• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yay nieuw topic. :Y)

    OT SomeMusic, Chiya praat met Destiny, voor als je het niet wist. (;

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 19:41 ]

    Aimee Jade Tempeste
    'En dan bedoel ik een echte thriller en niet iets als Scary Movie,'zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oké nutteloos ABO bericht en diegene die tegen mij praatte kunnen jullie nog is posten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luna Leroux

    'Eh natuurlijk,' zei hij. Ik liep met hem eindje verder, zodat niemand ons kon horen. 'Ik wou graag weten waarom jij hier heen ben gestuurd,' zei ik nieuwsgierig. 'Zou je dat willen vertellen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince~ Stemming Beheersen

    Ik kijk haar even moeilijk aan, 'Wat bedoel je precies?'


    I only miss you when I'm breathing

    Randomness schreef:
    Yay nieuw topic. :Y)

    OT SomeMusic, Chiya praat met Destiny, voor als je het niet wist. (;


    [Wil je je vorige reactie even posten?]

    Luna Leroux

    'Wat bedoel je precies?' vroeg hij. Ik zag dat hij wat moeilijk keek. 'Nou, de reden waarom jij hierheen ben gestuurd. Je kan het rustig vertellen, ik vertel niks door,' zei ik met een vriendelijke glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince~ Stemming Beheersen

    'Hmm gewoon.' brom ik zacht tegen haar ondanks dat ze vriendelijk kijkt.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    Mijn ogen vallen op de andere jongen, 'Jason was het toch?' vraag ik hem terwijl ik nog steeds languit op de bank ligt. Hij knikt. 'Dus Jason...Waarom ben jij hier heen gestuurd?' vraag ik nieuwschierig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Wat dachten jullie van de Grudge 4?" Stelde ik voor om als film te gaan kijken.

    Alex~transformatie
    'Aimee wat dacht je van 'Friday the 13th?' ' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 19:47 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Luna Leroux

    'Hmm gewoon,' bromde hij. Ik zuchtte. 'Vertel, alsjeblieft?' vroeg ik. 'Of moet ik eerst beginnen met de mijne?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee Jade Tempeste
    Ik laat mijn blik even van Jason afgaan en kijk naar Alex en Steef, 'kiezen jullie maar, zolang het maar eng is,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie
    'Zullen we friday the 13th doen want ik heb the Grudge 1 t/m 3 niet gezien.' vraag ik aan Steef.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 19:50 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Is Luna nog bij Selena?]

    Jason Quinten Happle
    Ik kijk haar aan. 'Ik kan mensen verlammen en ik hield het niet in de hand en verlamde alles. Diegene stikte. Ik heb iemand vermoord met mijn gave. Daarom ben ik hier.' Zeg ik zachter dan normaal. 'En jij?' Vraag ik snel om de aandacht wegte krijgen.


    I'm finally back, Finally after a Year break