• Een Realityshow waarin vijf stellen de ultieme relatietest aangaan. Op een tropische bestemming in het zonnige Thailand gaan vier koppels de uitdaging aan. Negen dagen lang leven ze gescheiden van hun partner, omringd door tien bloedmooie vrijgezellen die niets te verliezen hebben. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Negen dagen lang hebben ze geen enkel contact met elkaar. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen? Wie gaat er naar huis met zijn of haar eigen partner en wie vertrekt er alleen?


    RULES
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    Reservatie blijft 24 uur staan.


    LIST
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Rol
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim)
    Vrijgezellen:
    Guys [4/5]
    - Nikos Payne - Asuka
    - Jonathan Lakehawk - Pans_Daughter
    - Llyod Devin Thompson - Bylot
    - Auden Carter-lovelyreads
    -

    Girls [4/5]
    -June Jennifer Melcom - Magari
    - Nova Rose Bateman - Mirin
    - Jazmín Valeria Fuensanta - Deryth
    - Louise Emilie McCourt - LanieH
    -


    Koppels


    - Dayana Ismaikovic - Polovina& Daniel Young - katsjoepiek
    - Aurora Marlee Young - Value& Jason Harry Boreas - Magari
    - Sunset Dyani Wade - Pans_Daughter & Giovanni Rafaele Vinci - BenjaminSolo
    -Louise Savita Rutherford - Jaimz & LanieH
    - Addison Amelia Montgomery- MrsSmollett & Jack Nicholas Aodth- Sempre


    THE VILLA

    - De villa's



    - De badkamers



    - De keukens

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 17:55 ]

    Ik wil wel een vrijgezel meisje als dat kan :3, en een jongen van een koppel?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Omg ik wilde hier nog een topic over maken maar was te lui haha thanks anyway ik zou graag een koppel meisje willen thanks


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Geen guy x guy koppel ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Magari schreef:
    Ik wil wel een vrijgezel meisje als dat kan :3, en een jongen van een koppel?


    natuurlijk!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 20:27 ]

    Ik wil wel een guy van het koppel c;

    edit; mag ik, where are my manners :') <3

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 20:28 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik een meisje van een koppel?

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 20:27 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Wanheda schreef:
    Geen guy x guy koppel ?


    nope, zo gaat de show ook niet, only straight people, sowry (joehoe) best hard tho


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Value schreef:
    (...)

    nope, zo gaat de show ook niet, only straight people, sowry (joehoe) best hard tho


    Hm, dat vind ik echt seksistisch :c
    Dan doe ik niet mee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil een meisje die een relatie heeft.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Value schreef:
    Omg ik wilde hier nog een topic over maken maar was te lui haha thanks anyway ik zou graag een koppel meisje willen thanks


    Ik wacht er echt al lang op, maar het kwam niet dus dacht ik ik maak zelf wel één haha, je staat erbij btw

    Wanheda schreef:
    (...)

    Hm, dat vind ik echt seksistisch :c
    Dan doe ik niet mee.


    het is ook gewoon lastig om te verleiden, maar weet je, er zou gewoon eens en holebi-editie moeten komen (;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wanheda schreef:
    Geen guy x guy koppel ?


    Nope sorry, ik wil het ordinair houden

    Polovina schreef:
    Ik wil een meisje die een relatie heeft.


    Staat erbij :)

    Deze rol heb ik eerder met een RPG gebruikt, maar die is zo goed als dood, en ik vond deze rol zo leuk dat ik haar hergebruik.





    •|Dayana Ismaikovic|•


    Naam: •Dayana (Dah-yah-nah) • Latin for Heavenly.
    •Ismaikovic (Is-mai-koo-vik) • Family name.
    Leeftijd: Dayana is momenteel 22 jaar oud. Ze is geboren op 3 Maart 1993 waardoor haar sterrenbeeld vissen is.
    Karakter: Dayana is een nogal verlegen persoon. Ze maakt niet snel vrienden en is best wel vaak alleen. Dat klinkt nogal naar, maar als ze vrienden heeft gemaakt zijn ze samen wel hartstikke hecht en wie wilt dat nou niet? Dayana is tegenover mensen die ze vertrouwd een aardige, attente persoon die altijd een luisterende oor te bieden heeft. Dayana is tegenover mensen die amper kent nogal stil en rustig. Ze vindt het ontiegelijk moeilijk om contact te maken met andere leeftijdsgenoten waardoor ze vaker geneigd is om zich af te zonderen van de rest. Als iemand dus vrienden zou willen worden met de verlegen Dayana, zou diegene dus een eerste stap moeten zetten, aangezien Dayana dat niet durft.
    Uiterlijk: Dayana heeft aardbeienblonde lokken die vaak aangezien worden als rode lokken. Ze heeft lichte ogen die ze vaak licht omlijnt met wat eyeliner. Ze heeft een ovale hoofd met een roze ondertoon en ze kleurt nauwelijks in de zon en als ze dat doet wordt ze meestal rood. Dayana is niet langste met haar 1.64cm maar ze is zeker ook niet de kleinste. Ze is tenger gebouwd met weinig vrouwelijke vormen en daardoor lijkt ze jonger dan een vrouw van 22, waar ze geen problemen mee heeft.
    Familie: Dayana's familie bestaat uit:
    Marjetka Ismaikovic~ moeder van Dayana, is momenteel gestorven, reden: zie geschiedenis.
    Misha Ismaikovic~ vader van Dayana, is levend, woont met Dayana in Malta.
    Kamilia Ismaikovic~ oudste zus van Dayana, gestorven op 17 jarige leeftijd, reden: zie geschiedenis.
    Ray Ismaikovic~ oudste broer van Dayana, gestorven op 15 jarige leeftijd, reden: zie geschiedenis.
    Valentina Ismaikovic~ jongste zus van Dayana, gestorven op 14 jarige leeftijd, reden: zie geschiedenis.
    Geschiedenis: Dayana kwam ter wereld op 3 maart 1993 als jongste dochter van Marjetka en Misha Ismaikovic in Ljubljana wat ligt in Slovenië. Dayana leefde een rustig leven in de hoofdstad van haar land Slovenië, waar ze nogal trots op is. Dit veranderde op een zomerse dag in 2005, er ontstond een brand in het hotel waar ze overnachten. Enkel Dayana en haar vader Misha Ismaikovic overleefde het ongeluk. Dit ongeluk heeft een grote impact gehad op het leven van Dayana. Ze vertrouwde bijna niemand haar verhaal toe waardoor ze zich depressiever voelde. De depressiefiviteit kwam op een dieptepunt toen Dayana probeerde zichzelf van het leven te beroven. Haar vader Misha, zag dit op tijd waardoor hij haar leven redde. Na deze actie besloot Misha om samen met haar dochter te verhuizen naar Malta, om zo een nieuw leven op te bouwen. Dayana is nog steeds herstellende van haar depressief die haar leven op z'n kop gooide.
    Extra:
    Dayana heeft een relatie met ....
    Ze doet mee aan Temptation Island om aan ....te bewijzen dat ze hem altijd trouw is.
    [/purple]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 20:39 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Super!