• Zodra ik weer genoeg geld bij elkaar heb gespaard wil ik eindelijk mijn tweede tatoeage laten zetten. Aangezien hier op Q wel een aantal mensen ervaring hebben met tattoos, vroeg ik mij af of jullie toevallig een plek kennen in Utrecht (of daar dichtbij) waar ze voor een redelijke prijs goede kwaliteit tatoeages zetten. Alvast bedankt! (:

    Maori schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk ontzettend blij met het feit dat ze die tatoeage had laten zetten ipv het resultaat aw. Ooooh nee toch, dat is al helemaal een hel, en dat ze er dan nog haar hele leven mee moet lopen!! (of weg laten laseren, maar damn, als het de hele zij is, is dat nog een hele klus)


    Klopt. Ik ben zelf een beetje aan het kijken bij deze artieste. Ze zit dan wel niet in Utrecht maar ze is wel erg goed.


    The truth is out there.

    Maori schreef:
    (...)

    Mijn eerste heb ik daar laten zetten, en hoewel heel veel shops vanaf een bepaalde prijs pas wat zetten, vond ik het nog steeds heel duur voor wat ik kreeg.


    Ja hoorde zelf ook van iemand dattie duur is.
    Ik herinner me nu trouwens ook ArtCastle.Twee klasgenootjes van mij hebben daar hun tattoo laten zetten, ik vind ze ook echt mooi gelukt.

    Maar ik heb verder echt 0 verstand van tattoo's tbh haha behalve dat ik ze 9 van de 10 keer altijd lelijk vind, behalve die van hun dan. :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Cersei schreef:
    (...)

    Klopt. Ik ben zelf een beetje aan het kijken bij deze artieste. Ze zit dan wel niet in Utrecht maar ze is wel erg goed.


    Wow, zij is inderdaad echt goed! Tilburg is gelukkig ook niet te ver. Ben je van plan iets te laten zetten bij haar?

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Ja hoorde zelf ook van iemand dattie duur is.
    Ik herinner me nu trouwens ook ArtCastle.Twee klasgenootjes van mij hebben daar hun tattoo laten zetten, ik vind ze ook echt mooi gelukt.

    Maar ik heb verder echt 0 verstand van tattoo's tbh haha behalve dat ik ze 9 van de 10 keer altijd lelijk vind, behalve die van hun dan. :')


    Ik zal ArtCastle even opzoeken! Hahaha, dan al helemaal bedankt voor je hulp.

    Maori schreef:
    (...)

    Wow, zij is inderdaad echt goed! Tilburg is gelukkig ook niet te ver. Ben je van plan iets te laten zetten bij haar?


    Ja, waarschijnlijk wel. Maar ik wacht nog even. (:
    Ik was op een kick-ff party en een goede vriendin van haar was daar, die had ook een tattoo van haar. En zo prachtig, echt heel mooi.


    The truth is out there.