• Scatterzz<3
    Ik eb een vraagje voor jullie waar denk ik allee Belgen op kunnen antwoorden but what ever. Here we go.
    Is hier al iemand naar een concert van Zornik geweest? Zojah, kan je op deze vraag antworden: Moetje by hun concerten er ook uren op voorhand gaan staan of 2á 3 uurtjes maar, en dan sta je tóch nog ergens vanvoor?

    Al erg bedankt!
    xoxo'x3

    Oow nou, die 11 kijkers zijn bedankt om een reactie ofsoo achter te laten >,<

    Ik wil best een reactie achterlaten, maar ik ken die gasten niet eens ><


    Bored.

    Ik wil je wel helpen, ma ik ben nog nooit geweest .. Mocht niet van mijn ouders -.-'


    The aliens are attacking from mars! ö

    toch bedankt =D

    sorry geen idee :O ik ga opzoeken wie ze zijn :Y)


    Nvt

    Nog nooit geweest. Ik woon ook in NL. Maar Zornik is cool n.n


    bla bla bla

    Maar WeAreONE kan hier op antwoorden maar ze komt niet x]

    Ik wou dat ik jou het kon zeggen maar jmmr genoeg mag dees kind niet naar een concert van hun.

    Nog niet naar een concert van hun geweest, maar ze zijn wel goed!

    Ik ben nog niet naar een concert van hun geweest . Maar ze zijn wel goed : )


    Listen to what we're not saying..

    Ik heb ze alleen nog maar op de TMFawards gezien en WB samen met Tanya(weareONE)en Britt(DuckyDuck) maar dat is niet hetzelfde als een echt concert van hun.Maar ik denk dat je wel op voorhand zult moeten komen om vooraan te kunnen staan.Is dat niet met alle concerten zo ?


    The soul needs autumn.

    Ik heb ze alleen nog maar op de TMFawards gezien en WB samen met Tanya(weareONE)en Britt(DuckyDuck) maar dat is niet hetzelfde als een echt concert van hun.Maar ik denk dat je wel op voorhand zult moeten komen om vooraan te kunnen staan.Is dat niet met alle concerten zo ?


    Neej want mijn zus is naar Snoop Dgg geweest en daar konden ze meteen binnen&& stonden ze helemaal vanvoor.

    Djezus wil en nu nimand antwoorden?

    Maar WeAreONE kan hier op antwoorden maar ze komt niet x]

    Jaja, ik heb geantwoord he.
    Wanneer is dat concert eigelyk ? (':
    xx


    Some people make the world special just by being in it