeg het hem als hij overdrijft, maar op een vriendelijke manier, hij bedoelt het vast een stuk beter dan je denkt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Je moet het er gwn een keer met hem over hebben en als dat niet helpt kan je altijd bij mij komen om raad... ik vind wel dat als hij elke keer als jij andere dingen hebt staan boos word je goed moet nadenken wat je wilt...

    xxxxxx

    Sjiriki schreef:
    Als je het zo druk hebt, kan t niet gewoon zijn dat ie ook es wat samen wil doen? (cat)


    Shit happens but pee happens a lot more.