• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Homura schreef:
    Jup, Ik denk dat dit jaloezie is. Zo anders dan vroeger, lol. Vroeger als ik jaloers was gunde ik het de ander niet, en nu is het juist puur dat ik ook heel graag zoiets zou willen (en in dit geval gun ik het de ander van harte, eigenlijk).

    Ik ben stiekem altijd heel benieuwd of mensen op mijn berichten reageren, lol


    Wat je beschrijft heb ik dus ook gehad op relatiegebied. Ik vond iemand heel erg leuk, hield zielsveel van haar, ik zou alles voor haar doen. Eerst was het super. Van haar kant stopte dat en toen kwam er iemand anders in mijn plek.
    Vroeger was het dan zo'n gevoel alsof ik niemand wat plezier gunde. Maar omdat ik veel van haar hield, was ik echt oprecht blij dat iemand anders haar wel gelukkig kon maken.

    Tegelijkertijd breekt het mijn hart dat ik het dan niet heb. Dat is het meest rotte van alles, ik ben daar echt tijden ziek van geweest, omdat ik me gewoon nooit zo verbonden heb gevoeld met iemand.

    Mensen verwarren begrippen als afgunst en jaloezie wat dat betreft echt.


    Sarah = ongewoon sexy

    'Ik praat met mijn mam' Yeah sure. I'm not even worthy of your messages. Then go to someone else and don't say those lies to me.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 23:53 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet ook altijd alles te verpesten.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    *zit te kloten met HTML* Het werkt? Het werkt... Omfg, is this real life?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben zo moe, maar ik wil dat je antwoordt voor ik ga slapen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ze hebben in die moskee mazzel gehad dat de kraan die viel niet de anderen geraakt heeft. Anders waren er veel meer doden geweest. Al is 90 doden ook al veel te veel. Sterkte voor de overlevenden en nabestaanden van de overledenen.

    Soms voel ik me echt enorm alleen, alsof ik niemand om mij heen heb die ook maar een beetje om mij geeft. Ik ben wel blij dat ik van school ben gewisseld, iedereen in mijn nieuwe klas is superaardig tegen mij. Contact maken en mensen vertrouwen is nog steeds heel moeilijk maar ik voel me steeds meer op mijn gemak. Ik wil nu veel fun maken en gewoon ervoor zorgen dat ik mijn tijd in mijn leven goed besteed.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Ik haat Q met reclames, oh God. Maar ik heb het overleefd. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn zusje en haar vriendin zijn ook een mooi stel samen. :'D De een geen achttien en de ander geen student.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb zo'n tyfus hekel aan mensen die om één uur 's nachts luidruchtig in een achtertuin staan te doen. Like hallo? Je hebt ook nog buren. Als je herrie wilt maken, ga je maar lekker naar een weiland in de middle of nowhere, ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh mam begint al -.- Echt, jeezus, in gezelschap kan ze echt in een grote bitch veranderen zeg. Alsof ze iets moet bewijzen.


    -

    Dag pizza en ijskoffie
    hallo alcohol en nicotine


    i put the fun in funeral

    Ik hoop echt dat Zondag leuk word.
    Plus ik kan mijn bed niet uitkomen en moet om 8 uur werken :S


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Omfgomfg waarom is rekenen van mijn rooster verdwenen?? Ik hoop echt dat dit een fout is.