• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat is dit irritante gezoem steeds? Heeft mijn zusje haar vibrator nog aan staan ofzo (just kidding) ?
    Maar wel fijn dat er eindelijk sneeuw ligt en blijft liggen (:

    // En daar heb je mijn tante met nichtje ook weer. Lang niet gezien zeg! Gister nog! Mag ik please please een keertje slapen tot mijn wekker gaat?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 9:55 ]

    School begint en gelijk weer slecht geslapen .


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo, giga verslag twee keer uitgeprint (wat een papierverspilling) en op drie manieren ingeleverd. En nu heb ik de hele dag niets meer te doen op school... nuttig. Not.

    Het voelt echt alsof ik mijn hele leven aan het verkloten ben. Echt handig dit. Rot rooster.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 10:45 ]


    Caution first, always.

    Zo veel zin in dit weekend. Alleen maar vlinders. Ahaha. Zo erg dit. Maar voor nu eerst real life en mezelf streng toespreken dat mijn gezondheid dit weekend niet mag kloten want anders vergeef ik mezelf dat niet.


    The truth is out there.

    Zit zo niet lekker in mijn vel vandaag..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Funny.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1e uur van het gehele jaar, shuttle run test. Of course ._.

    En mn pink doet pijn. Dat zint me totaal niet.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 11:18 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vandaag beginnen de schoolexamens en wat doe ik? Ik ga voor het eerst in een maand lang aan een ORPG schrijven. Holy fuck, Lieke, wat ben je aan het doen :')

    Gosh wat is het koud. En de sneeuw kraakt :3

    Ugh, vier tussenuren is echt een ramp. Hoe zet ik mezelf aan het werk?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Gratis beagle pups, te fack. Ze lijken me op de foto toch echt té jong om nu al mee te mogen naar een nieuwe eigenaar. D: weeiirddd dit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Om vier uur moet ik op de fiets naar Groningen en het begint alsmaar harder te sneeuwen. Zo kom ik echt nog aan dat sneeuwvrij. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo naar huis lopen vanaf het station... in mijn zomerjas. Ik heb hier niet goed over nagedacht. :')

    Dat moment dat de hond onder de kerstboom ligt en je hem moet paaien met een half nieuwjaarsrollertje, omdat hij anders niet blijft liggen :W


    26 - 02 - '16