• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Nieuwe microfoon gekocht, nieuw radio station opgezet. Dit gaat leuk worden! ;D

[ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 14:05 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Well maybe you should know just how it feels, to be left outside alone.

26 - 02 - '16

Zondag is altijd zo'n klote dag...

Dat vreemde moment waarop je nooit trotser op iemand bent geweest dan nu op een kerel die je amper kent en maar één keer hebt gesproken.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt..

Don't walk. Run, you sheep, run.

Oh God, hoe zielig kan je zijn?

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Nooh, kom op, ik wil gewoon om vijf uur mijn ontbijt kunnen eten zonder steeds haar uit mijn mond te moeten plukken. Wind, wij hebben zeer serieuze problemen. (cat)

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Wiarda schreef:
    Dat vreemde moment waarop je nooit trotser op iemand bent geweest dan nu op een kerel die je amper kent en maar één keer hebt gesproken.

Haha, nou ben ik toch benieuwd naar het verhaal daarachter. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ik ben er klaar mee. Ik houd mn mond en ga er niet meer aan denken. Dan maar weer dat masker op. Praten helpt blijkbaar niet.
    Dit schiet niet op zo.

“I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

Twenty One Pilots was zo vreselijk goed. Alles zo mooi kunnen zien en omggggg. Ik ben zo gelukkig. C:

Caution first, always.

Square schreef:
    (...)

Haha, nou ben ik toch benieuwd naar het verhaal daarachter. :'D

Nou, ongeveer vijf miljoen jaar geleden (afgelopen maart) ben ik naar een workshopdag geweest van een HBO studie Creative Writing, waar ik een jongen heb ontmoet die echt kapot goed kon schrijven. Tijdens die hele dag ben ik redelijk wat met hem opgetrokken en na afloop heb ik hem een beetje half gesmeekt om zich op te geven omdat hij zo goed is. Nu, maanden later, besloot ik hem eens op te zoeken op Facebook en jawel, volgens zijn profiel is hij toegelaten bij de studie. :Y) Ik weet niet, om een of andere reden geeft me dat weer een beetje het gevoel dat de wereld een stuk beter klopt dan ik soms denk. c:

En nu heb ik hem een heel lame 'hoi je kent me waarschijnlijk niet meer maar ik was met jou op die workshopdag en ik zag dat je toegelaten was na je FB profiel gestalkt te hebben dus GEFELICITEERD doei' berichtje gestuurd en ik heb spijt maar ok.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Man, ik heb gewoon al de hele dag een ongemakkelijk gevoel ervan. Waarom dacht ik ook niet gewoon na. :c

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Nee, joh. Alles wat ik koop mag je opeten. Ik koop het toch voor Jan Lul.

En dan besluit de kat met een halfdode muis aan te komen zetten terwijl je buiten aan het eten bent. Gekke kat.

26 - 02 - '16

Oh my god new jam

i put the fun in funeral