Excuses voor deze megalange lijst, maar er zijn gewoon te veel lieve mensen op Q.
Evelien (Morse)
Als ik blij ben dat ik iemand hier heb leren kennen dan ben jij het wel. Je bent niet alleen een gigantisch goede schrijfster wier verhalen ik met het grootste plezier lees, maar je reacties op mijn verhalen maken altijd mijn dag goed. Verder vind ik je gewoon een ontzettend leuk mens, met heerlijke humor en een enorme goeie smaak voor films en series.
Volgens mij zijn onze FB-gesprekken altijd totally random, maar ik heb het gevoel dat ik altijd over van alles met je kan praten. Het is echt huilen dat je zo ver weg woont, maar ik ben blij dat ik je dit jaar in het echt heb mogen zien en ik hoop dat het in 2016 wat vaker gaat gebeuren. Hopelijk kunnen we dan ook serieus samen aan een boek gaan schrijven, want ik vind dat echt tof en ik vind dat we dat echt moeten gaan doen. ^^
Leah (Laleah)
Ook jou heb ik dit jaar veel gesproken en je eveneens voor het eerst ontmoet. Ik vind het heel mooi te zien hoe jij groeit in je schrijven, ik weet zeker dat de wereld nog wat van jou gaat horen als je deze weg blijft bewandelen. Ik vind het mooi dat je altijd voor iedereen klaar staat en iedereen wil helpen, zoals ook te zien is aan het ‘vertrouwenspersonen’ initiatief dat je hebt gestart. Je bent echt een topper!
Lynn (NinielBlack)
Voor mijn gevoel ben jij een van de eerste met wie ik voor een langere tijd contact onderhield op Quizlet. Je bent altijd enthousiast en geïnteresseerd, altijd in voor wat nieuws. We spreken elkaar de laatste tijd niet meer zo heel erg veel, maar ik zal me altijd verbonden met je voelen door onze Tolkien obsessie. Ik vond het geweldig dat je afgelopen april helemaal naar Nederland reisde voor de Hobbit-marathon en ik hoop dat we elkaar komend jaar nog eens kunnen zien. Ik vind het heerlijk dat je altijd jezelf bent en je niet druk lijkt te maken om wat anderen van je denken. Ik respecteer jou echt enorm.
Lieke (Trees)
Naar mijn idee heb ik je dit jaar beschamend weinig gesproken, wat ongetwijfeld te wijten is aan mijn talent om gastenboekberichtjes vergeten te beantwoorden. Ik weet dat het niet al te best met je is gegaan het afgelopen jaar, maar toch vind ik je vaak overkomen als een positief persoon. Ik vind het bijzonder dat ons leeftijdsverschil van toch zeker tien jaar nauwelijks te merken is als ik met je praat en ik hoop je komend jaar weer eens te kunnen zien. (:
Anna (Starlord)
Wat een bezige bij ben jij! Je zet je ontzettend in voor Quizlet door het Wordwar topic, je moderatorschap en je deelname aan SOTY. Je hebt een ontzettende prestatie geleverd door Schimmenspel toch nog af te ronden en daarmee heb je toch de wedstrijd gered, waar ik je ontzettend dankbaar voor ben. Daarnaast lever je prachtig werk voor de Q-magazine en ben je een heel fijn persoon om mee samen te werken. Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen en daarnaast vind ik je gewoon een heel leuk en gezellig persoon. Hopelijk heeft 2016 wat minder tegenslagen voor je in petto, want wat minder roering zou je denk ik goed doen!
Belle (Therizinosaurus)
Het lijkt alweer een hele tijd geleden dat ik jou gesproken heb! Ik vind je een hele leuke en gezellige meid. Het was leuk om je een paar keer bij Elfia te zijn tegengekomen en daarnaast delen we natuurlijk een onvergetelijke herinnering omdat we samen naar Sabaton zijn geweest. Hopelijk staan Alestorm en Sabaton ook nog steeds bij jou op de planning, zou tof zijn om je daar weer te zien!
Kelly (Jonty)
Een erg flitsende start hadden wij niet, maar ik ben blij dat we elkaar toch een tweede kans hebben gegeven. Ik zal jou eeuwig dankbaar blijven omdat het toch door jou is geweest dat ik the 100 ben gaan kijken en het is nu zeker een van mijn meest geliefde series geworden. Ik vind je verder een hele gezellige, nuchtere meid en het was leuk om je bij Nikki’s Halloweenfeestje voor het eerst in het echt te ontmoeten. Ik hoop dat het komende jaar ook jou wat beters gaat brengen, wat dit was niet het alle beste jaar voor jou en dat verdien je zo!
Justine (Valkyries)
Ik vind het ontzettend fijn dat jij bent teruggekeerd naar Quizlet. Niet alleen omdat je zulke prachtige covers maakt, maar ook zeker omdat je inmiddels een beetje mijn mailmaatje bent geworden en ik weet eigenlijk niet eens hoe dat zo gekomen is. Ik vind het heel fijn dat je altijd zo open bent, je gebrainstorm over Leviathan heeft me ontzettend goed gedaan en ik ben erg benieuwd hoe jouw verhaal verder gaat lopen. Als ik blij ben dat ik iemand recent heb leren kennen dan ben jij het wel! (:
Nikki (Chachki)
Geen idee of je dit nog zult lezen, maar ik vind het een gemis dat je weg bent, ook al kwam ik er pas laat achter. Je behoorde toch zeker tot de vaste kern van Q en ik denk dat er zeer weinig personen op het forum zijn die je niet kennen. Ik heb altijd je eerlijke mening erg gewaardeerd en ik vond dat je dat altijd op een vriendelijke manier bracht. Daarnaast vond ik het superleuk dat je me uitnodigde voor je Halloweenfeestje, ondanks dat ik er weinig mensen kende en ik er niet de hele avond was, vond ik het toch erg leuk. (:
Naomi (Filip)
Volgens mij heb ik je nauwelijks meer gesproken na de meeting in Leiden, maar ik vond het ontzettend leuk om je in het echt te zien, ook al is het contact wat verwaterd. Ik heb altijd erg genoten van zowel je reacties als je verhaal en ik baal er nog steeds van dat je gestopt bent met je verhaal over Leora. Als je weer een verhaal besluit te schrijven dan sta ik weer vooraan. Hopelijk zal dat weer tot lange gastenboekberichten leiden, want dat is er ook een beetje uitgeslopen. :x
Aviva (Vaisey)
Jou heb ik voor het eerst ontmoet bij de meeting in Leiden. Het was een vreemde gewaarwording toen ik er halverwege de dag achter kwam dat je die trouwe lezer met de Stich-profielfoto was die altijd zulke leuke reacties bij Vendetta achterliet. Een paar maanden later zijn we naar de workshop fantasy schrijven geweest, wat ik ontzettend leuk vond. Je bent een hele spontane en gezellige meid en ook toen was de dag veel te snel om. Zaterdag naar Castlefest, zie er naar uit om je weer te zien. Ook daar gaan we weer een onvergetelijke dag van maken. ^^
Marleen (SonOfGondor)
Ik kan me echt geen Quizlet zonder jou voorstellen, ook al vrees ik dat ik dat binnen niet al te lange tijd toch zal moeten gaan doen. Zonder jouw vele reacties en hoofdstukken zou mijn inbox een stuk minder vol zijn. Jij bent een van de lezers die ervoor gezorgd heeft dat ik actief ben blijven schrijven en daardoor zie ik je wel een beetje als een personal motivator. Daarnaast schrijf je zelf ook geweldige verhalen. Ik moet Draken brengen geluk nog bijlezen, maar dat ga ik zeker doen! Ik vind je echt een hele leuke meid, het is jammer dat je zo ver woont. Hopelijk gaat 2016 jouw jaar worden, want het afgelopen jaar was dat helaas niet.
Froukje (Ashallayn)
Jij hebt echt iets magisch, zoals je altijd een glimlach op mijn gezicht kunt toveren. Je bent altijd enthousiast, nooit kost het te veel moeite om even een reactie achter te laten. Je enthousiasme werkt aanstekelijk, zoals ook in het Nanowrimo topic. Ik weet zeker dat je daar heel veel mensen een hart onder de riem hebt gestoken. Ik vind je echt een bijzonder mens, op een hele positieve manier!
Stefanie (AngelOfTheLord)
Het afgelopen jaar heb ik je twee keer mogen zien en beide keren vond ik het erg gezellig. Je maakt geweldige kostuums en ik zou je nog steeds graag met eigen ogen in een Loki-kostuum zien. Ik vind je echt een topwijf en baal ervan dat ik ziek was bij de laatste België-meeting. Hopelijk zie ik je komend jaar op een fair, want daar houden we beiden erg van.^^
Nathalie (DreamerN)
Op Quizlet spreek ik je eigenlijk maar weinig, behalve als ik een van je geweldige covers nodig heb. Toch ben ik heel blij dat we dit jaar bij Castlefest samen zijn wezen kamperen, dat we samen aardbeien hebben gegeten, het terrein hebben rondgeslenterd totdat onze voeten eraf vielen en het was tof dat je een vergeefse poging hebt gedaan me te leren dansen. Sorry, sommige dingen zijn gewoon niet voor mij weggelegd. Ik hoop je snel weer te zien, want ik vind het altijd erg gezellig met jou. ^^
Yolanda (Dorneget), Filiz (AngelFall) en Kimberley (Aserah)
Jullie zijn alle drie toppers, zoals jullie iedere maand weer hard aan de slag gaan om een leuk Q-magazine in elkaar te flansen. Jullie zijn fijne mensen om mee samen te werken en ik ben blij dat jullie je voor deze taak hebben aangemeld. We spreken elkaar daardoor zeer regelmatig en daar ben ik blij om. (:
Emma (Krull), Erica (Scandal) en Inge (Square)
Ik denk dat Quizlet zonder jullie zou instorten. Jullie steken echt ongelofelijk veel tijd in de website en ik heb voor jullie alle drie heel veel respect. Jullie geven echt het gevoel naar anderen te luisteren en zaken altijd vanuit meerdere perspectieven te bezien. Daarnaast vind ik dat jullie stuk voor stuk het talent hebben om dingen heel helder te verwoorden, wat zeker fijn is. Inmiddels heb ik jullie alle drie ontmoet en ook in ‘real life’ zijn jullie hele fijne personen om gesprekken mee te voeren. Onwijs bedankt voor alles wat jullie voor deze site doen, want ik denk dat heel veel mensen dat niet inzien.
Marjanne, (Novamane), Alicia (Riza), Rosanne (Cordeliae), Maartje (WenseKronik), Marieke (WizardNightM), Margot (Pissarro), Delano (SanoSojiro) en Jeffrey (Ignatius)
Ik spreek jullie meer buiten Quizlet dan erop, maar toch voelt het vreemd om jullie hier niet te noemen. We kennen elkaar inmiddels al bijna zo’n zeven jaar en ik ben erg blij met jullie vriendschap. De biosbezoekjes, logeerpartij in Friesland, schrijfdagjes en met een deel van jullie zelfs naar Londen zijn dingen om nooit meer te vergeten!
En dan zijn er nog zoveel meer mensen die ik zou willen bedanken voor een geweldig jaar. Sommige wil ik toch graag nog even bij naam noemen, hetzij omdat ik jullie (eindelijk) heb gemeet, hetzij omdat jullie gewoon geweldige personen zijn en jullie dat echt mogen weten. Dus Lisa (BIack), Leentje (SirGwaine), Jip (Wiarda), Jolijn (SPECS), Nina (Mylintis), Anne (Kvothe), Megan (Savages), Andrea (Fisher), Nana (Nakotak), Iris (Donar), Wendy (Ratonhnhake), Kim (Castianna), Sofie (Hypnotise), Evi (Ungoliant), Erieka (Roxette), Felicia (Utahraptor), Annemarije (Rudolf), Mitchell (Dauth), Sam (Avenir), Natasja (Dreadfort), Sharon (Blitzen), Irma (tubbietoost), Daniela (Eirian), Maegan (Vibes) en Amina (EvilDaughter) … ik weet zeker dat ik jullie zal missen als jullie van Q zouden vertrekken – dus blijf alsjeblieft nog heel lang. (:
Ik ben ongetwijfeld hele belangrijke mensen vergeten, dus bij dezen nog een bedankje voor iedereen die mij verblijdt met leuke reacties, gastenboekberichten of verslavende verhalen. Met zijn allen zorgen jullie ervoor dat ik veel en veel te veel tijd in Quizlet steek (ik ben hier alweer anderhalf uur mee bezig :’)), maar jullie zijn het stuk voor stuk waard en ik ben benieuwd welke leuke mensen ik het komende jaar weer ga leren kennen. (:
[ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 16:02 ]
Every villain is a hero in his own mind.