• Hooi! (:


    Het is inmiddels al een flinke tijd geleden dat ik voor het laatst écht heb geschreven. En de laatste tijd voel ik de schrijfkriebels wel weer een beetje opkomen. Alleen maar mooi, want dat betekend dat ik weer ga schrijven! Er is alleen wel een probleempje... Ik weet niet wat! :'D

    Ik heb me altijd bezig gehouden met Stand Alones, want een echt láng verhaal kreeg ik niet af. Maar eigenlijk wil ik juist wél eens een lang verhaal weer schrijven. Kijken hoe ver ik kom. c:

    Ik kan OP schrijven, en dan heb ik in principe al wel een verhaallijn. Maar een HP fanfiction schrijven vind ik ook gewoon helemaal ge-wel-dig! Alleen daar heb ik dus nog geen verhaallijn voor.

    Mijn vraag aan jullie luidt dan ook als volgt:
    Waar zouden jullie voor kiezen als je in mijn schoenen stond? &Waarom schrijf jij liever OP/Fanfiction dan Fanfiction/OP?


    Alvast bedankt! :3
    Yolanda/Gibbs


    Note: Ik ben niet op zoek naar reacties als ''Schrijf wat jij het fijnste vind!'', want hoewel ik het helemaal eens ben met die mening, ik kan niet kiezen. En twee verhalen tegelijkertijd schrijven werkt voor mij gewoon niet.
    Ik ben dan ook gewoon benieuwd naar jullie mening en hoe jullie er tegenaan kijken. Wat vinden jullie het prettigst om te schrijven (of juist lezen) en waarom dan wel? (:

    Zal ik de HP fanfic gaan schrijven, of toch gaan voor de OP?

    72.0% (18 stemmen)
     
    HP Fanfiction!

    28.0% (7 stemmen)
     
    Onbekende Personen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmm ik denk dat ik idd maar met de OP verder ga en dat het HP verhaal later komt.
    Thanks all!

    @Anna
    Jepjep, ik stuur je een gb zodra ik wat meer geschreven heb en een degelijke samenvatting + cover + titel heb. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Hmm ik denk dat ik idd maar met de OP verder ga en dat het HP verhaal later komt.
    Thanks all!

    @Anna
    Jepjep, ik stuur je een gb zodra ik wat meer geschreven heb en een degelijke samenvatting + cover + titel heb. :3


    Laat me weten als je met het HP verhaal begint!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Laat me weten als je met het HP verhaal begint!


    Yes ma'am. Komt voor elkaar! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Yes ma'am. Komt voor elkaar! :3


    (nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt