First of all: de berichten zijn niet in een volgorde van leuk naar minder leuk o.i.d. het liefst zou ik iedereen bovenaan zetten, maar ik moet toch ergens beginnen c;
Evelien/
Silberhaus: Ik bewonder je creativiteit en de moed om toch door te gaan wanneer alles tegenzit. Je geeft niet op en dat maakt dat ik je zo bewonder. Je bent een prettige persoon om mee te praten en erg gezellig. Ik hoop dat ik je ooit zal meeten, want ik vind je echt ontzettend aardig. Ik mag dan niet veel berichten sturen, maar ik ben blij dat we vrienden zijn! Ik wens je een goed jaar toe het komende jaar, toppertje! C:
Yolanda/
Dorneget: Wat ben jij een toffe meid! Ik ben naar je meeting geweest en je bent in het echt net zo tof als op het forum. Ik vond het super gezellig en ik vond het ook heel tof van je dat ik een kerstkaartje van je kreeg. Je bent echt een schat! Ik wens voor jou het aller beste in het nieuwe jaar!
Ook hoop ik van jou nog veel foto's te zien van Bambi, je nieuwe boog en nog veel leuke topics! En dat we nog een keer afspreken, of course C:
Jarne/
Debbaut: Ik vind je een hele aardige persoon. Je doet altijd je best om er een gezellige sfeer in te houden en nu heb je ook een plek in de crew, waarvan ik vind dat je die écht verdient hebt. Ik durf te wedden dat je een goede moderator gaat zijn de komende tijd. De sfeer op het forum gaat er ook op vooruit en dat is ook aan jou te danken. Je maakt leuke topics over van alles en nog wat, achtbanen/quizletavonden etc. Blijf vooral doorgaan met die topics! Ik hoop jou nog langere tijd op Quizlet te mogen zien en dat het volgende jaar een goed jaar voor je mag zijn. C:
Kelly/
Jonty: Je bent een sprankelende persoonlijkheid op dit forum. Ik vind het mooi als je - je foto's deelt van nieuwe kleding, je honden, je kat Chester en je kat Goofy (ik volg hem ook op Facebook, gheheh). Blijf vooral doorgaan met die foto's en topics die je maakt! Ook wil ik je graag een hart onder de riem steken, gezien hetgeen dat ik las in het ljh-topic. Als je wil praten; ik ben er! Ik wens je het aller beste voor het komende jaar en ik hoop dat het een goed jaar zal zijn. C:
Sylvie/
Thominho: We zouden echt eens moeten meeten, haha. Ik mis soms de gesprekken wel over de Sims. Ook al speel ik het maar weinig, ik vond het grappig om alle grappige Simacties met je te delen. Verder wens ik je plezier toe in de crew, nu je moderator bent geworden. Ik weet zeker dat ze aan jou een goede hebben gekozen. Well, what more to say? Ik hoop dat het komende jaar een goed jaar voor je zal zijn en dat we nog lang contact houden C:
Nana/
Nakotak: Wat heb ik uitgekeken naar de dag om jou te ontmoeten en het was het volledig waard. Je bent een toffe persoon wat je fijn mee kan praten en veel mee kan lachen. Ik hoop je nog een keer vaker te zien, ondanks dat we ver van elkaar af wonen. Ook moeten we nodig weer een match League of Legends gaan spelen! Je vintage foto's hoop ik ook nog veel terug te zien het komende jaar. Ik wens je een fijn 2016 toe! C:
Natascha/
Vikings: Als ik iets tof vind, is dat je schrijft en ook tips met ons deelt. Je schrijft ontzettend goede verhalen en je hebt een hele goede schrijfstijl, iets waar ik soms nog wel een jaloers op ben, en je bent een leuke meid. Ik hoop nog veel van je verhalen terug te zien op deze site; ik blijf in ieder geval trouw doorlezen, gheheh. Ik wens je een fijn jaar toe, het komende jaar! C:
Jolijn/
SPECS: Het lijkt me echt leuk om jou een keer in het echt te ontmoeten. Je valt op het forum op doordat je alles met een roze kleur neerzet en daar herkende ik je aan. Ik weet nog wel dat heel Quizlet in rep en roer was toen jij je username veranderde, haha. Ik hoop je nog vaak te zien op dit forum en dat we nog een keer gaan meeten, lijkt me echt leuk! Ik wens je een goed 2016 toe! C:
Laura/
Elvenking: Wauw, mag ik even zeggen dat ik jaloers ben op jouw creativiteit? Je schrijft awesome verhalen en je maakt schitterende covers. Blijf er vooral mee doorgaan, want volgens mij word je hier onmisbaar. Ik wens je een ontzettend goed 2016 toe! C:
Lotta/
Bat: Ik vind het immens knap hoe goed jij de Nederlandse taal beheerst, daar ben ik stiekem wel wat jaloers op. Ik wens je een voorspoedig 2016 toe! C:
Xanthe/
Kirstein: Je bent echt een aardige meid en ik vind de foto's die je van je kat post altijd super leuk. Blijf daar vooral mee doorgaan, en ook in de spamtopics (als die nog leven) want dat vind ik echt gezellig. Ik wens je een geweldig jaar toe! C:
Siwon: Je bent een geweldige meid. Je moet alleen niet zo onzeker zijn over jezelf, want dat is nergens voor nodig. Ik wens je een ontzettend goed jaar toe! C:
Emma/
Krull: Ik vind je een onwijs aardig persoon. Je bent ook nog eens ontzettend creatief en bent er altijd voor me geweest als ik onduidelijkheden had op het forum, bedankt daarvoor! Ik wens je een geweldig nieuw jaar toe! C:
Groetjes van Pim en mij!
NOTE: Er komt nog meer bij, ik ben nog lang niet klaar