• Hooi! (:


    Het is inmiddels al een flinke tijd geleden dat ik voor het laatst écht heb geschreven. En de laatste tijd voel ik de schrijfkriebels wel weer een beetje opkomen. Alleen maar mooi, want dat betekend dat ik weer ga schrijven! Er is alleen wel een probleempje... Ik weet niet wat! :'D

    Ik heb me altijd bezig gehouden met Stand Alones, want een echt láng verhaal kreeg ik niet af. Maar eigenlijk wil ik juist wél eens een lang verhaal weer schrijven. Kijken hoe ver ik kom. c:

    Ik kan OP schrijven, en dan heb ik in principe al wel een verhaallijn. Maar een HP fanfiction schrijven vind ik ook gewoon helemaal ge-wel-dig! Alleen daar heb ik dus nog geen verhaallijn voor.

    Mijn vraag aan jullie luidt dan ook als volgt:
    Waar zouden jullie voor kiezen als je in mijn schoenen stond? &Waarom schrijf jij liever OP/Fanfiction dan Fanfiction/OP?


    Alvast bedankt! :3
    Yolanda/Gibbs


    Note: Ik ben niet op zoek naar reacties als ''Schrijf wat jij het fijnste vind!'', want hoewel ik het helemaal eens ben met die mening, ik kan niet kiezen. En twee verhalen tegelijkertijd schrijven werkt voor mij gewoon niet.
    Ik ben dan ook gewoon benieuwd naar jullie mening en hoe jullie er tegenaan kijken. Wat vinden jullie het prettigst om te schrijven (of juist lezen) en waarom dan wel? (:

    Zal ik de HP fanfic gaan schrijven, of toch gaan voor de OP?

    72.0% (18 stemmen)
     
    HP Fanfiction!

    28.0% (7 stemmen)
     
    Onbekende Personen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zelf lees ik graag OP, maar ook wel fanfictie. Het ligt er een beetje aan waar het over gaat c;


    26 - 02 - '16

    Ik heb zelf even voor het gemak op ''HP'' gestemd, zodat ik zelf de stemmen ook kan zien. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb op Harry Potter fanfic gestemd, want om eerlijk te zijn is dat eigenlijk het enige wat ik nog lees op Q. ^^

    Maar hé, wat is er eigenlijk met dat OP idee over James en niet-Lily-wiens-naam-ik-ben-vergeten gebeurd?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het hangt vooral van het verhaal af, want zowel HP als OP vind ik leuk om te lezen.(;


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    @Inge
    Dat is dus het OP verhaal wat ik dan dus ga afwerken. Maar het kriebelt dus toch ook om weer eens HP te schrijven en ik kan niet kiezen! :'D

    @Jarne
    Haha ja oke. Maar stel nu dat het beide goede verhaallijnen zijn (want de HP verhaallijn heb ik dus nog niet bedacht, we doen even alsof die ook fantastisch is), welke zou ik dan moeten uitwerken? :Y)
    En wat schrijf jij zelf het liefste dan? En waarom? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    @Inge
    Dat is dus het OP verhaal wat ik dan dus ga afwerken. Maar het kriebelt dus toch ook om weer eens HP te schrijven en ik kan niet kiezen! :'D

    @Jarne
    Haha ja oke. Maar stel nu dat het beide goede verhaallijnen zijn (want de HP verhaallijn heb ik dus nog niet bedacht, we doen even alsof die ook fantastisch is), welke zou ik dan moeten uitwerken? :Y)
    En wat schrijf jij zelf het liefste dan? En waarom? c:


    Ah, oké. Nou ja, als je daarvoor al een uitgebreid idee hebt, is het misschien handiger om daar mee bezig te gaan? Nu begin ik te twijfelen over waar ik op had moeten stemmen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zelf eigenlijk meer voor OP-stories, omdat die in een ver minderheid zijn en zo verbreed je tevens je eigen schrijfstijl. Als ik naar een HP-story wil gaan en lezen, hoef ik alleen even de zoekmachine erbij te halen en dan heb ik al een boel opties. OP trekt mij ook wat meer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Inge

    Gewoon je stem houden op wat je het leukst vindt om te lezen en schrijven. :Y)


    Lolicia schreef:
    Ik ben zelf eigenlijk meer voor OP-stories, omdat die in een ver minderheid zijn en zo verbreed je tevens je eigen schrijfstijl. Als ik naar een HP-story wil gaan en lezen, hoef ik alleen even de zoekmachine erbij te halen en dan heb ik al een boel opties. OP trekt mij ook wat meer.


    Meh, ik kijk niet echt naar hoeveel verhalen er ergens al wel niet van zijn. c:
    Maar in principe kun je met OP ook inderdaad een heleboel kanten op. En in dit geval heb ik ook al een ruwe verhaallijn. Met HP nog niet. Ondanks dat dat ook heus wel te bedenken valt though.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zelf ben ik het meest fan van de HP-fanfictie. Al hangt het natuurlijk allemaal af van de verhaallijn.
    Dus moest je een OP beginnen en de verhaallijn lijkt me heel sterk, dan zou ik dat ook lezen (:


    ain't no rest for the wicked.

    Gibbs schreef:
    @Inge
    Dat is dus het OP verhaal wat ik dan dus ga afwerken. Maar het kriebelt dus toch ook om weer eens HP te schrijven en ik kan niet kiezen! :'D

    @Jarne
    Haha ja oke. Maar stel nu dat het beide goede verhaallijnen zijn (want de HP verhaallijn heb ik dus nog niet bedacht, we doen even alsof die ook fantastisch is), welke zou ik dan moeten uitwerken? :Y)
    En wat schrijf jij zelf het liefste dan? En waarom? c:


    Hangt er nog altijd vanaf: is de OP een misdaadroman?(cat)

    Want dat schrijf en lees ik het liefst, dan komt HP en dan de rest.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Hangt er nog altijd vanaf: is de OP een misdaadroman?(cat)

    Want dat schrijf en lees ik het liefst, dan komt HP en dan de rest.


    Ik had zoveel ideeën voor dat ene verhaal dat ik inmiddels niet meer weet in welke categorie ik mijn OP verhaallijn moet gooien. Maar ik gok op romantiek, drama, hopelijk wat komedie en misdaad? :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou toch gaan voor OP, helemaal je eigen idee en lekker je fantasie de loop laten gaan. (:


    The truth is out there.

    Ik heb momenteel ook geen inspiratie voor lange verhalen, vandaar dat ik nu allemaal four-shots ga schrijven. Je hebt maar een korte verhaallijn nodig, en als je even geen inspiratie vind, valt het minder op dan dat je stopt met een langer verhaal.
    Maar als ik jou was zou ik HP fanfic doen omdat je daar zooooveel over kunt schrijven. Drarry, Dramione, Wolfstar, Perciver, :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aangezien je een idee hebt voor een OP verhaal, zou ik dat gaan uitwerken en als je een idee krijgt voor een HP fanfic, kan je die altijd daarna nog uit gaan werken. Ik heb nu ook gewoon een lijst die ik een voor een ben gaan afwerken.

    Edit: Oh en als je wat je ook gaat schrijven online zet, zou je dan een gb kunnen sturen? Ik houd namelijk van jouw stories.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 13:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Heb je voor je hp verhaal al een verhaallijn? Zo niet dan zou ik eerst op doen totdat je een goed idee hebt voor je hp verhaal.


    "Ignite, my love. Ignite."