• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Cas weet mij steeds meer te vermaken, en ik heb echt het idee dat ze tegenwoordig de Destiel slash bans aan het fuelen zijn. Waarom moest je nu gaan slapen? Ik wil meeeeeer... ik wil in plaats van bij seizoen vijf bij seizoen elf zijn. :c

I'm your little ray of pitch black.

Nia schreef:
    Cas weet mij steeds meer te vermaken, en ik heb echt het idee dat ze tegenwoordig de Destiel slash bans aan het fuelen zijn. Waarom moest je nu gaan slapen? Ik wil meeeeeer... ik wil in plaats van bij seizoen vijf bij seizoen elf zijn. :c

Van Supernatural?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Nog 4 dagen om een leuke nieuwe naam te vinden. Ik wil liefst niet nog langer met een kerstnaam rondlopen. Iemand suggesties? :')

What would Emma do?

Kerstdino schreef:
    Nog 4 dagen om een leuke nieuwe naam te vinden. Ik wil liefst niet nog langer met een kerstnaam rondlopen. Iemand suggesties? :')

Feliciasaurus!

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Zahara schreef:
    (...)
    Van Supernatural?

Jup. c:

Wookie schreef:
    (...)
    Feliciasaurus!

Haha, die zou ik moeten nemen! :'D De meest angstaanjagende van al mijn namen tot nu toe...

What would Emma do?

Nia schreef:
    (...)

Jup. c:

Waar ben je precies? Ik ben nu alles opnieuw aan 't kijken (de serie is te verslavend oke, dont blame me) en ik kijk de aflevering 'The Real Ghostbusters'.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Kerstdino schreef:
    (...)

Haha, die zou ik moeten nemen! :'D De meest angstaanjagende van al mijn namen tot nu toe...

Wel een heel leuk idee tho. :')

The truth is out there.

Cleese schreef:
    (...)

Wel een heel leuk idee tho. :')

Ja, maar ik denk dat ik terug ga voor eentje die niemand kan schrijven. :Y)

What would Emma do?

Als ik een mail stuur en ernaar hint dat er sneller gereageerd moet worden als je zulke dingen plant, antwoord dan ook meteen -.-
    Bowlingfeestjes zijn leuk, maar als je bedrijf failliet gaat is het echt niet mijn schuld.

[ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 22:21 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

SonOfGondor schreef:
    (...)

Als je kunt vertellen hoe ik me inschrijf, dan wel.Op Progress zijn ze gesloten, en blijkbaar moet ik op nestor? Maar ook daar is de pagina 'inschrijven kernvakken' leeg. En ik kan ook nergens info vinden over welke kernvakken ik kan volgen.

Volgens mij is kernvakinschrijving pas morgen om 10.00. Ik weet niet waar ik dat document kan vinden, maar ik zal nog eens zoeken

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Zahara schreef:
    (...)
    Waar ben je precies? Ik ben nu alles opnieuw aan 't kijken (de serie is te verslavend oke, dont blame me) en ik kijk de aflevering 'The Real Ghostbusters'.

Wij zitten bij 'Point of No Return', enkele afleveringen verder. c: De serie is ook verslavend, haha. Al moet ik wel toegeven dat ik nog nooit zo ver ben gekomen met kijken, dus dit zijn afleveringen die ik nog nooit heb gezien.

Dusss gestopt met studie maar ik krijg wel eindelijk een psych
    Dit is een mooie drastische verandering om mijn 2016 mee te beginnen

i put the fun in funeral

Theroux schreef:
    (...)

Volgens mij is kernvakinschrijving pas morgen om 10.00. Ik weet niet waar ik dat document kan vinden, maar ik zal nog eens zoeken

10 uur? Oh no, dan zit ik nog bij rijles. Alle leuke zullen dan al wel zijn ingepikt.

Rest in Peace, Son of Gondor

Zoveel cover-aanvragen en aldfjsdf mijn vingers jeuken om ze allemaal te maken, maar mijn ogen beginnen onderhand iets té veel te wennen aan dit laptopscherm.