• † I N T R O

    Het is tijd voor een experiment. Veertien mensen hebben zich vrijwillig aangemeld om bestudeerd te worden op hun meest prominente eigenschap, één van de zeven zonden. Ze zitten in een groot research lab buiten Los Angeles, maar hebben geen contact met elkaar. Als ze op dag twee wakker worden, merken ze dat het gebouw verlaten is. Letterlijk iedereen is weg, het ziet ernaar uit dat ze in haast vertrokken zijn. De kandidaten ontmoeten elkaar en proberen erachter te komen wat er aan de hand is en waarom niemand hen ingelicht heeft. Als ze de televisie aandoen en het noodsignaal zien, is het wel duidelijk. The United States of America is under attack. 's Nachts zijn er chemische wapens op Amerika gevallen, zelfs dicht in de buurt Los Angeles. Het noodsignaal maant mensen tot kalmte en zegt ze vooral binnen te blijven. De kandidaten hebben nog geen idee wat dit betekent, maar ze moeten een keuze maken. Blijven ze hier, of wagen ze een kans in de onbekende buitenwereld?



    † R O L L E N

    Mannen
    • Lust † Gaige Gibson † 25 † SAWFT † 1,1 •
    • Vanity † Rhett Byers † 22 † glxria † 1,6 •
    • Greed † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Sloth † Lucius Heller † 30 † Mattel † 1,2 •
    • Wrath † Anthony Carter † 39 † lovelyreads † 1,2 •
    • Envy † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Pride † Connor Mario Harris † 26 † Ursula † 1,2 •


    Vrouwen
    • Lust † naam † leeftijd † Dumbledore † 1,8 •
    • Vanity † Jasmine Tavana † 23 † Jinxxx † 1,3 •
    • Greed † Isadora de la Roche † 25 † Nerwen † 1,6 •
    • Sloth † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Wrath † Juveline Avanza Ayres † 28 † MaIfoys † 1,5 •
    • Envy † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Pride † Elena Rose † 26 † glxria † 1,8 •



    † I N V U L L E N

    Sin:
    Naam:
    Leeftijd: 21+
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:



    † R E G E L S

    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Maximaal twee personages per persoon in variatie.
    • Geen Mary Sue's of Gary Sue's.
    • Geen andere personages besturen (enkel met toestemming) of godmodden en hou het realistisch.
    • 18+ is toegestaan.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Spreek van te voren geen dingen af die nog moeten gebeuren.



    † E X T R A









    † T O P I C S

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 18:07 ]


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Nerwen schreef:
    Geef me dan maar greed, vrouwelijk. Ik heb me toch afgemeld bij een paar rpgs.


    Super tof, je staat erbij!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Rhett Byers
    "Project your own evil onto the world."
    Vanity - IJdelheid


    Naam: Rhett Byers. De naam is bedacht door zijn moeder, die hem graag een stoere, maar vooral vernieuwende naam wilde geven. Byers komt van zijn vaderskant. Oorspronkelijk zou hij Rhett Mason heten, naar zijn moeders naam, maar er is toch besloten Byers te gebruiken.
    Leeftijd: Tweeëntwintig jaar oud, geboren op 6 april 1993. Dit maakt Rhett een ram, of een haan in Chinese astrologie.
    Geslacht: Hij intendificeert als man, en is ook zo geboren.

    "I like to be admired from afar, and then be complimented up close."


    Uiterlijk
    Rhett is een bijzondere jongen, die door velen als zeer aantrekkelijk wordt gezien. Met zijn ijsblauwe ogen, de lange donkere wimpers die hen omranden, en zijn egale, bleke huid, heeft hij een exotische uitstraling. Rhett is lang, 1m90, en dat gecombineerd met zijn hoekig en hard gezicht maakt hem intimiderend. Van nature is zijn haar in de zomer lichtbruin en in de winter donker, maar hij blondeert het al een tijdje naar platinumblond. Met volle lippen, dikke en scherpe donkere wenkbrauwen en een 'slender' lichaam, is hij een droom voor modellenbureaus. Hij heeft dus ook al wat klussen achter de rug. Om zijn slanke figuur te behouden spendeert hij behoorlijk wat tijd aan cardio fitness.
    Rhett draagt zijn witte haar vaak naar achter, met veel volume erin. Er zit een beetje slag in zijn haar. Zijn kledingstijl is simpel, chique en soms een beetje urban. Hij draagt veel high fashion merken, want dure kleding geven hem een gevoel van voldoening. Rhett heeft geen tattoos en ook geen piercings, hoewel hij dat eerste wel overweegt.

    My soul is a void, and it can only be filled up with love and rage.



    Innerlijk
    Je kunt veel zeggen over Rhett, maar één ding is zeker; niets is wat het lijkt. Voor veel mensen zou de term 'Narcisme' niet veel anders naar boven brengen dan de jongen uit het klassieke verhaal Narcissus, maar een narcistische persoonlijkheidsstoornis is een mentale stoornis die serieuze gevolgen kan hebben. Gekoppeld aan die stoornis is dat hij arrogant, zelf beminnend en aandachtsvragend is, met daarbij een gevoel van superioriteit. Hij ziet zichzelf als het middelpunt van de belangstelling, wil dat mensen hem begeren, hij houdt van zichzelf op een ordinaire manier en kleineert iedereen die voor hem bedreigend lijkt. In eerste oogopslag is hij dus een gemene, harteloze aandachtsslet.
          De reden waarom Rhett telkens goedkeuring nodig heeft en zichzelf waant in een perfect beeld van zichzelf, is omdat hij eenzaam en koud is van binnen. Hij voelt zich depressief en verlaten, en de bittere houding komt zo tot uiting. Hij lijkt dus groots, maar is in werkelijkheid geruïneerd. De angst om alleen over te blijven is groter dan welke andere angst dan ook. Door de stoornis heeft hij enorm veel moeite sociale relaties te onderhouden.
          Ondanks dit grote minpunt, heeft Rhett ook positieve kanten. Hij is een ambitieuze jongeman met een doel voor ogen. Hij is op weg een groot model te worden, en daarnaast wil hij ook graag bezig met techniek. Milieu problematiek is een vraagstuk wat hem bezig houdt en hij wil graag zijn kennis in dit vak stoppen. Hij is ook zeker intelligent. En, iets wat misschien komt door zijn stoornis, maar misschien ook wel door het zelfvertrouwen in zijn uiterlijk: charme. Rhett heeft geen probleem met het in de strijd gooien van zijn zelf liefde, en zijn looks. Als hij wat wil, charmeert hij anderen net zo lang tot hij het voor elkaar krijgt.

    I survive through self-deception, beauty and pain.



    Verleden
    Rhett werd geboren in '93 op de melkveehouderij in Kansas van zijn opa. Zijn moeder, Daisy, was een achttienjarige ongetrouwde vrouw op dat moment, en vanwege haar strenggelovige achtergrond was ze een schaamte voor haar familie. Dus besloot ze met haar vriendje Ellis en hun baby naar de stad te vertrekken. In Atlanta, Georgia, groeide Rhett op met zijn piepjonge ouders, die inmiddels waren getrouwd. Zijn moeder besloot naar een community college te gaan, en zijn vader zocht een baan om geld te verdienen. Hij verdiende echter zoveel dat Daisy achterdochtig werd, en erachter kwam dat hij in de drugs was beland. Ze deed er niks tegen, vanwege het geldgebrek. Al gauw stapelden de schulden zich op, en toen Ellis werd opgepakt, besloot Daisy dat het niet langer kon. Ze stond haar baby af aan Jeugdzorg. Die plaatste Rhett in zijn eerste pleeggezin op de leeftijd van vier. Naarmate hij ouder werd, begreep hij dat hij zijn ouders nooit meer zou zien. Hij begon steeds lastiger te worden. Van zijn vierde tot aan zijn zeventiende heeft Rhett in totaal in 8 pleeggezinnen gewoond. Hij werd bestempeld met 'lastig', maar vele families deden er een schep bovenop en noemden hem kwaadaardig en hij was volgens een gezin zelfs bezeten door de duivel. Op zijn zeventiende ontving hij een brief, waarin stond dat zijn moeder was overleden aan een overdosis. Hij besloot, na toestemming van zijn toenmalige pleegouders, met wie hij overigens nog steeds contact heeft, zijn vader te zoeken om achter de waarheid te komen, en wat er was gebeurd, maar kon hem helaas niet vinden. Toen verhuisde hij maar naar San Francisco en begon op 18-jarige leeftijd aan een college-major in Techniek. Maar door zijn verleden van schorsingen van verschillende scholen, werd hij eraf getrapt. Rhett belandde in de goot, en leefde in het huis van een vriend voor een maand, toen hij besloot met zijn laatste beetje geld naar LA te gaan. Daar werd hij gescout als model. Door het modelleren verdiende hij goed geld. Hij kocht een appartement en zocht zelfs professionele hulp voor zijn problemen. Ondertussen bezocht hij vele feesten en dronk hij stevig, want hij merkte dat alcohol hem losser en socialer maakte. Hoewel hij met verschillende meisjes en ook een jongen one night stands had gehad, is het voor Rhett haast onmogelijk een relatie aan te gaan door zijn stoornis. Toen hij benaderd werd door wetenschappers voor een onderzoek, besloot hij dat hij mee zou doen, hij had immers niets te verliezen.

    Moeder: Daisy Mason-Byers, uit 1975, overleden
    Vader: Ellis Byers, uit 1972, vermist

    Pleeggezin waar hij op het laatst woonde
    Moeder: Christy Malone, uit 1969, levend
    Vader: Robert Malone, uit 1970, levend
    Broers: Leonard Malone, uit 1999, levend &
    Jesse Malone, uit 1994, levend
    Andere pleegkinderen: Louise Wayne, uit 2002, levend &
    Jacob Martinez, uit 1990, levend


    "I wish I wasn't such a narcissist, I wish I didn't really kiss
    the mirror when I'm on my own, oh God, I'm gonna die alone.




    Extra's
          · Rhett is biseksueel
          · Hij heeft zich verdiept in boeddhisme, en dit zou je zijn 'religie' kunnen noemen
          · Zijn grootste angst is om alleen te sterven.
          · Pulp Fiction en Seven zijn z'n favoriete films

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 23:49 ]


    She loops the looping around my mind

    Ik heb het idee dat mijn karakter heel vedrietig is :'c Nouja, negeer de spelfouten die verander ik later nog wel (cat)


    She loops the looping around my mind

    Ik weet niet hoe ik tegen jouw personage aan moet kijken :'D Hij heeft in 19 verschillende pleeggezinnen gezeten in een best redelijk korte tijd. Komen daar niet een boel dingen bij kijken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    Ik weet niet hoe ik tegen jouw personage aan moet kijken :'D Hij heeft in 19 verschillende pleeggezinnen gezeten in een best redelijk korte tijd. Komen daar niet een boel dingen bij kijken?


    Yess je hebt gelijk het duurt vaak wel een tijdje voor er een nieuw geschikt pleeggezin wordt gevonden maar in geval van nood (als het dus helemaal fout gaat tussen kind en pleegouders) kan het kind worden overgeplaatst naar een crisisopvang. Maar ik ben een beetje overboard gegaan haha


    She loops the looping around my mind

    glxria schreef:
    (...)

    Yess je hebt gelijk het duurt vaak wel een tijdje voor er een nieuw geschikt pleeggezin wordt gevonden maar in geval van nood (als het dus helemaal fout gaat tussen kind en pleegouders) kan het kind worden overgeplaatst naar een crisisopvang. Maar ik ben een beetje overboard gegaan haha

    Klopt, en dan bestaat er ook een enorme wachtlijst. Zeker met Jeugdzorg. Ik vind 'm wel leuk, maar dat viel me gewoon op haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klopt alles in de beginpost zo? Laat het me even weten als je rol al af is, maar er nog niet bij staat oid.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Isadora de la Roche


    General Characteristics
    Volledige naam • Isadora [ee-sa-dor-a] de la Roche [du lu rôsh]
    Haar doopnaam is van Griekse afkomst, waarvan de betekenis "gift of Isis" draagt. Het is een naam die ze respecteert en daarom met trots over haar lippen zal vermelden. De gegeven naam heeft ze ontvangen van haar lieftallige moeder, waar ze triest genoeg bijna geen herinneringen van heeft. Dit is één van de kostbare redenen dat ze deze naam koestert en het eveneens niet wilt veranderen.
          In haar leven heeft een befaamdheid nooit daadwerkelijk ontbroken, wat in dit geval echter komt door de familienaam. "De la Roche" is namelijk één van de machtigste families, voornamelijk in een plaats in Frankrijk kennen ze hen. Isadora's vader heeft sinds jongs af aan al van de luxe mogelijkheden mogen genieten, doordat zijn bloedverwantschap een hoge positie heeft.
          Qua bijnamen heeft de jonge vrouw er redelijk wat, allemaal namen waar ze een hekel aan heeft. Haar vader noemt haar weleens liefkozend "Isa", waar ze dan iets beter overweg mee kan gaan dan normaliter gesproken. Daarnaast zijn "Izzy" ofwel "Isis" eveneens gebruikelijk, met name door vrienden of haar jongere, vervelende broertje.
    Leeftijd • 25
    Birth Date • 1 juni 1990
    Zodiac • Tweelingen







    While men eyed her, most did not approach. Was it respect? Fear? Who was she?
    He made his way over to her with only one question on his mind, "Do you dance?"

    APPEARANCE
    O1 ; O2 ; O3 ; O4 ; O5
    Huidskleur: Hoewel ze een lichte, ivoorkleurige huid heeft, wat voornamelijk komt doordat ze regelmatig met een parasol als bescherming loopt, is ze althans het liefst buiten van alle plaatsen. Ze heeft verder vrij weinig tot geen moedervlekken ofwel sproeten, die enkel in de zomer lichtelijk te bemerken zijn.
    Lengte:
    Littekens:
    Piercings / Tatoeages:
    Gezichtsvorm:
    Oogkleur en -vorm:
    Amandelachtige vorm, aquamarijn kleur. Isadora's blauwe waterpoelen zijn een helder, doordringende kleur en zeer opvallend. Hiermee observeert ze eerst de figuren die haar intrigeren voor ze zich ergens inmengt, al gebeurt het niet vaak.
    Haarkleur, -lengte en -type: Haar natuurlijke haarkleur is platinablond, die ze enkele malen heeft geverfd naar een koperrode kleur. Wanneer haar golvende haarlokken losgelaten blijven, reiken deze tot het midden van haar rug. Desalniettemin maakt ze haar haren vast mocht ze op stap gaan, ze heeft dan een retro achtige uitstraling en de lengte is niet langer dan haar smalle schouders.
    Figuur en houding:
    Geur:
    Slaappatroon:
    Accent en dialect:
    Allergieën:
    Accessoires:
    (Bracelets? Necklaces? Toe rings?)
    Kledingstijl: (Elegant? Which colors?)
    Uitrusting: (What equipment does your character carry with them?)
    Trinkets: (What items does your character carry that they aren't just for looks, but for more important reasons, such as the ability to use their power?)

    QUOTE.






    Likes: Piano bespelen of de muziek die het brengt, kamille of munt-thee, zingen, ballroomdans, bewonderd worden, het maanlicht, watermeloen, mensen die daadwerkelijk luisteren, karamel (chocolade), katten, gezond voedsel.
    Dislikes: Wachten, eenzaam zijn, koffie, genegeerd worden, falen, kritiek, mensen die grappen met je uithalen of aan hun lip plukken, alcohol e.d., sprookjes.
    Dwang— ofwel verslavingen:
    Angsten: Bang voor het donker, vooral als het moment komt dat ze moet gaan slapen. Meestal lukt het alleen te gaan slapen wanneer ze het muziekdoosje dat ze van haar moeder had gekregen, afspeelt. Hierom wilt ze eveneens niet in dit huis wonen, waar ze er straks van kunnen genieten.
    Doel:
    Trekjes: Speelt met dingen wanneer ze nerveus is, humt een deuntje als ze zich verveelt—— het slaapliedje die haar moeder vroeger zong, eet geen groen voedsel.
    Verleden:
    CHARACTERISTICS
    — • • •

    Eén van haar karaktertrekken is de uitermate zelfingenomenheid, die door geen enkel persoon gewaardeerd schijnt te worden, behalve zichzelf. Door het feit dat ze haar hele leven al deel uitmaakt van een hogere status weet ze niet hoe te reageren naar iemand die beneden haar stand leeft. Deze personen zal ze doorgaans niet eens aan willen kijken, want het is een minderwaardig mens welke het niet waard is in dezelfde buurt te zijn. Het zal heel wat worden mocht ze voortaan in haar nieuwe verblijf wonen, gezien aanpassen niet een ding van haar is en ze zelfs enorm chagrijnig kan worden wanneer het niet naar haar zin gaat. Het is wel duidelijk dat Isadora geen blad voor haar mond houd en dat zal eveneens niet gebeuren voor een persoon.
          Van jongs af aan is de jongedame al verrot behandeld met verwennerij en daardoor heeft ze geen idee van hard werken, zelfzorg of het beheer van geld. Al deze punten werden voor haar gedaan, tot haar familie van de stamboom af werd gesneden vanwege schaamte. Elke dag werd er overdreven veel aandacht aan haar besteed, waardoor ze het liefst niet alleen wilt zijn of het uit kan staan als zoiets naar een ander gaat. Dit zal het directe resultaat zijn van haar hebzucht, aangezien ze pijnlijk verlangd naar een andermans voordelen op zo'n moment.
    Elk figuur die niet dezelfde status, religie of huidskleur is, zal ze veroordelen. Ze ziet degene niet als gelijke en hemelt zichzelf het liefste op, omdat niemand anders belangrijker is. Het onvermogen om humor in zichzelf te vinden, is tevens ver te bekennen, aangezien ze niet met zichzelf kan lachen. De ijdele vrouw heeft eerder een leedvermaak die anderen laten nadenken wat ze zeggen over haar, wat de dame enigszins amuseert.
    — • • •

    Hoewel er eigenschappen zijn die voornamelijk positief zijn, kunnen deze op een negatief iets uitkomen bij Isadora, die vooral ambitieus en impulsief is. Ze heeft de gave niet om eerst (of überhaupt al) naar het advies van anderen te luisteren. Het eerlijk toegeven van fouten beschikt ze eveneens niet over, de vrouw denkt het zelf allemaal wel beter te weten. Op elk onderwerp is er wel een opmerking die ze kan bedenken, of het nu zinvol is of niet. Het is vanzelfsprekend dat andere personen zich hier niet van dienen en tevens aan Isadora ergeren door haar pedante houding.
          Enkel 's avonds wordt ze zwijgzaam, zo stil dat de turbulente stemmen in haar hoofd het overnemen en ze over alles begint te piekeren. Er zijn onwijs veel punten waar ze zich stiekem onzeker over voelt, al doet ze zich anders voor dan dat en zal ze het ook absoluut niet aan iemand kenbaar maken. Het liefste wat ze doet, is het wegdrukken en acteren alsof het niet bestaat. Dit zorgt eveneens voor een deel mee dat ze het idee heeft door niemand begrepen te worden, wat later aan haar ziel vreet. Niettemin is het geen al te slechte meid, al duurt het vaak langer voor iemand Isadora "echt" leert kennen.
    Verder gelooft Isadora niet in de "echte liefde", enkel romances die een dag ofwel nacht duren. Ondanks dat ze een nette, al wat hautaine, vrouw is, kan ze wel zeker plagende reacties uitlokken, veel zelfs. Er zijn maar amper uitspattingen die ze daadwerkelijk meent, het ligt allemaal te ver in het verleden daarvoor. Deze vrouw vindt het vermakelijk om met mannen (of vrouwen) hun gevoelens te spelen door te plagen of seksuele avances te maken. Het is niet zeker wat haar geaardheid is doordat ze tot nu toe de liefde voor niemand gevoeld heeft. Eigenlijk wilt Isadora dat simpelweg niet toelaten, bang dat geen persoon haar ooit zal begrijpen of zijn ofwel haar best voor de vrouw wilt doen.


    Mattel, ik heb een oude rol gebruikt, dus moet even wat dingetjes aanpassen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb eigenlijk niets gehoord over Gaige, is hij eigenlijk wel echt goedgekeurd?


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Ik heb eigenlijk niets gehoord over Gaige, is hij eigenlijk wel echt goedgekeurd?

    Voor mij wel (a) <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Asuka schreef:
    Ik heb eigenlijk niets gehoord over Gaige, is hij eigenlijk wel echt goedgekeurd?


    Ja, ik vond hem geweldig!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Yaay, nice to hear. ^_^ Ik las hem net nog eens over en ben er stiekem ook wel trots op. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zal mijn rol pas volgende week kunnen maken. Vanavond moet ik echt nog hard doorwerken en dit weekend ga ik niet eens een pc of laptop zien, dus dan wordt het moeilijk om een personage te maken haha.

    Maar volgende week komt ze er zo snel mogelijk!


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Oeh, ik zie al heel veel leuke rollen voorbij komen! Ik heb er zin in :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    RabidKiller schreef:
    Ik zal mijn rol pas volgende week kunnen maken. Vanavond moet ik echt nog hard doorwerken en dit weekend ga ik niet eens een pc of laptop zien, dus dan wordt het moeilijk om een personage te maken haha.

    Maar volgende week komt ze er zo snel mogelijk!


    Ik wilde het speeltopic eigenlijk aan het einde van deze week openen, vrijdag of zaterdag.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.