• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

Ich liebe dich 27.12.23

Wtf. Waar blijf je? Ik dacht dat je hier die film zou kijken.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Eshkeri schreef:
    Ik ben toch met die ex gaan praten. Het blijkt dat ik toch het een en ander niet verwerkt heb, dat doet pijn. Ik weet het, ik had het niet moeten doen :'C

Dat is waarom ik (het liefst) geen contact meer wil met mijn ex... het doet nog altijd vet veel pijn, maar ik weet dat ik in de shit raak met mezelf als ik weer contact maak en ook daarvan weet ik dat ik er dan niet uit ga komen en wel meer dan alleen psychologische geschrekken nodig zal hebben. Ugh.

[ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 0:05 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Shawn_Mendes schreef:
    (...)

Dat is waarom ik (het liefst) geen contact meer wil met mijn ex... het doet nog altijd vet veel pijn, maar ik weet dat ik in de shit raak met mezelf als ik weer contact maak en ook daarvan weet ik dat ik er dan niet uit ga komen en wel meer dan alleen psychologische geschrekken nodig zal hebben. Ugh.

Het is al 4 jaar geleden, ik dacht er wel overheen te zijn inmiddels :c

26 - 02 - '16

Eshkeri schreef:
    Ik ben toch met die ex gaan praten. Het blijkt dat ik toch het een en ander niet verwerkt heb, dat doet pijn. Ik weet het, ik had het niet moeten doen :'C

Awh ;(

16 - 09 - '17

Shawn_Mendes schreef:
    (...)

Exactly. Daarom doe ik dit ook niet. + Als ik denk aan de dingen die hij me heeft aangedaan, krijg ik meer het gevoel om in zijn ballen te trappen oeps :x Ik verdien wel beter dan hem en jij ook Erieka. Hij heeft toch al een vriendin?

[ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 0:10 ]

Zahara schreef:
    (...)
    Exactly. Daarom doe ik dit ook niet. + Als ik denk aan de dingen die hij me heeft aangedaan, krijg ik meer het gevoel om in zijn ballen te trappen oeps :x Ik verdien wel beter dan hem en jij ook Erieka. Hij heeft toch al een vriendin?

Ja, dat is waar. Ik verlang ook niet naar hem terug, absoluut niet. Het smeet alleen even de keiharde realiteit in mijn gezicht; dat ik van top tot teen bedekt ben met psychologische littekens.

26 - 02 - '16

Ik heb opeens hele rare krassen op mijn rug en ik kan het onmogelijk gedaan hebben, omdat ik er de nagels niet meer voor heb en ik kan er amper bij.. Wtf? Waar the fack heb ik dit vandaan.

Eshkeri schreef:
    (...)

Het is al 4 jaar geleden, ik dacht er wel overheen te zijn inmiddels :c

Dat is zoveel langer dan mij... in 5 maanden of zo, beh. Ik hoop niet dat ik over zoveel jaren nog zoveel last ervan heb. Ik hoop ook dat jij je snel beter gaat voelen.

Ich liebe dich 27.12.23

Go on now go, walk out the door.
    Just turn around now, cause you're not welcome anymore.
    Weren't you the one who tried to break me with goodbye?
    You think I crumble? Did You think I'd lay down and die?

26 - 02 - '16

Janken in de trein? Do or don't? Gelukkig ben ik bijna thuis. Bevestiging dat ik niet meer naar feestjes moet gaan. Of stappen voor that matter.

The truth is out there.

Hawke schreef:
    Janken in de trein? Do or don't? Gelukkig ben ik bijna thuis. Bevestiging dat ik niet meer naar feestjes moet gaan. Of stappen voor that matter.

Awh, Veerle ;(

16 - 09 - '17

Well.. Ik ben weer een dag doorgekomen zonder mezelf weer pijn te doen... Hopelijk ga ik dit volhouden..

— Inner peace, it's hard to find. —

It's my problem, it's my problem — if I feel the need to hide.

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

Thank god voor de extremely knappe vriend van mijn huisgenoot, want hij was het enige wat mij nog een beetje kon opvrolijken vanavond

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Waardeloos.