• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jorah schreef:
    Paarsblauw? Nee ik doe het denk ik niet, toch iets te angstig blijkbaar. Je bedoelde het niet aanvallend maar mijn zelfvertrouwen in deze kwestie is niet groot.


    Aww, als je je haar graag wilt verven, moet je dat gewoon doen. Laat je enthousiasme niet dempen door andere mensen. Het gaat erom wat jij ervan vindt, tenslotte, want het is jouw haar. Paarsblauw klinkt heel gaaf. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jorah schreef:
    Paarsblauw? Nee ik doe het denk ik niet, toch iets te angstig blijkbaar. Je bedoelde het niet aanvallend maar mijn zelfvertrouwen in deze kwestie is niet groot.

    Gfdjskf, door jou krijg ik zin om van rood gelijk naar iets anders te gaan. (':
    Maar je moet gewoon doen wat jij wilt, fuck wat andere mensen denken.


    Caution first, always.

    Square schreef:
    (...)

    Aww, als je je haar graag wilt verven, moet je dat gewoon doen. Laat je enthousiasme niet dempen door andere mensen. Het gaat erom wat jij ervan vindt, tenslotte, want het is jouw haar. Paarsblauw klinkt heel gaaf. ^^


    Blurryface schreef:
    (...)
    Gfdjskf, door jou krijg ik zin om van rood gelijk naar iets anders te gaan. (':
    Maar je moet gewoon doen wat jij wilt, fuck wat andere mensen denken.


    Nou ik ben niet het persoon dat lak heeft aan anderen, meer het tegenovergestelde... Denk niet dat het iets voor mij is.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 22:20 ]

    Ik heb twee dilemma's, maar ik ga steven universe fanart tekenen. That's how we deal with things.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wtf, ik ben over minder dan een maand al jarig. :'l

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 22:40 ]


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Wtf, ik ben over minder dan een maand al jarig. :'l


    Whuuuut wanneer! (:

    Jorah schreef:
    (...)

    Whuuuut wanneer! (:

    10 oktober.


    Caution first, always.

    Ik ga naar Marina & the fucking Diamonds in december omfg.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Blurryface schreef:
    (...)
    10 oktober.


    Staat genoteerd :Y)

    Jorah schreef:
    (...)

    Staat genoteerd :Y)



    -

    Wauw, ik ben nu al zo slaperig. ._.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)



    -

    Wauw, ik ben nu al zo slaperig. ._.


    :9~

    -

    Ga ook naar bed, gaan we samen!
    Wauw dat klonk echt dubbel fout :')

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 23:01 ]

    Jorah schreef:
    (...)

    :9~

    -

    Ga ook naar bed, gaan we samen!
    Wauw dat klonk echt dubbel fout :')

    Hahah, omfg. c":
    Nah, ik ga zo wel. Maar welterusten als jij wel zo gaat!


    Caution first, always.

    Ik was vergeten hoe leuk het is om fanfic te schrijven als je 0% druk op jezelf legt om er iets goeds van te maken, wow. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wie staat er op nummer 1? Ohja, je game.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zette het maar in een spoiler, gewoon... Omdat het kan. Ofzo.

    Gemengde gevoelens, ugh. Ik zou ook wel eens zo in het zonnetje gezet willen worden.

    Jup, Ik denk dat dit jaloezie is. Zo anders dan vroeger, lol. Vroeger als ik jaloers was gunde ik het de ander niet, en nu is het juist puur dat ik ook heel graag zoiets zou willen (en in dit geval gun ik het de ander van harte, eigenlijk).

    Ik moet trouwens niet bang zijn voor wat mensen van me vinden door wat ik hier zeg. Ik ben gewoon eerlijk.

    Struggles, argh D:

    En nu voel ik me dus weer eenzaam. :c

    Werd er maar gewoon wat meer aan me gedacht. Draaide de wereld maar gewoon wat meer om mij. Voelde ik me maar gewoon meer gewaardeerd. Was ik maar socialer. Pft.

    Holy fuck, MAM! Ik schrik me echt rot, joh. Hoe vaak, echt HOE VAAK moet ik je nog uitleggen dat ik het niet leuk vind als je plotseling midden in mijn kamer staat? Jeetje mina...

    Maar goed, het bericht was leuk. Beneden is thee en chips, jeej! Ook al is dat niet helemaal de beste combinatie, lol.


    Ik krijg het gevoel dat ik je minder leuk begin te vinden. Waarschijnlijk mede omdat onze werelden zo verschillen. Ik denk dat ik er wel blij mee kan zijn. En als het dadelijk nog gaat veranderen, zal dat een goede reden hebben en zal ik daarom ook weer blij zijn. (:

    Nou, dit was mijn shit. Toedeloe.

    Ik ben stiekem altijd heel benieuwd of mensen op mijn berichten reageren, lol.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…