Debbaut schreef:
~ Erica // Scandal
Erica, ik denk dat het sinds dit jaar is dat we echt veel met elkaar praten?
Ik wil je bedanken omdat ik altijd mijn ei bij jou kwijt kan en omdat je me met veel dingen wilt helpen.
Ik ben niet zo goed met veel woorden, en dat zal je ook wel bij de rest merken, maar ik ben echt blij dat wij zoveel met elkaar praten en dat je er als volwassen vrouw geen last van hebt dat een puberjongen van 16 je soms lastig valt met zijn gedoe.X)
Vorig jaar volgens mij ook, maar niet zo frequent of stalkerig.

Ik sta altijd voor je klaar en het maakt niet uit hoe laat het is! Het leven is soms niet even gemakkelijk en dan is het leuk dat je met iemand erover kan praten. Ik wil zeker die gesprekspartner zijn. ^^
Ik zeg misschien wel dat ik 22 ben, maar wie weet.

Ach, wie maak ik wat wijs. Je hebt me al een aantal keren gezien op meetings, haha. Ik ga met veel plezier met je om! En sinds kort heb ik reden te meer nu je moderator bent! 2 vliegen in 1 klap! Boem!
Pissarro schreef:
Erica (Scandal):
Reuzebedankt voor alle hulp die je ons geeft/hebt gegeven als heel nieuwe en iets minder nieuwe bemiddelaars. Ik ben onder de indruk van je professionaliteit en hoe je altijd komt met andere invalshoeken. Dat waardeer ik echt enorm!
Dat is zeker met alle plezier gedaan! Ik adviseer maar al te graag. Op mij mag je altijd rekenen als je even zelf niet meer weet hoe je het het beste kan aanpakken! Bekijk mij maar als een vervang-Nana.
Utahraptor schreef:
Erica/Scandal - Ik heb de laatste weken het geluk gehad om geregeld met je te kunnen praten, over allerlei verschillende onderwerpen. Waar het ook over gaat, je bent altijd vriendelijk en ik vind het echt leuk om te chatten. Ik hoop jou en ook de anderen van het team beter te kunnen leren kennen volgend jaar!
We hadden inderdaad wel enkele leuke gesprekken! Het gevoel is ook zeker wederzijds! Op naar nog zulke leuke gesprekken en hopelijk binnenkort nog eens een crewmeeting!
Vikings schreef:
Emma (Krull), Erica (Scandal) en Inge (Square)
Ik denk dat Quizlet zonder jullie zou instorten. Jullie steken echt ongelofelijk veel tijd in de website en ik heb voor jullie alle drie heel veel respect. Jullie geven echt het gevoel naar anderen te luisteren en zaken altijd vanuit meerdere perspectieven te bezien. Daarnaast vind ik dat jullie stuk voor stuk het talent hebben om dingen heel helder te verwoorden, wat zeker fijn is. Inmiddels heb ik jullie alle drie ontmoet en ook in ‘real life’ zijn jullie hele fijne personen om gesprekken mee te voeren. Onwijs bedankt voor alles wat jullie voor deze site doen, want ik denk dat heel veel mensen dat niet inzien.
Wat lief! Ik steek met veel plezier energie in Quizlet. Q is mijn leuke dubbelleven! Ik denk wat je beschrijft over ons ook zeker van toepassing is op jezelf! Je hebt zelf ook altijd leuke nieuwe ideeën of andere insteken én durft het nog eens te zeggen. Dat apprecieer ik zeker!
Ik vond de crewmeeting echt superleuk en ik wil daar zeker een herhaling van in 2016!
Nakotak schreef:
Erica/Scandal en Erieka/Roxette zijn awesome dus een vernoeming is wel op zijn plaats.
I know. Hopelijk tot op GMM!
Ledecky schreef:
Erica/Scandal
Je bent echt ontzettend lief en staat altijd voor iedereen klaar. Het is fantastisch om telkens weer te zien hoe je net zo gepassioneerd bent door dat kayakken, als ik door zwemmen. Telkens ik in Geel ga zwemmen, denk ik aan jou. c: Prettig 2016, Erica. (:
Haha, 2 sportieve meiden! Als je nog eens in Geel komt zwemmen, mag je altijd iets laten weten. Als ik zelf niet in op kayakweekend ben ofzo, kom ik wel eens supporteren! Alhoewel, dat komt misschien creepy en stalkerig over. :')
Oh mannen, ik verschiet er van hoe vaak ik genoemd ben. Dat had ik eigenlijk echt niet verwacht. Al die berichten raken me echt diep. Daardoor heb ik nog extra goesting om mezelf in te zetten voor Q!
Maar ik ben echt slecht in dit soort dingen. Ik vergeet altijd wel iemand. Ik sla de mensen die hierboven staan ook even over.
Let's try.
Emma/Krull:
Nu de laatste tijd chatten we wat minder, maar in 2016 zal daar vast terug verbetering in komen. Daar kijk ik zeker naar uit. Ik vind het altijd fijn met jou, maar we zijn van aard ook uit hetzelfde soort hout gesneden. Dat maakt dat als de een met een idee komt, de ander meteen kan aanvullen of dat we steeds dezelfde dingen opmerken en het ook vaak over eens zijn. Ik vind het zo fijn dat we elkaar zo goed begrijpen! Dat is ook zeker een sterkte van jou: moeite doen om begrip te brengen voor anderen en jezelf in diens situatie inleven. Je bent top!
Aan de oude mods:
Ik heb een aantal keer al gedacht dat de groep waarin we momenteel zitten een zeer goede groep is. Vlak voor de nieuwe mods aangeworven zouden worden, voelde ik echt dat we een sterk team waren. Met dit team zou ik zeker nieuwe mods willen opleiden en er zeker van zijn dat iedereen hierin goed werk zou leveren. Ik ben echt superblij met jullie en ik vind het fijn dat ik jullie allemaal stuk voor stuk, maar ook als team kan vertrouwen. Dat geeft me het gevoel dat Quizlet in goede handen is!
Aan de nieuwe mods:
Ik hou van jullie enthousiasme, jullie leergierigheid en jullie professionaliteit. Moest ik de fakkel willen doorgeven, dan zou ik dat met plezier doen. Bedankt voor alle energie die jullie nu in Quizlet steken!
Aan de crew:
Ondertussen zijn we met een grote groep crew en dat is echt super! Ik wil jullie bedanken voor jullie inzet voor Q het afgelopen jaar, hoe kort het misschien ook nog maar is. Op naar nog een jaar van samenwerking! Ik verlang naar nog meer crewmeetings. Die in november vond ik top en ik ben blij dat ik daarvoor helemaal naar Nederland ben gereisd! Om te eindigen met een Vlaamse quote: "Ik ben blij dat gij in mijn team zit!"
Aan iedereen:
Ik wens jullie allemaal prettige feestdagen en een gelukkig nieuw jaar. Hopelijk worden jullie brievenbussen overstelpt met beste wensen kaartjes en zoniet, dan mag je mij altijd contacteren! Ik wens jullie een leuk jaar op Quizlet tegemoet met vele leuke quizzen, stories, gedichten, lijstjes,... Hopelijk mogen al jullie Q-dromen waarheid worden! De beste wensen!
[ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 20:37 ]
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury