• Zodra ik weer genoeg geld bij elkaar heb gespaard wil ik eindelijk mijn tweede tatoeage laten zetten. Aangezien hier op Q wel een aantal mensen ervaring hebben met tattoos, vroeg ik mij af of jullie toevallig een plek kennen in Utrecht (of daar dichtbij) waar ze voor een redelijke prijs goede kwaliteit tatoeages zetten. Alvast bedankt! (:

    Ik heb er helaas geen ervaring mee. Ik had één vriendin die hem ergens in Utrecht heeft laten zetten, maar dat vond ik persoonlijk niet echt mooi werk door gebroken en shaky lijnen.


    The truth is out there.

    Ik ken Bodycult, maar daar hoor ik wisselende verhalen over.
    Zit in een zijstraat vlakbij de oude gracht.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb geen idee, maar vind het wel een handig topic c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aangezien ik niet echt in de buurt van Utrecht woon, ken ik geen shops in die omstreek, maar ik raad je aan om vooral gerichte google searches te doen. Zo heb ik destijds ook een enorm goede artist in mijn buurt gevonden. Als de reviews positief zijn, kan het geen kwaad om een kijkje te gaan nemen. Uiteindelijk is het ook belangrijk dat je een goed gevoel krijgt bij die mensen. Volgens mij heb ik toen deze site gebruikt.


    Caution first, always.

    Cersei schreef:
    Ik heb er helaas geen ervaring mee. Ik had één vriendin die hem ergens in Utrecht heeft laten zetten, maar dat vond ik persoonlijk niet echt mooi werk door gebroken en shaky lijnen.


    Als de lijnen wel strak hadden moeten zijn is dat vooral balen voor die vriendin, dan hoop ik echt voor haar dat ze er niet teveel geld aan kwijt was.

    De mijne zit in Limburg, dus daar heb je helaas niks aan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hooverphonic schreef:
    Ik ken Bodycult, maar daar hoor ik wisselende verhalen over.
    Zit in een zijstraat vlakbij de oude gracht.


    Mijn eerste heb ik daar laten zetten, en hoewel heel veel shops vanaf een bepaalde prijs pas wat zetten, vond ik het nog steeds heel duur voor wat ik kreeg.

    Blurryface schreef:
    Aangezien ik niet echt in de buurt van Utrecht woon, ken ik geen shops in die omstreek, maar ik raad je aan om vooral gerichte google searches te doen. Zo heb ik destijds ook een enorm goede artist in mijn buurt gevonden. Als de reviews positief zijn, kan het geen kwaad om een kijkje te gaan nemen. Uiteindelijk is het ook belangrijk dat je een goed gevoel krijgt bij die mensen. Volgens mij heb ik toen deze site gebruikt.


    Oeh, hier heb ik zeker wat aan. Dankjewel!

    Sarafina schreef:
    De mijne zit in Limburg, dus daar heb je helaas niks aan.


    Haha aw, jammer. Maar als 'ie heel goed is, is het misschien wel een tripje waard.

    Ik heb mijn tatoeage (letters) laten zetten bij iemand die vooral erg goed is in letters, maar ook erg goedkoop. Helaas is dat niet in de buurt van Utrecht, maar Amsterdam, haha. Hij was wel ongeveer de helft goedkoper dan die van mijn zusje, terwijl zij een woord had en ik een zin.


    Your make-up is terrible

    Maori schreef:
    (...)

    Als de lijnen wel strak hadden moeten zijn is dat vooral balen voor die vriendin, dan hoop ik echt voor haar dat ze er niet teveel geld aan kwijt was.


    Zij was er ontzettend blij mee, althans een ontkenningsfase van het valt wel mee. Maarja ze wilde er ook maar 50 euro aan uitgeven. Ik ken wel nog iemand die eentje over haar hele zij had laten zetten, en dat was helemaal mislukt. D:


    The truth is out there.

    Needles schreef:
    Ik heb mijn tatoeage (letters) laten zetten bij iemand die vooral erg goed is in letters, maar ook erg goedkoop. Helaas is dat niet in de buurt van Utrecht, maar Amsterdam, haha. Hij was wel ongeveer de helft goedkoper dan die van mijn zusje, terwijl zij een woord had en ik een zin.


    Amsterdam is ook prima te doen vanaf waar ik woon. Zou ik je tattoo mogen zien en hoeveel heb je er voor betaald?

    Maori schreef:
    (...)

    Amsterdam is ook prima te doen vanaf waar ik woon. Zou ik je tattoo mogen zien en hoeveel heb je er voor betaald?


    Ik kan zo even geen foto van mijn tattoo vinden, maar hij was 50 euro en ik heb de tekst 'Madness takes its toll' laten zetten op mijn ribben.

    Hier is zijn FB pagina.


    Your make-up is terrible

    Cersei schreef:
    (...)

    Zij was er ontzettend blij mee, althans een ontkenningsfase van het valt wel mee. Maarja ze wilde er ook maar 50 euro aan uitgeven. Ik ken wel nog iemand die eentje over haar hele zij had laten zetten, en dat was helemaal mislukt. D:


    Waarschijnlijk ontzettend blij met het feit dat ze die tatoeage had laten zetten ipv het resultaat aw. Ooooh nee toch, dat is al helemaal een hel, en dat ze er dan nog haar hele leven mee moet lopen!! (of weg laten laseren, maar damn, als het de hele zij is, is dat nog een hele klus)

    Needles schreef:
    (...)

    Ik kan zo even geen foto van mijn tattoo vinden, maar hij was 50 euro en ik heb de tekst 'Madness takes its toll' laten zetten op mijn ribben.

    Hier is zijn FB pagina.


    Dat klinkt wel tof!
    En bedankt voor de link. (: