• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sherrinford schreef:
    (...)
    On-weer-staan-baar.
    Bij mij gaat het helaas zo:


    "Hey (wbw)- oKAY DOEI"


    Ik bak er niets van. Ik sta op een afstandje vaak ongemakkelijk te glimlachen, like this:



    Om vervolgens zo ver mogelijk bij mensen uit de buurt te blijven.


    26 - 02 - '16

    Eten weggooien voelt slecht. Gelukkig was het niet zo veel

    Sherrinford schreef:
    (...)
    On-weer-staan-baar.
    Bij mij gaat het helaas zo:


    "Hey (wbw)- oKAY DOEI"


    This :')

    Ik word nog gek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sherrinford schreef:
    (...)

    Je kunt altijd dit proberen: Hey (wbw)(wbw)(wbw)
    Succes gegarandeerd. Kortom; ik faal er ook in..


    Hahahahaha, you made me laugh. Even though I'm sad 'cause the conversation is borig asf.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Oh shit, oh shit. Ik ben zoooo slecht in internetflirten.


    I know the feel.


    kindness is never a burden.

    Als je nu niet gaat leren fucktwat mag je geen Sherlock zien. Denk je dat dit gaat helpen? Lmao. Ga leren asshole.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    10. Stress vermijden = darmproblemen voorkomen

    Het klinkt wellicht cliché, maar stress is echt van grote invloed op je lichaam; met name op je darmen. Als jij veel stress ervaart, dan is de kans groot dat je te kampen hebt met darmklachten. Probeer overmatige stress daarom te vermijden om darmproblemen te voorkomen!


    Well, screw you! Als ik mijn stress zou kunnen regelen, zou ik geen stress hebben. Gaaaawd. Stress reduceren. Zeg dat vooral tegen 'n student in d'n blok!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    That actually kinda hurt.


    kindness is never a burden.

    hahahahahaha ik weet niet of dit vlees te rauw is om te eten, maar ik doe gewoon waar ik zin in heb want ik geef geen fuck om mezelf, en wel om rood vlees


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het is op het punt gekomen waarop alles me zo chagrijnig maakt dat ik nog liever aardrijkskundehuiswerk maak, woah. :'D ajuu, tijd voor productiviteit


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En de hoofdpijn aanvallen zijn weer terug.. Fijn.. En die stress die ik daarnaast heb helpt er ook niet echt mee. Kut school, kut leven.. Zou nog liever alles stoppen om eerlijk te zijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Theroux schreef:
    hahahahahaha ik weet niet of dit vlees te rauw is om te eten, maar ik doe gewoon waar ik zin in heb want ik geef geen fuck om mezelf, en wel om rood vlees


    Marge, ga dat vlees verder bakken jij.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    OMG OMG OMG. Ik heb twee uur lang naar een liedje gezocht en ik heb hem eindelijk gevonden! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.


    26 - 02 - '16

    Theroux schreef:
    hahahahahaha ik weet niet of dit vlees te rauw is om te eten, maar ik doe gewoon waar ik zin in heb want ik geef geen fuck om mezelf, en wel om rood vlees


    Rood vlees mag je rood eten, ja. Als het maar goed verwarmd is en je er genoeg kruide. Op doet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.