• Ik ging gisteren lopen met mijn hond, en toen ik bij de Oosterplas ging zwemmen met haar, zag ik een man de hele tijd kijken, hij zag er niet Nederlands uit, toen ik weg ging en een tijdje zat te wandelen, zag ik hem weer opeens langs lopen, weer na een tijdje was ie achter mij aan het lopen, en zei die Hi, ik wist neit dat ie het tegen mij had dus liep ik maar door, toen ik weer naar achter keek was ie opeens weg.
    Na nog een stukje wandelen, zag ik hem weer op een bankje zitten, en vroeg met een raar accent, Are you scared, ik zou nee, hij had dus tegen mij Hi gezegt, en toen begon ik een gesprek met hem aan, mijn gevoel zei dat hij geen normaal persoon is, en meestal is mijn gevoel juist, het gesprek duurde 15 min, en mijn hond begon te piepen, terwijl ze normaal anders doet, ik praat soms welles tegen onbekende personen, en deze was fout voelde ik, ik wilde eigenlijk al meteen doorlopen, maar ik weet niet waarom ik dat niet deed, ik voelde me helemaal niet goed bij het gesprek, hij komt trouwens uit Jamaica zei hij, toen ik weg ging zat ie nog op een bankje, maar toen ik 10 seconden later keek was ie verdwenen, het was eng, hij volgde me dus 7 km, en ik bang dat ie nu weet waar ik ben, en de hele tijd op me let, wat ik moet ik doen, en ik weet zeker dat hij niet zomaar iemand is, dat zegt mijn gevoel en dat is meestal juist, Help!!!


    tiptoe through the tulips...

    Ik hoop voor je dat je nog nooit Supernatural hebt gekeken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik snap niet waarom je tegen hem bent gaan praten dan, als je al zo een naar gevoel had. Je had weg moeten lopen of dergelijke, maar niet moeten gaan praten. Want het is duidelijk dat hij je stalkte.
    Verder weet ik het niet. Als je hem nog een keer ziet en het is duidelijk dat hij je volgt, bel de politie op het 'niet-dringend'-nummer 0900-8844 en vertel je verhaal. Misschien doen ze er dan wat mee.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 14:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kwam ooit een dikke zwerver tegen met een rood t-shirt en een witte baard en hij beweerde dat hij de kerstman was :')

    Abstergo schreef:
    Ik snap niet waarom je tegen hem bent gaan praten dan, als je al zo een naar gevoel had. Je had weg moeten lopen of dergelijke, maar niet moeten gaan praten. Want het is duidelijk dat hij je stalkte.
    Verder weet ik het niet. Als je hem nog een keer ziet en het is duidelijk dat hij je volgt, bel de politie op het 'niet-dringend'-nummer 0900-8844 en vertel je verhaal. Misschien doen ze er dan wat mee.

    The reason is simple: bluff.
    Mensen in de penarie kennen drie reacties: verstijven, vluchten of vechten. Door te praten 'vecht' je als het ware en probeer je niet te laten merken angstig te zijn, waardoor je de situatie kan laten escaleren. Vreemd misschien, maar er zit een heel goeie gedachte achter.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokugawa schreef:
    (...)
    The reason is simple: bluff.
    Mensen in de penarie kennen drie reacties: verstijven, vluchten of vechten. Door te praten 'vecht' je als het ware en probeer je niet te laten merken angstig te zijn, waardoor je de situatie kan laten escaleren. Vreemd misschien, maar er zit een heel goeie gedachte achter.

    Ik heb gepraat met hem, maar ik voelde me echt niet op mijn gemak


    tiptoe through the tulips...

    ScourgeTheCat schreef:
    Ik kwam ooit een dikke zwerver tegen met een rood t-shirt en een witte baard en hij beweerde dat hij de kerstman was :')

    Maar dit is anders hey xD


    tiptoe through the tulips...

    Abstergo schreef:
    Ik snap niet waarom je tegen hem bent gaan praten dan, als je al zo een naar gevoel had. Je had weg moeten lopen of dergelijke, maar niet moeten gaan praten. Want het is duidelijk dat hij je stalkte.
    Verder weet ik het niet. Als je hem nog een keer ziet en het is duidelijk dat hij je volgt, bel de politie op het 'niet-dringend'-nummer 0900-8844 en vertel je verhaal. Misschien doen ze er dan wat mee.

    Ik weet zelf ook niet waarom ik met hem praatte, is de poltie bellen wel nodig?


    tiptoe through the tulips...

    Patholoog schreef:
    Ik hoop voor je dat je nog nooit Supernatural hebt gekeken.

    Nee dat ken ik neit, maar ik kijk wel latijd op ID series, en vandaar ben ik ook een beetje bang denk ik, omdat er vanalles kan gebeuren.


    tiptoe through the tulips...

    Jij maakt wel de hele tijd van die rare of nare dingen mee he?

    Dwyer schreef:
    Jij maakt wel de hele tijd van die rare of nare dingen mee he?

    Je hebt gelijk, ik ben gewoon een pechvogel, waarom always me

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 14:55 ]


    tiptoe through the tulips...

    CreepyPastaElz schreef:
    (...)
    Ik weet zelf ook niet waarom ik met hem praatte, is de poltie bellen wel nodig?


    Als jij denkt dat deze man jou stalkt de eerstvolgende keer dat jij hem ziet, ja, dan mag je de politie bellen. Stalken is verboden namelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Als jij denkt dat deze man jou stalkt de eerstvolgende keer dat jij hem ziet, ja, dan mag je de politie bellen. Stalken is verboden namelijk.

    Thnx voor advies


    tiptoe through the tulips...

    Wandel je 7 km met je hond?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    CreepyPastaElz schreef:
    (...)
    Maar dit is anders hey xD


    Ja maar die zwerver had een spaans accent en was stiekem een vampier met super powers en stalkte mij 10 kilometer terwijl ik mijn vogelspin uitliet :')

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 15:33 ]

    Scribe schreef:
    Wandel je 7 km met je hond?


    Dat is ongeveer een uur als je het zo bekijkt, dus dat is heel normaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.