Theroux schreef:
(...)
wat voor magisch vak is dat?
Aan de ene kant is er een internetcursus Zweeds, wat wel leuk klinkt, want zonder vaste collegeuren kun je dat zelf invullen, en aan de andere kant is er een vak over mythologie dat maar één hoorcollege per week heeft, als ik het goed begrijp, en dat klinkt zo interessant, wow. Het is dus niet eens alleen zo dat ik moeten kiezen óf een extra vak erbij echt een goed idee zou zijn, maar ook nog wat ik dan zou willen doen, miep.
SonOfGondor schreef:
(...)
Psst, check je mail. Ik hoorde dat sommige colleges niet door gaan.
Ik ben er inmiddels al achter dat mijn college inderdaad niet door ging! Dat was niet eens vanwege de sneeuw, maar het is toch wel erg fijn, als ik zo uit het raam kijk. :'D
ElfLord schreef:
(...)
HAHAHA you just made my day. :'D
Neee, Chevy en ik kunnen niet zo goed met elkaar overweg. Althans, hij is me aan het stellen door me doelgericht te bijten en uit te proberen tot hoe ver ie bij me gaan kan, en ik vind het moeilijk om daarmee om te gaan. Dus wordt het puppycursus. xd
Ah, dat klinkt logischer. Als hij je bijt is dat inderdaad iets wat je hem zo snel mogelijk af moet proberen te leren, dat klinkt logisch, zeker met hoe groot je zei dat hij zou worden. Hopelijk helpt puppycursus! En hé, meestal doe je dat soort dingen in groepen, dus dat betekent meer puppy's om je heen? Win-win.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan