• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Giraffe schreef:
    (...)
    Lowlands? ;-; Ik zat aan de televisie geplakt te kijken naar alle awesome artiesten die ik waarschijnlijk nooit in mijn leven in het echt zal zien en mijn moeder maakte weer opmerkingen als "Oh dat zijn die witte reggaerappers weer. Ze zien er echt opvallend niet-gedrogeerd uit". Meh, fuck my life, een vriendin van mij is daar en ze stuurt de hele tijd filmpjes door van alles. :c

Yeess. CC: Iedere keer als ze het publiek in gingen maakte ik er ook filmpjes van en omg, ze waren zo dichtbij. :3
    Maar wacht, bedoelde je moeder TOP daarmee dan? Of het publiek of zo? ;')

Caution first, always.

Gah, nooit meer naar mn vriend in het weekend. Stom rooster. Fucking tot half 6 naar school op vrijdag..

[ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 10:15 ]

Jullie zijn zo zielig. :'D

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Afgskdh. Ik vind dit zo spannend.

Deep inside, I've never felt alive

Ik heb het even helemaal gehad.

26 - 02 - '16

Kilig schreef:
    Ik heb het even helemaal gehad.

Ich liebe dich 27.12.23

"Niemand houdt van kauwgom aan z’n schoen, maar toch gooien nog heel wat leerlingen hun uitgekauwde kauwgom gewoon op de grond. Erger is kauwgom aan de onderkant van de tafel. Als er troep aan je broek komt, moet je soms je broek weggooien."

Ja, dit soort teksten typen is gemiddelde opdracht van het Word boek wat ik uitwerk. Wat een fucking onzin is dit. Hoe oud denken ze dat ik ben? 5?! T-T

26 - 02 - '16

Please fuck off.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

I made a friend. Yay.

[ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 13:25 ]

To let go or not to let go, that is the question.

[ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 13:51 ]

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Sciles schreef:
    Please fuck off.

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

Oh kut, lol, ik quoteerde mezelf, terwijl ik enkel het bericht wilde aanpassen :')

[ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 13:50 ]

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Waarom heb ik überhaupt wat gezegd. Ugh.

[ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 13:50 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Deze irritante mediamarkt reclame die voor het uitklapmenu zit op de mobiele versie..

[ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 14:01 ]

ugggh Lowlands was fanfuckingtastisch en nu moet ik afkicken van rondslenteren en dansen. Paolo Nutini en 21 Pilots waren echt hemels

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.