• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb nu echt al zestig keer mijn eigen filmpje van Tyler Joseph gekeken. (':


    Caution first, always.

    Ik ben heel de dag al zo misselijk... ik hoop dat ik alles binnen hou en niet ziek word. Bluhh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    MIJN SHIP BEGINT CANON TE WORDEN HALLO IK KAN DE HELE WERELD AAN.

    "Is Hannibal in love with me?"
    "Could he daily feel a stab of hunger for you, and find nourishment at the very sight of you? Yes.
    But do you ache for him?"


    Hah, oh wauw, Fuller maakte dus geen grapjes toen hij zei dat het nog shippier zou worden. :'D Dat is behoorlijk awesome.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom kan ik snachts niet meer slapen..? Nacht 4 =(


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Dit is zo lastig. Nu heb ik het mannelijke icoontje, maar ik vraag me af of ik het ook mag afwisselen aangezien ik me het ene moment dit voel en het andere moment dat. Waarom hebben we geen half-om-half icoon op Q. Ik wil niet in een hokje (no_chears)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 23:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb echt trek. Hmm, misschien een broodje maken? Idunno.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You only follow the things that I created, but most of all created me. I wouldn't say you are fake, but you aren't real either.


    Wat is er zo leuk aan een slaafje als vriend/in? Can somebody please tell me that, I'm still trying to figure it out. Waarom zou je iemand willen die een puppet is? Geef mij maar iemand met weerstand en een koppig karakter. Wat heen en weer discussie is beter dan 'ja' all the time.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 23:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blurryface schreef:
    Ik heb nu echt al zestig keer mijn eigen filmpje van Tyler Joseph gekeken. (':

    Lowlands? ;-; Ik zat aan de televisie geplakt te kijken naar alle awesome artiesten die ik waarschijnlijk nooit in mijn leven in het echt zal zien en mijn moeder maakte weer opmerkingen als "Oh dat zijn die witte reggaerappers weer. Ze zien er echt opvallend niet-gedrogeerd uit". Meh, fuck my life, een vriendin van mij is daar en ze stuurt de hele tijd filmpjes door van alles. :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aah, en dan hoor je dat je nicht eindelijk bevallen is. Ik ben zo blij voor haar en haar vriendin met hun tweede dochtertje. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En dat was het einde van One Direction..


    kindness is never a burden.

    Oooh wauw om 5 uur opstaan om om 6 uur op de fiets te zitten en om dan 7 uur te beginnen bij de MC Donald... werk er een week en ik haat het nu al X'D
    Er zijn Nu zelfs maar 3 mensen online hier!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Rockbell schreef:
    En dat was het einde van One Direction..


    Ja? Ja??? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe zenuwachtig kan je zijn voor de eerste schooldag.

    // Oh de bumper is ook weer bezig...

    HAHAH. Na een liedje over de tandarts maakt Owl City een liedje over Oreo's en komt die op tv :W
    Ik hoefde niet eens op te zoeken dat hij het is, hoor het meteen, lolol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil mijn naam verandereeeeuh :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.