Square schreef:
De vaste telefoon ging net en er was een vrouw aan de lijn die Engels sprak met een Indiaas-achtig accent en die iets zei over Windows en hackers en malware en toen vroeg naar een of ander license number dus toen heb ik maar opgehangen want wth. Het klonk een beetje te veel als een typisch voorbeeld van een van die telefoontjes die de reden zijn dat mensen je waarschuwen nooit je wachtwoord aan iemand te geven, maar ik ben nu toch een beetje spooked. :'D
Wij krijgen dat soort telefoontjes zo vaak, echt heel irritant want daardoor wil ik de telefoon gewoon niet meer opnemen. :'D
Heb mijn ouders al voorgesteld om de huistelefoon gewoon weg te doen. Want bellen doen we eigenlijk toch alleen nog maar met de mobiel. Maar helaas, de telefoon zit in het Ziggo pakket dus het is dan een beetje zonde om weg te doen... Misschien dan toch verstandig om het telefoonnummer gewoon eens uit het telefoonboek te halen, dat zou kunnen helpen. Hoop ik. God ik neem later nooit een huistelefoon denk ik, krijg je toch alleen maar gezeur met rare nummers die je bellen en mensen die je allerlei dingen proberen aan te smeren.