• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Audacity schreef:
    Dusss gestopt met studie maar ik krijg wel eindelijk een psych
    Dit is een mooie drastische verandering om mijn 2016 mee te beginnen

wow je hebt het gedaan. Hoe reageerden je ouders?

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

SonOfGondor schreef:
    (...)

10 uur? Oh no, dan zit ik nog bij rijles. Alle leuke zullen dan al wel zijn ingepikt.

Oh damn, dat is vervelend. Zeker als je nog niet echt weet wat je wil, anders had je iemand kunnen charteren om je in te schrijven

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Shane. Fucking, Taylor. Op. TV. Met. Ben. Barnes.

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Theroux schreef:
    (...)

Oh damn, dat is vervelend. Zeker als je nog niet echt weet wat je wil, anders had je iemand kunnen charteren om je in te schrijven

Ik kan niet eens vinden welke er zijn, anders had ik misschien geweten. Heeft iedereen een mail gekregen die ik niet heb, ofzo? I'm so confused

Rest in Peace, Son of Gondor

SonOfGondor schreef:
    (...)

Ik kan niet eens vinden welke er zijn, anders had ik misschien geweten. Heeft iedereen een mail gekregen die ik niet heb, ofzo? I'm so confused

hmm, ik kan ook niks vinden en ik weet ook niet meer waar ik dat document heb gezien waarmee ik mijn kernvak heb uitgekozen begin dit jaar.

Hoe kan ik ooit slapen als hij telkens in mijn hoofd aanklopt en zich er nestelt in mijn creatief ingerichte REM-gebied?

Ich liebe dich 27.12.23

SonOfGondor schreef:
    (...)

Aaah Marleen, Ocasys is je beste vriend. Klik

Theroux schreef:
    (...)

hmm, ik kan ook niks vinden en ik weet ook niet meer waar ik dat document heb gezien waarmee ik mijn kernvak heb uitgekozen begin dit jaar.

Er staan titels in progress, maar verder geen info. Er is wel één die me interessant lijkt, maar wat als die door Collenteur gegeven wordt ofzo? En hoe werkt charteren? Never mind, ik heb geen vrienden op de universiteit

SonOfGondor schreef:
    (...)

Er staan titels in progress, maar verder geen info. Er is wel één die me interessant lijkt, maar wat als die door Collenteur gegeven wordt ofzo? En hoe werkt charteren? Never mind, ik heb geen vrienden op de universiteit

Ik weet niet of je het hebt gezien, maar ik heb hierboven een link gezet. Ik denk dat die je wel kan helpen.

Dit wordt een nacht vol met pijn.

"Ignite, my love. Ignite."

Theroux schreef:
    (...)

Ik weet niet of je het hebt gezien, maar ik heb hierboven een link gezet. Ik denk dat die je wel kan helpen.

How did I not see that? Ik heb mijn droomcollege gevonden, maar nu nog een manier vinden om me op tijd in te schrijven.

SonOfGondor schreef:
    (...)

How did I not see that? Ik heb mijn droomcollege gevonden, maar nu nog een manier vinden om me op tijd in te schrijven.

Hou er rekening mee dat je twee keuzes moet invullen op dat formuliertje, dus dat je er nog even een moet kiezen die wel accepte is. Als je me vertrouwt zou je me je studentnummer plus wachtwoord en je twee keuzes toe kunnen sturen. Dan schrijf ik je in om vijf over tien ofzo, gelijk nadat ik mezelf voor een scriptieintervisiegroep heb ingeschreven.

Theroux schreef:
    (...)

Hou er rekening mee dat je twee keuzes moet invullen op dat formuliertje, dus dat je er nog even een moet kiezen die wel accepte is. Als je me vertrouwt zou je me je studentnummer plus wachtwoord en je twee keuzes toe kunnen sturen. Dan schrijf ik je in om vijf over tien ofzo, gelijk nadat ik mezelf voor een scriptieintervisiegroep heb ingeschreven.

Oké, ik stuur je een pb.

Ah, found my muze! :Y)

What would Emma do?

Kerstdino schreef:
    Ah, found my muze! :Y)

dit maakt me nieuwsgierig