• Heey mensies!

    Dus tijdens bio zit ik naast een hele aardige jongen en ik vind hem best wel leuk, maar ik ben nogal verlegen. Ik heb best vriendjes gehad maar tot noch toe hebben zij mij altijd gevraagd en ik vraag me dus eigenlijk af... Hoe moet ik hem mee uitvragen? Ik wil wel een beetje subtiel zijn, maar dat het wel duidelijk is wat ik bedoel I guess...

    Iemand tips?


    She was the night. And I, but a child afraid of the dark. A keg of gunpowder, in love with a spark. - Shakieb Orgunwall

    Gewoon vragen?
    "Zou je eens iets leuks met mij willen doen?"


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zou het ook gewoon vragen. 'Heb je zin om eens samen iets te gaan doen/drinken?' (:


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    Ik zou het ook gewoon vragen. 'Heb je zin om eens samen iets te gaan doen/drinken?' (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gewoon een simpele vraag stellen; Zou je eens iets willen doen na school?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Je kunt bijvoorbeeld echt hinten. Denk hierbij aan: ''Oh, die nieuwe film in de bios lijkt me echt gaaf. Daar moet ik echt nog heen!'' Dan is het natuurlijk aan hem om er op in te haken. (wbw)


    Pretty is just a pretty word.

    cherish schreef:
    Ik zou het ook gewoon vragen. 'Heb je zin om eens samen iets te gaan doen/drinken?' (:


    Dit, precies. (:


    The truth is out there.

    tx people :)


    She was the night. And I, but a child afraid of the dark. A keg of gunpowder, in love with a spark. - Shakieb Orgunwall