• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Australian versions of TV shows are just so much better.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sciles schreef:
    Australian versions of TV shows are just so much better.


    Vooral Masterchef.

    Het is zo nice als iemand vrijwillig met je wilt praten, haha.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Shit, die chips is echt goor. Misschien moet je wel Duits zijn om ervan te houden.
    Ghehehe. Dat zal het wel zijn!

    Ik heb eindelijk MIUI op mijn telefoon. Super happy! *O*

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 22:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Muh, ik heb dorst en ik wil Napoleon snoepjes, maar als ik opsta, doet de linkerkant van mijn oortje het niet meer. D:


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Muh, ik heb dorst en ik wil Napoleon snoepjes, maar als ik opsta, doet de linkerkant van mijn oortje het niet meer. D:


    Stap 1: haal de plug van de oordopjes uit je apparaat, maar laat ze in de oor zitten.
    Stap 2: loop


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Stap 1: haal de plug van de oordopjes uit je apparaat, maar laat ze in de oor zitten.
    Stap 2: loop


    Nee, het zit bij de plug D: Maar gelukkig heb ik een lief vriendje, ghehe.


    Your make-up is terrible

    Morgen maar twee uurtjes school en dan weer lekker naar huis. Daar word ik nou vrolijk van. :Y)


    Caution first, always.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Nee, het zit bij de plug D: Maar gelukkig heb ik een lief vriendje, ghehe.


    Oei, begin van het einde (de plug I mean)


    Sarah = ongewoon sexy

    Why are you forgetting about me? :C


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er zijn geen woorden waarmee ik kan beschrijven hoe graag ik deze suffe sofenschoenen wil.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Er komt gewoon geen zinnig woord op "papier". Hoe ga ik ooit deze intieme scène afmaken op dit tempo? Ik ben het aan het verleren.. Tijd voor een écht bdsm verhaal.

    // BVBFF site werkt niet echt mee. Laat me inloggen en verhalen lezen O:

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 23:18 ]

    Who am I kidding? I'm not okay.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Furiosa schreef:
    Shit, die chips is echt goor. Misschien moet je wel Duits zijn om ervan te houden.


    Haha, nou ben ik toch wel heel benieuwd wat voor chips dat dan zijn. Ik had laatst juist nog een gesprek met mijn Duitse tante over het extreme gebrek aan variatie in Dutise chips, want de supermarkten schijnen daar allemaal rekken met 90% paprika te hebben. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pats boem die crush is dus nog 0% over gefeliciteerd Jip you suck.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, nou ben ik toch wel heel benieuwd wat voor chips dat dan zijn. Ik had laatst juist nog een gesprek met mijn Duitse tante over het extreme gebrek aan variatie in Dutise chips, want de supermarkten schijnen daar allemaal rekken met 90% paprika te hebben. :'D


    Braadworst of zo D: Het is heel vies, maar Mitchell vind het heerlijk.
    Oh, echt? Bij de winkels waar ik kom hebben ze vaak wel meerdere soorten. Al is het niet zo uitgebreid als hier, haha. Het zijn vaak verschillende merken die ongeveer dezelfde smaken hebben.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 23:19 ]


    Your make-up is terrible