• Hey, ik weet niet of dit in het goede gedeelte staat maar dan moet het ff verplaatst worden.

    Toen ik merkte dat mijn instagram niet wilde openen op mijn mobiel, besloot ik hem opnieuw op te starten.
    Maar nu blijft hij dus hangen op een zwart beeld. Het enige wat blijft staan is het woord ''android'.
    Het is een huawei Y530.
    Ik heb de batterij, SD- & simkaart eruit gehaald / terug erin gedaan maar nogsteeds doet hij het niet.
    Iemand die een oplossing weet?

    Groetjes,
    Jaimz c:

    Misschien als je hem helemaal zou resetten dat dat helpt? Alleen dan zou je eerst een back-up moeten hebben want anders ben je alles kwijt. Heb je enig idee hoe het komt? Ik zou denk ik even langs een winkel gaan waar ze er meer verstand van hebben. Succes ermee.


    “Some people never go crazy. What truly horrible lives they must lead.” ~ Charles Bukowski

    http://www.mobiele-telefoons.nl/huawei/ascend-y530/vraag-en-antwoord/fouten-en-reparaties#faq

    Misschien vindt je daar iets wat je kan helpen?


    “Some people never go crazy. What truly horrible lives they must lead.” ~ Charles Bukowski

    Hoe kan ik hem helemaal resetten/back -up maken?

    Jaimz schreef:
    Hoe kan ik hem helemaal resetten/back -up maken?


    Back up kan nu niet meer, dus als je die niet gemaakt hebt is daar niets aan te doen denk ik, op youtube staan wat filmpjes over hoe je hem kunt hard resetten maar dat zou ik niet zo maar gaan doen (overleg eerst even met ouders of iemand die het beter begrijpt ofzo?). Verder kan ik je niet helpen want ik heb geen ervaring met je telefoon maar naar de winkel gaan lijkt mij de beste oplossing.


    “Some people never go crazy. What truly horrible lives they must lead.” ~ Charles Bukowski

    Ik heb hem aangekreggen door eerst SD&SIM eruit te halen, daarna zonder die dingen de batterij erin gegaan en aangezet,
    Nu alles er weer in gedaan en ben de back-up aan het maken. Dankjewel (;

    Jaimz schreef:
    Ik heb hem aangekreggen door eerst SD&SIM eruit te halen, daarna zonder die dingen de batterij erin gegaan en aangezet,
    Nu alles er weer in gedaan en ben de back-up aan het maken. Dankjewel (;


    Alsjeblieft en ik ben blij dat hij weer werkt


    “Some people never go crazy. What truly horrible lives they must lead.” ~ Charles Bukowski