• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ich liebe dich 27.12.23

    KyloRen schreef:
    (...)
    Wij krijgen dat soort telefoontjes zo vaak, echt heel irritant want daardoor wil ik de telefoon gewoon niet meer opnemen. :'D
    Heb mijn ouders al voorgesteld om de huistelefoon gewoon weg te doen. Want bellen doen we eigenlijk toch alleen nog maar met de mobiel. Maar helaas, de telefoon zit in het Ziggo pakket dus het is dan een beetje zonde om weg te doen... Misschien dan toch verstandig om het telefoonnummer gewoon eens uit het telefoonboek te halen, dat zou kunnen helpen. Hoop ik. God ik neem later nooit een huistelefoon denk ik, krijg je toch alleen maar gezeur met rare nummers die je bellen en mensen die je allerlei dingen proberen aan te smeren.


    Haha, ik ben zo blij dat er bij ons bijna altijd wel iemand anders thuis is die dichter bij de telefoon zit dan ik. Ik vind telefoneren sowieso vreselijk. (krul)
    Ik zag een huistelefoon altijd als zo'n standaard ding dat iedereen moest hebben, maar het is tegenwoordig inderdaad eigenlijk nauwelijks nog nodig. De meeste mensen zijn toch beter bereikbaar op hun mobiele telefoon. Hoewel, ik ben daar de afgelopen dagen ook al twee keer gebeld door een raar nummer dat blijkbaar uit London kwam, maar die oproepen heb ik gemist, dus wie weet wat dat was. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, ik ben zo blij dat er bij ons bijna altijd wel iemand anders thuis is die dichter bij de telefoon zit dan ik. Ik vind telefoneren sowieso vreselijk. (krul)
    Ik zag een huistelefoon altijd als zo'n standaard ding dat iedereen moest hebben, maar het is tegenwoordig inderdaad eigenlijk nauwelijks nog nodig. De meeste mensen zijn toch beter bereikbaar op hun mobiele telefoon. Hoewel, ik ben daar de afgelopen dagen ook al twee keer gebeld door een raar nummer dat blijkbaar uit London kwam, maar die oproepen heb ik gemist, dus wie weet wat dat was. :'D


    Telefoneren vind ik zo naar. Als het niet hoeft, doe ik het ook niet. ;3


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Haha, ik ben zo blij dat er bij ons bijna altijd wel iemand anders thuis is die dichter bij de telefoon zit dan ik. Ik vind telefoneren sowieso vreselijk. (krul)
    Ik zag een huistelefoon altijd als zo'n standaard ding dat iedereen moest hebben, maar het is tegenwoordig inderdaad eigenlijk nauwelijks nog nodig. De meeste mensen zijn toch beter bereikbaar op hun mobiele telefoon. Hoewel, ik ben daar de afgelopen dagen ook al twee keer gebeld door een raar nummer dat blijkbaar uit London kwam, maar die oproepen heb ik gemist, dus wie weet wat dat was. :'D

    Oh ik heb hetzelfde hoor, ik vind bellen ook vreselijk haha. Maar mijn ouders zijn vaak van alles aan het doen in huis en ik zit vaak het dichtst bij dus dan moet ik wel, helaas. :')
    Nouja ik wil ook nog wel eens doen alsof ik het niet hoor als ik een koptelefoon op heb haha.

    Naz schreef:
    (...)

    Telefoneren vind ik zo naar. Als het niet hoeft, doe ik het ook niet. ;3


    Nee, precies. Mensen zeggen altijd dat Whatsapp en computercommunicatie dat belangrijke face-to-face aspect missen, maar dat is bij telefoneren net zo goed waar, en dan heb je nog niet eens tijd om even na te denken over wat je precies zegt. Er is geen backspace knop bij een telefoongesprek. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Brie ziet er echt verwilderd uit... binnenkort maar met haar naar de dierenarts. Meh. :c


    I'm your little ray of pitch black.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Oh ik heb hetzelfde hoor, ik vind bellen ook vreselijk haha. Maar mijn ouders zijn vaak van alles aan het doen in huis en ik zit vaak het dichtst bij dus dan moet ik wel, helaas. :')
    Nouja ik wil ook nog wel eens doen alsof ik het niet hoor als ik een koptelefoon op heb haha.


    Dat is ook altijd een goede tactiek, ja. :'D Al voel ik me achteraf meestal te schuldig om dat te doen, want we krijgen wel veel reclame, maar iets meer dan de helft van de keren is het toch nog familie of mensen die echt iets willen doorgeven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is ook altijd een goede tactiek, ja. :'D Al voel ik me achteraf meestal te schuldig om dat te doen, want we krijgen wel veel reclame, maar iets meer dan de helft van de keren is het toch nog familie of mensen die echt iets willen doorgeven.

    True. Maar mijn familie belt dan meestal een tweede keer direct naar de mobiel van mijn vader of moeder. Dus meestal hoef ik me niet schuldig te voelen. c:

    KyloRen schreef:
    (...)
    True. Maar mijn familie belt dan meestal een tweede keer direct naar de mobiel van mijn vader of moeder. Dus meestal hoef ik me niet schuldig te voelen. c:


    Dan maar gewoon je muziek nog iets harder zetten, ja. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ging ik speciaal voor schermen vandaag nog naar school, omdat het onhandig is om te missen, gaat het niet door (cat). En toen kregen we de keuze tussen naar huis gaan en een andere sport (waarschijnlijk basketbal). Nou, ik zit nu in de bus naar huis omdat ik een afschuwelijke hekel heb aan basketbal.


    Stenenlikker

    Nia schreef:
    Brie ziet er echt verwilderd uit... binnenkort maar met haar naar de dierenarts. Meh. :c

    Ooh, ik dacht dat je het over de kaas had :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jees, wat kan die hond zich aanstellen zeg. Ik even de keuken in broodje smeren, hoor ik plots luid gejank uit de woonkamer. Ik dr heen rennen natuurlijk, ligt meneer gewoon in zn bench en is dr niks aan de hand. Wtf. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    Jees, wat kan die hond zich aanstellen zeg. Ik even de keuken in broodje smeren, hoor ik plots luid gejank uit de woonkamer. Ik dr heen rennen natuurlijk, ligt meneer gewoon in zn bench en is dr niks aan de hand. Wtf. :')


    Dat heb ik al wanneer ik alleen thuis ben met de hond en ik even naar boven ga om mijn camera te halen :'D


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Dat heb ik al wanneer ik alleen thuis ben met de hond en ik even naar boven ga om mijn camera te halen :'D


    Pfff. Alsof ie vermoord werd. Echt wtf gewoon. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omfg neee, ik ga het echt niet volhouden om zo lang niets te kunnen eten of drinken. :c


    Caution first, always.

    Meid, jij hebt echt issues.


    Ich liebe dich 27.12.23