• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 17:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga verdomme niet ziek worden,


    Your make-up is terrible

    Belt er een vriendin dat ze nu onderweg is met haar vriend naar mij toe, haha, leuk ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lmao.

    Hoofdpijn, dorst en misselijkheid
    ugh


    Sarah = ongewoon sexy


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omfg I'm crying. :'D


    help

    Xantha, waar heb je je huiswerk motivatie gelaten? Stop met Huntik kijken, and get your lazy ass to your Math homework.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ben je net lekker productief bezig wordt je gestoord door zulke hevige menstruatiepijn dat je niets kan doen dan huilend Princess Diaries kijken en mezelf dik eten aan daims. Fuck leven


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    You guys are cute and I'm not jealous at all. This is a nice feeling.


    kindness is never a burden.

    Ik wil m'n laptop en telefoon uit het raam gooien en gewoon genieten van mijn boek.


    •

    ummm Jip dit was HUISWERKWEEKEND in all caps, niet kunst10daagseweekend in kleine letters. je boekverslag is 0% verder af dan drie uur geleden.

    aan de andere kant, lieve mensen gaven me gratis kaartjes. kunst10daagse was het waard.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Werkzaamheden. Zucht. Dan maar 2 keer een half uur wachten voor de overstap.

    Nergens bij horen is niet zo heel erg, toch?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rosencrantz schreef:
    Ben je net lekker productief bezig wordt je gestoord door zulke hevige menstruatiepijn dat je niets kan doen dan huilend Princess Diaries kijken en mezelf dik eten aan daims. Fuck leven

    Mweh, vervelend... Heb je al eens ibuprofen geprobeerd? Bij mij werkt dat best goed.

    ---

    YOOOOOO, Eva! Je zou toch aan je huiswerk gaan? Waarom zit je nu alweer in het LHJ te kijken? Waar slaat dit op? Pffttt -_-


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jezus, het is hartstikke koud, waarom moet die deur steeds open? Doe hem gewoon dicht. x_x


    Your make-up is terrible