• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Neophema schreef:
    Dishonor on you, dishonor on your cow, dishonor on your whole family!



    HAHAHAHA. Same.


    The truth is out there.

    Dus... je mag de persoon die je stiefvader is voor minstens 10 jaar geen vader noemen? Wat is dat voor bullshit. Laat haar die man noemen hoe ze hem wil noemen. Wat zien jullie alles weer zwart wit, nooit zien jullie iets grijs.

    Zo leuk als je mensen kunt verbazen met iets dat je toevallig wel kunt hehe :Y)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 11:32 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mezelf helemaal de tering in geleerd en wat haal ik? Een 5. Ik kan wel janken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ah, jammer, ik had wel willen slapen vannacht.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb gewoon gefaald. Even groot potje janken. Niemand die het uberhaupt maar iets interesseert.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bleeeh, weer oppassen. Nog even en dat wordt mn bijbaantje buiten mn werk om. Hopelijk niet. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Door deze serie kan ik nooit meer normaal naar dieren kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga die musical straks helemaal meezingen wauw haha.

    Ik ga echt mijn baarmoeder nog eens dichtnaaien. T_T Klaar, ik heb er genoeg van.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mensen die de beginpost niet lezen en gewoon maar wat vragen gaan stellen in het topic. Zo vervelend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    Mensen die de beginpost niet lezen en gewoon maar wat vragen gaan stellen in het topic. Zo vervelend.

    Door mijn bril lijkt het in bepaald licht alsof ik een unibrow heb, dit amuseert mij meer dan het zou moeten voor iemand die al bijna tien jaar een bril draagt.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 14:15 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Mijn definitie van een perfecte middag; zon, kleurboeken, katten en Quizlet <3


    26 - 02 - '16

    De vaste telefoon ging net en er was een vrouw aan de lijn die Engels sprak met een Indiaas-achtig accent en die iets zei over Windows en hackers en malware en toen vroeg naar een of ander license number dus toen heb ik maar opgehangen want wth. Het klonk een beetje te veel als een typisch voorbeeld van een van die telefoontjes die de reden zijn dat mensen je waarschuwen nooit je wachtwoord aan iemand te geven, maar ik ben nu toch een beetje spooked. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    De vaste telefoon ging net en er was een vrouw aan de lijn die Engels sprak met een Indiaas-achtig accent en die iets zei over Windows en hackers en malware en toen vroeg naar een of ander license number dus toen heb ik maar opgehangen want wth. Het klonk een beetje te veel als een typisch voorbeeld van een van die telefoontjes die de reden zijn dat mensen je waarschuwen nooit je wachtwoord aan iemand te geven, maar ik ben nu toch een beetje spooked. :'D

    Wij krijgen dat soort telefoontjes zo vaak, echt heel irritant want daardoor wil ik de telefoon gewoon niet meer opnemen. :'D
    Heb mijn ouders al voorgesteld om de huistelefoon gewoon weg te doen. Want bellen doen we eigenlijk toch alleen nog maar met de mobiel. Maar helaas, de telefoon zit in het Ziggo pakket dus het is dan een beetje zonde om weg te doen... Misschien dan toch verstandig om het telefoonnummer gewoon eens uit het telefoonboek te halen, dat zou kunnen helpen. Hoop ik. God ik neem later nooit een huistelefoon denk ik, krijg je toch alleen maar gezeur met rare nummers die je bellen en mensen die je allerlei dingen proberen aan te smeren.