KyloRen schreef:
(...)
Wij krijgen dat soort telefoontjes zo vaak, echt heel irritant want daardoor wil ik de telefoon gewoon niet meer opnemen. :'D
Heb mijn ouders al voorgesteld om de huistelefoon gewoon weg te doen. Want bellen doen we eigenlijk toch alleen nog maar met de mobiel. Maar helaas, de telefoon zit in het Ziggo pakket dus het is dan een beetje zonde om weg te doen... Misschien dan toch verstandig om het telefoonnummer gewoon eens uit het telefoonboek te halen, dat zou kunnen helpen. Hoop ik. God ik neem later nooit een huistelefoon denk ik, krijg je toch alleen maar gezeur met rare nummers die je bellen en mensen die je allerlei dingen proberen aan te smeren.
Haha, ik ben zo blij dat er bij ons bijna altijd wel iemand anders thuis is die dichter bij de telefoon zit dan ik. Ik vind telefoneren sowieso vreselijk.
Ik zag een huistelefoon altijd als zo'n standaard ding dat iedereen moest hebben, maar het is tegenwoordig inderdaad eigenlijk nauwelijks nog nodig. De meeste mensen zijn toch beter bereikbaar op hun mobiele telefoon. Hoewel, ik ben daar de afgelopen dagen ook al twee keer gebeld door een raar nummer dat blijkbaar uit London kwam, maar die oproepen heb ik gemist, dus wie weet wat dat was. :'D
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan