• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hier heb ik echt niks aan. Lekkere feedback of advies krijg ik dan. Ugh. Niet eens een zin of woordje erover. Spoke for nothing.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je een rijbewijs hebt neem ik aan dat je in alle auto's kan rijden? Elke auto is hetzelfde lijkt me..

    Ik wil gewoon normaal kunnen autorijden en zelfs fietsen. Waarom lukt het niet? Urgh, stomme tics. Ik hoop echt zó erg dat ik vóór januari kan beginnen aan die therapie. Het mag dan wel belachelijk zwaar worden zeggen ze, maar ik heb het er zeker weten voor over! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom draag je de ketting van je ex? Je draagt nooit een ketting...

    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hiermee moet..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pfff, eerste avond dat ik alleen in mijn nieuwe huis ben, en dan ligt meteen internet eruit. En nu heb ik niets nuttigs te doen -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké nu heb ik een relatie maar hoe werkt dit wth

    Hoe the hell kan ik mijn bestanden beveiligen op mijn mobiel? Kan dat wel? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You're not goddamn funny.


    26 - 02 - '16

    Lolicia schreef:
    Hoe the hell kan ik mijn bestanden beveiligen op mijn mobiel? Kan dat wel? D:


    Misschien heb je hier baat aan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo zo zo zo zo blij *danst*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rot gewoon op! UGHH.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sommige mensen verdienen het gewoon om een fikse klap in het gezicht te krijgen (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    StarkiIIer schreef:
    Sommige mensen verdienen het gewoon om een fikse klap in het gezicht te krijgen (cat)


    Dit. Dit. Dit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    :'D :'D :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."