• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Bostick schreef:
    (...)

Misschien heb je hier baat aan?

Thanks. Ik zal 'm zo eens even lezen. Heb nu een app ervoor gedownload "AppLock." Maar als dit werkt, verwijder ik de app hehe.

Don't walk. Run, you sheep, run.

I need air

Het moment dat je niet eens meer weet wie je hebt uitgenodigd voor een filmavond omdat je dronken was...Dan is het maar een verrassing :Y)

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

I know I'm fragile, but I'm not /that/ fragile, so take a deep breath and fuck off.

kindness is never a burden.

... Ik moet naar Dismaland.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Monet schreef:
    Oké nu heb ik een relatie maar hoe werkt dit wth

Aaaaah gefeliciteerd. (bloos)

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Ik wil dit gewoon heel snel afmaken. Het is zo frustrerend als je weet waar je heen wil, maar je alles daartussen nog moet plaatsen.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Ik mag nu niet van jou een beetje meezingen met mn muziek, omdat je et door te koptelefoon hoort, terwijl jij ons dagelijks stoort met je Skypegesprekken waar je de boel soms bij elkaar schreeuwt? Sure..

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Het zalige gevoel van een gezichtsmasker op je gelaat...Tot het begint op te drogen! (cat)
    Verdorie

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Natuurlijk, net die ene avond dat ik de ochtend er op moet werken, kan ik niet in slaap komen. Fucking fantastisch. Om half zeven 's ochtends werken met minder dan vier uur slaap gaat echt geweldig worden.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ik heb deze vakantie gewoon geen dag kunnen uitslapen door die kutkinderen van de buren. Elke fucking ochtend staan die om 7 uur buiten te gillen, schreeuwen en huilen. En de ouders doen er niks aan omdat die kinderen toch niet luisteren.

Ik had graag uit willen slapen :/ Kan de slaap wel goed gebruiken namelijk :/

Ha-ha-ha, al die verschrikkelijk grappige quizzen die kant noch wal raken met hun gevloek, zo leuk! Ik lach me dood! not
    Zouden ze eens wat aan moeten doen, al die koters die denken grappig te zijn en met hun stoere gedrag de kwaliteit zwaar verpesten. Quizzen waren leuk, maar de laatste dagen heb ik al te vaak zo'n quiz voorbij zien komen en nu is de lol ervan af. Van harte gefeliciteerd.

[ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 10:08 ]

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Vier keer mensen naar me toegegaan in de trein met de vraag bij welk ik station eruit moet omdat ik er kennelijk brak genoeg uitzag om in slaap te vallen en op het rangeerterrein wakker te worden. Chille tijden. Vanavond weer.

i put the fun in funeral

De dag begon redelijk, maar nu lig ik met kloppende hoofdpijn, duizelijkheid, buikpijn, een kotsmisselijk gevoel en depressive as fuck in bed for no reason en is het enige wat ik vandaag heb gegeten één toostje met kaas, terwijl iedereen zit te roepen op me dat ik lui ben en aandacht wil en me aanstel. Wat heb ik gedaan om dit te verdienen. D:

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Oke, je kan het, zet je sociale glimlach gezicht op. Fighting. D:

Don't walk. Run, you sheep, run.