leuk met mobiel typen woehoe
Om te beginnen vind ik het lastig om namen te noemen. Tuurlijk, er zijn een aantal personen die het verdienen om even in de spotlights gezet te worden, maar hoe ik dat aan wil gaan pakken, daar wil ik nog even overna denken. Ik wil hier nu eerst een ander bericht brengen.
Dit is voor iedereen die nog niet genoemd is en die zich vergeten voelt.
Het is onmogelijk voor mij om jullie allemaal apart aan te spreken. Had dat gekund, dan had ik dat met liefde gedaan, maar die groep is (helaas) enorm. Toch horen jullie erbij. Ook jullie maken een belangrijk deel uit van Quizlet en zelfs al ziet niet iedereen het, toch is het zo! Jullie verdienen dat plekje in de spotlight net zo hard als de rest die wel is genoemd. De reden dat ik dan ook moeite heb met het noemen van namen, is omdat ik eigenlijk niemand buiten wil sluiten (al geloof ik dat niemand dat wilt en dat ook bewust zou doen hier). Daarom wil ik dit bericht opdragen aan iedereen hier die zich vergeten voelt. Nu hoop ik niet dat het bericht een onvolgbaar geheel is geworden, omdat ik me nu al niet meer kan herinneren waar ik dit bericht mee gestart heb (hehe), maar ik hoop dat mijn boodschap zo duidelijk is! Een dikke knuffel van mij voor jullie allemaal!
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."