Gabs Durmmels.
Lieve kloji, wij zijn dit jaar echt geweldig naar elkaar toe gegroeid en ik zou op dit moment niet weten wat ik zonder jou in mijn leven zou moeten. Als er iets aan de hand is ben jij eigenlijk de persoon die het als eerste weet, dat zegt al heel wat. Je bent een geweldige vriendin en ik zou me geen betere kunnen wensen. We hebben zoveel leuke dingen samen meegemaakt en aankomend jaar gaan we nog veel meer geweldige dingen mee maken. Sowieso moeten we nog een keer terug naar Dortmund, want dat was een van de hoogtepunten van dit jaar. Voor mij tenminste.
Ook moet ik je natuurlijk even bedanken voor het feit dat ik nu voetbal zo leuk vind, want kom op, wie had een half jaar geleden gedacht dat ik 90 minuten stil voor de tv kon zitten en naar een wedstrijd zou kijken? Juist, niemand. Maar door jou ben ik de sport gaan waarderen en het is echt geweldig. (De voetballers ook niet te vergeten natuurlijk.) Ik kijk er heel erg naar uit om je volgende week weer te zien, want ik weet zeker dat we het jaar daarmee perfect gaan afsluiten. Ik hou ontzettend veel van je en ik hoop dat we nog heel lang vriendinnen mogen blijven, mevrouw Hummels. <3
Esmée Linctavia.
Lieve Es, jij bent mijn Sterek buddy. Altijd als er iets is met Sterek kan ik er met jou geweldig over fangirlen, Sterek is ons ding en ik vind het altijd super leuk om er over te praten. (Ooit gaan we de Sterek story schrijven, though.) Ook heb ik het gevoel dat wij dit jaar betere vriendinnen zijn geworden. Ik hoop dat we in 2016 nog zulke goede vriendinnen zullen blijven en dat we heel veel gaan meeten. <3
Sarah Lexipedia.
Lieve Saarsel, wij hebben dit jaar dan misschien niet zo heel veel met elkaar gepraat, toch heb je voor altijd een speciaal plekje in mijn hart en vind ik het geweldig dat we nu weer wat meer met elkaar omgaan. Ik hoop dat we in 2016 wat meer met elkaar gaan praten dan dit jaar, dat zou geweldig zijn. <3
Gabriële Valverde.
Lieve Gab, ook al ben je niet meer actief op Q, toch wil ik je bedanken voor je geweldige vriendschap. Op app praten we nog dagelijks met elkaar en dankzij Q was er nooit zo'n mooie vriendschap ontstaan. Je bent geweldig. <3
Noek Whittle.
Lieve Noekie, jou ken ik al zolang dat het eigenlijk raar zou zijn als we opeens niet meer met elkaar zouden praten. Ik zou me dan ook niet kunnen voorstellen hoe dat zou zijn. Wij denken vaak over alles hetzelfde, dat maakt misschien wel dat we zo goed met elkaar kunnen opschieten en je bent een geweldige, gekke, lieve, vriendin en ik hoop dat ik je nooit kwijt raak. In 2016 hoop ik dat we nog steeds zulke goede vriendinnen blijven en vaak gaan meeten met elkaar. <3
Voor de rest wil ik alle personen bedanken die ik dit jaar niet zo heel vaak heb gesproken, maar waar ik nog altijd graag mee praat: Aesthetiek, Phoebus, Ledecky, Pizzaburger, Mallory en Memoria. <3
En de fantastische mensen die ik heb leren kennen dankzij de Q whatsapp groep, ik zou niet weten hoe mijn leven zonder hun zou moeten zijn: Hemmingz, Infrared, Langenheim, LostToTheSmut, STYLINSANE, Hamily, Colossus, Ross en MumpSimus. <3
Even een speciaal bedankje voor Kisha Monks en Laurianne itsmagicc, ik keek heel erg tegen jullie op en had nooit gedacht dat we zulke goede vriendinnen zouden worden. Ik vind het echt fantastisch en jullie zijn geweldig. <3
Ook een berichtje aan alle personen die ik niet meer spreek door dingen die er gebeurd zijn het afgelopen jaar, van sommige vind ik het heel jammer en ik hoop dat mocht je dit lezen je weet dat het over jou gaat. Hopelijk krijgen jullie ook een prachtig 2016.
[ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 22:07 ]
stay safe because I like being alive at the same time as you