• Zodra ik weer genoeg geld bij elkaar heb gespaard wil ik eindelijk mijn tweede tatoeage laten zetten. Aangezien hier op Q wel een aantal mensen ervaring hebben met tattoos, vroeg ik mij af of jullie toevallig een plek kennen in Utrecht (of daar dichtbij) waar ze voor een redelijke prijs goede kwaliteit tatoeages zetten. Alvast bedankt! (:

    Ik heb er helaas geen ervaring mee. Ik had één vriendin die hem ergens in Utrecht heeft laten zetten, maar dat vond ik persoonlijk niet echt mooi werk door gebroken en shaky lijnen.


    The truth is out there.

    Ik ken Bodycult, maar daar hoor ik wisselende verhalen over.
    Zit in een zijstraat vlakbij de oude gracht.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb geen idee, maar vind het wel een handig topic c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aangezien ik niet echt in de buurt van Utrecht woon, ken ik geen shops in die omstreek, maar ik raad je aan om vooral gerichte google searches te doen. Zo heb ik destijds ook een enorm goede artist in mijn buurt gevonden. Als de reviews positief zijn, kan het geen kwaad om een kijkje te gaan nemen. Uiteindelijk is het ook belangrijk dat je een goed gevoel krijgt bij die mensen. Volgens mij heb ik toen deze site gebruikt.


    Caution first, always.

    Cersei schreef:
    Ik heb er helaas geen ervaring mee. Ik had één vriendin die hem ergens in Utrecht heeft laten zetten, maar dat vond ik persoonlijk niet echt mooi werk door gebroken en shaky lijnen.


    Als de lijnen wel strak hadden moeten zijn is dat vooral balen voor die vriendin, dan hoop ik echt voor haar dat ze er niet teveel geld aan kwijt was.

    De mijne zit in Limburg, dus daar heb je helaas niks aan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hooverphonic schreef:
    Ik ken Bodycult, maar daar hoor ik wisselende verhalen over.
    Zit in een zijstraat vlakbij de oude gracht.